لیست قیمت دوربین مداربسته و دانلود PDF فروش و نصب دوربین مدار بسته | boostercctv

برخی از مجله خبری بوستر دوربین‌های بدون سیم دارای گزینه اتصال پنل خورشیدی برای کمک به شارژ باتری هستند. آنها یک گزینه سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه برای امنیت خانه یا سیستم های نظارت تجاری هستند. علاوه بر این، نصب آنها آسان است زیرا هیچ سیمی برای برق یا اینترنت وجود ندارد.

http://binacctv.ir

دوربین هایی که کیفیت بسیار بالایی دارند و استفاده از آن ها در جهان امروزی بسیار زیاد شده است. استفاده ازسنسور مایکرو ویو.این سنسور طوری عمل می کند که به محض نزدیک شدن سارق به دوربین مداربسته آلارم می زند. محصولات هایک ویژن توسط نمایندگی هایک ویژن (هایک سنتر) و با ضمانتنامه شرکت های معتبر مانند هایک ویژن پارس ارتباط افزار، هایک ویژن فراگستر و هایک ویژن ماد طلایی به فروش می رسند. برای بهره مندی از خدمات گارانتی و پس از فروش هایک ویژن این محصولات را از نمایندگی رسمی آن خریداری کنید. هدف ما در هایک سنتر همواره در جهت ارتقا سطح ایمنی و برطرف نمودن نیازهای نظارتی در بخش های مختلف اداری، سازمانی، منازل شخصی و… است.

نقش دوربین مدار بسته در کنترل ترافیک

با توجه به انتخاب هر یک از این حالت ها برای دوربین مداربسته بر طبق زمان مندی مشخص در طول یک شبانه روز ، فضای هارد اشغالی سیستم دوربین مداربسته می تواند متفاوت باشد. منبع تغذیه دوربین مداربستهیکی از اجزای مهم در سیستم دوربین مدار بسته منبع تغذیه می باشد. برای اینکه یک دوربین مداربسته روشن شود نیاز به یک برق DC با ولتاژ 12 ولت را داراست.

  • آیتم بعدی در تعداد دوربین مداربسته اولویت های کار فرما در جانمایی دوربین ها می باشد.
  • دوربین مداربسته در طول روند فشرده سازی و برای کاهش bitrate بخشی از اطلاعات تصویر را از دست می دهد.
  • دوربین مداربسته لامپی نوعی دوربین بی سیم است که از طریق ماژول وایفای درون خود به مودم متصل شده و در هر جایی که باشید می توانید تصاویر را روی گوشی همراه خود مشاهده کنید.
  • دوربین مدار بسته آنالوگ با روی کار آمدن انواع دوربین های با کیفیت نقش کمرنگی را در بازار رقابت پیدا کرده اند.

در صورت استفاده از دوربین مدار بسته سیمی بهتر است آن را به کامپیوتری با فضای ذخیره سازی کافی وصل کنید. اگر از دوربین های بی سیم استفاده می کنید بررسی کنید که آیا می توانید از هارد دیسک خارجی استفاده کنید و یا فایل های ضبط شده را در شبکه ابری آپلود کنید از پایداری اینترنت خود مطمئن شوید. شما می‌توانید تمام تجهیزات را به‌صورت جدا خریداری کنید، اما خرید پک آماده و کامل دوربین مداربسته که شامل تمام تجهیزات مورد نیاز می‌باشد، ارزان تر و آسان تر است. سیستم حفاظتی و نظارت تصویری شما حداقل باید شامل 1 تا 3 دوربین مدار بسته HD یا تحت شبکه IP، یک دستگاه dvr یا nvr، سیم و کابل مناسب، آداپتور و فیش باشد.

DWDR یا DWR دیجیتال، یک تکنیک نرم‌افزاری است که از طریق تنظیم اشعه گاما برای بهبود نقاط تاریک تصویر کار می‌کند. در WDR برای تصویربرداری از دو پردازنده استفاده می‌شود، یک پردازنده نقاط روشن و دیگری نقاط تاریک تصویر را برداشت کرده و از تلفیق این دو تصویر باکیفیت بدست می‌آید، ولی در WDR این کار توسط نرم‌افزار صورت گرفته می‌گیرد. DWDR از 1 تا 8 قابل تنظیم است ولی باید با احتیاط و با توجه به شرایط نوری تصویر تنظیم شود تا باعث بدتر شدن عکس نشود. دوربین های بولت قابلیت چرخش ندارند و از یک مکان ثابت می توانند تصویر برداری کنند.

پکیج دوربین مداربسته ارزان 2 عددی | قیمت دوربین مداربسته اقتصادی