لیست قیمت هایک ویژن به همراه تخفیفات جشنواره 1401 نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن | boostercctv

برای نصب این دوربین ها لازم است پس از تهیه دوربین و دی وی آر از هر دوربین یک کابل کواکسیال به DVR کشیده می شود. برای منبع تغذیه دوربین ها هم می توان کنار هر دوربین یک آداپتور 2 آمپر مجزا نصب کرد. یا اینکه یک درایو تغذیه با آمپراژ بالا برای همه دوربین ها کنار دی وی آر نصب شود که در این صورت باید از کابل ترکیبی برای برق و تصویر استفاده گردد.

انواع دوربین های مدار بسته :

در انتقال تصویر امکان مشاهده تصاویر توسط دستگاه هایی مانند کامپیوتر ، لپ تاپ ، موبایل ، تبلت و … وجود دارد. در دنیای امروز، کاربرد دوربین های مداربسته بسیار افزایش پیدا کرده است. اکثر افراد با هدف نظارت و افزایش امنیت، در ساختمان تجاری و یا مسکونی خود، دوربین مداربسته نصب می کنند. بنابراین تصویر کسانی که در محیط های عمومی رفت و آمد می کنند، توسط دوربین های مداربسته زیادی شکار می شود. اگر شما قصد خرید دوربین مداربسته دارید و نمی خواهید زیاد هزینه کنید بهترین انتخاب و به صرفه ترین حالت به پیشنهاد کارشناسان دیاکالا خرید دوربین های مداربسته HDcvi یا HDtvi است. دوربین مداربسته در دنیای امروزی، از اهمیت خاصی برخوردار شده است و تا حدودی خیال انسان ها را در مقابله با دزدی ها راحت کرده است.

http://binacctv.ir

شما می توانید در لیست قیمت هایک ویژن پارس ارتباط از آخرین قیمت های روز این محصولات مطلع گردید. پس از مطالعه مطالب و انتخاب دوربین مداربسته خود می توانید، جهت انجام بازدید و مشاوره رایگان جهت نصب و راه اندازی دوربین مداربسته با ما در ارتباط باشید. لنزهای زوم یا موتوردار همان طور که از نام آن پیداست مجهز به موتور هستند. این به شما امکان می دهد فاصله کانونی لنز را از طریق نرم افزار موبایل خود تنظیم کنید.

دوربین بالت آی تی آر مدل ITR-IPSR245(SD)

برای متجاوزان دشوار است که تشخیص دهند دوربین در حال حاضر به چه جهتی نگاه می کند. آخرین چیزی که باید توجه داشته باشید این است که از آنجایی که دوربین های امنیتی مادون قرمز می توانند در تاریکی کامل کار کنند، شما فقط در شب تصاویر سیاه و سفید دریافت می کنید. و این باعث می شود که برای بسیاری از اهداف از جمله نظارت بر بانک، گلخانه یا مزرعه مناسب باشد.

تارتن دژ در هر فصل از سال جشنواره هایی را برای هر کمجله خبری بوستر دوربین از برندهای خود برگزار می کند. برای آگاهی از تخفیفات جشنواره می توانید با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید. برای انتخاب دقیق محصول مورد نظر خود در لیست قیمت به قسمت راهنمای انتخاب محصول مراجعه کنید.

  • و نسبت به فروش انواع دوربین مدار بسته در مدل های مختلف و با تکنولوژی های داخلی مختلف اقدام نمایند.
  • دوربین های بولت معمولا ضد آب و مقاوم در برابر شرایط محیطی نامساعد هستند به همین دلیل بیشترین کاربرد آنها در محیط های خارجی است.
  • تولید محصولات سیستم مداربسته در طیف بسیار وسیع و در نظر گرفتن نیاز مشتریان از دلایل محبوب شدن این برند است.
  • دوربین های مداربَسته مینیاتوری یا مخفی، همان طور که از نامشان پیداست، اندازه ای در حد دو بند انگشت دارند و امکان مخفی کردن آن ها وجود دارد.