داهوا لیست قیمت فروش، سفارش و خرید دوربین مدار بسته داهوا DAHUA | boostercctv

بانک ها از دیگر اماکنی هستند که استفاده از دوربین های مدار بسته و ضبط کننده ویدئویی برای آنها ضروری به حساب می آید و در حقیقت بهترین راه حل امنیتی برای این کاربری همین نصب دوربین مداربسته است. از آنجایی که آمار سرقت در باجه های خودپرداز بسیار بالاست، وجود دوربین مداربسته هوشمند با قابلیت هایی نظیر تشخیص چهره کمک شایانی به کاهش جرایم می کند. دوربین Cube با تکنولوژی تحت شبکه و HD در بازار موجود است و به راحتی می توانید آن را در فضاهای داخلی نصب کرده و علاوه بر تصویر محیط، صدا را از طریق میکروفون موجود در آن دریافت کنید.

تاثیر هارد در قیمت خرید دوربین مدار بسته

از ویژگی های مثبت این نوع دوربین ها می توان به هزینه های خرید پایین و سهولت در نصب و استفاده و همچنین ارسال زنده دیررس اشاره کرد. یکی از دلایل اصلی در دسترس بودن دوربین های مداربسته آنالوگ، انتقال تصویر ساده آنهاست. هایک ویژن و داهوا به عنوان پرفروش ترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته همواره محصولات خود را با کیفیت و تنوع بالا تولید می کنند. دوربین hdtvi، دوربین استارلایت و دوربین colorvu از جمله دوربین های مداربسته شرکت هایک ویژن با تکنولوژی های خاص است. اگر هدفتان گرفتن دزد باشد، وجود برخی ویژگی‌ها (یعنی قابلیت تشخیص چهره، شماره پلاک، زاویه دید گسترده، کیفیت تصویر 1080p hd، دید در شب و زوم بالا) در دوربین امنیتی مورد نظر شما ضروری است. از سوی دیگر، اگر تنها دوربینی با امنیت پایه برای نظارت بر اتفاقات منزل یا محل کارتان می‌خواهید، خرید یک دوربین ساده مانند دوربین مدار بسته ahd نیز کفایت می کند.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IRP

دوربین مداربسته در واقع دو عملكرد اساسی دارد كه علاوه بر درمان می‌تواند منجر به پیشگیری نیز شود. قیمت دوربین مدار بسته با توجه به برند های مختلف و کیفیت ان متغییر است برای خرید دوربین مدار بسته می توانید با دیدنگار تماس بگیرید و به صورت رایگان از کارشناسان مشاوره بگیرید. امروزه یکی از پرفروشترین دوربین های مداربسته ، دوربینهای بیسیم خانگی یا همان بیبی کم است. این دسته از دوربینها یک مجموعه کامل از سیستمهای نظارتی در یک پک کوچک تعبیه شده و شما با قرار دادن یک مموری کوچک میتوانید تصویر ، ارسال و دریافت صوت،رکورد تصاویروچرخش با دوربین درمحیط خود را داشته باشید . این دسته از دوربینها درهرسه مدل ( دوربین دام ، دوربین بولت و دوربین اسپید دام ) دوربینهای مداربسته به بازار ارائه شده است. به نظر میرسد استقبال خوب از این نوع دوربینها به دلیل آسان بودن نصب آن ، قیمت مناسب و اینکه نیازی به کابل کشی در آن وجود ندارد بوده است .

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل HD-001

همچنین در این مورد باید این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر دستگاه دی وی آر DVR شما فقط از یک هارد پشتیبانی می کند این آینده نگری را مد نظر داشته باشید که شاید به سیستم دوربین مدار بسته فعلی یک یا چند دوربین اضافه شود. هارد در سیستم دوربین مداربسته دارای ظرفیت های متفاوتی می باشد و هنگام انتخاب هارد اول باید ببینید دستگاه دی وی آر DVR شما چند هارد پشتیبانی می کند. شما تصاویر دوربین مداربستهضبط شده بر روی دستگاه دی وی آر DVR را می توانید به صورت تکی یا چند تایی با توجه به تاریخ و زمان مشخص می توانید جستجو و بازبینی نمایید. برای وصل کردن این میکروفون ها به دستگاه دی وی آر و سیستم دوربین مداربسته باید مطابق دوربین یک کابل تصویر و یک کابل برق به میکروفون برسانید. انواع برند معروف و پرطرفدار دوربین مداربستهاگر قصد خرید دوربین مداربسته را داشته باشید و جستجویی در بازار کرده باشید متوجه این موضوع خواهید شد که این محصول دارای برند ها و اسم های گوناگون و متنوعی می باشند. اساس کار دید در شب در دوربین مداربسته دید در شب بر مبنای IR cut می باشد و کم شدن نور محیط دید در شب دوربین به صورت اتوماتیک فعال می شود.

http://binacctv.ir

در واقع این یکی از اصلی ترین مزایای مجله خبری بوستر دوربین های دام برای حفظ امنیت است. این دوربین ها معمولا کاربردهای غیر صنعتی دارند و در فضاهای داخلی نصب می شوند. همچنین به علت زاویه دید گسترده و امکان چرخش و تنظیم لنز کاربرد گسترده ای در سیستم های نظارتی دارند. مشخص نبودن مکان لنز از ویژگی های خاص این دوربین است همچنین ظاهر زیبا و تنوع بالای مدل در این نوع دوربین محبوبیت آن را بالا برده است. از دوربین مداربسته برای اهداف امنیتی استفاده می شود و بسیاری از مشاغل، کسب و کارها، مدارس، دانشگاه ها، بانک، بیمارستان و بسیاری دیگر از مراکز برای محافظت از محیط پر رفت و آمد خود از دوربین مداربسته استفاده می کنند.

  • دوربین های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین های مداربسته تحت شبکه کیفیت تصویر پایین تری دارند.
  • امروزه با وجود انواع دوربین مداربسته، كاربردهای متعددی نیز برای مانیتورینگ رفت و آمد پیدا كرده‌اند.
  • دوربین های مداربسته AHD در رده دوربین های مقرون به صرفه دارای حداقل کیفیت 1.3 مگاپیکسل می باشند که برای استفاده در منازل و ادارات کوچک کاملا کافی و مناسب می باشد.
  • این دوربین در ابعاد بسیار کوچک حدود 3 در 3 سانتی متر و در مکان هایی که با کاربری خاص که نیاز به ثبت تصاویر به صورت مخفی یا نامحسوس وجود دارد، نصب می شود.
  • شما با خرید دوربین مداربسته به صورت نسبی و نا خودآگاه یک امنیت نسبی را با توجه به نقش بازدارندگی دوربین های امنیتی و نظارتی دارد ایجاد می کنید.