قیمت 12 عدد دوربین مداربسته vivok چین دیده بان | boostercctv

با وجود LED های IR که به صورت جداگانه در ساختار دوربین های EXIR تعبیه شده اند باعث می شود که انعکاس نور IR با لنز دوربین تداخل تداخل نداشته باشد. کاور منحنی مانند و شیشه ای این دوربین ها باعث می شود تا نور IR به سمت لنز دوربین بازتاب داده شده و دوربین را کور کند. اما در دوربین های EXIR این گونه نیست و بخاطر ساختار ال ای دی های آن تصویر شفافی ارائه می کند. اگر دوربین در فضای داخلی ساختمان نصب شود، ارتفاع نصب چندان زیاد نخواهد بود. بنابراین تنظیم و استفاده از تشخیص نفوذ کارآمدتر از عبور از خط خواهد بود. به طوری که هرچه تعداد پیکسل های یک دوربین بیشتر باشد، کیفیت تصویر بالاتر می رود و در واقع رزولوشن یک تصویر را به وجود می اورد.

در لیست قیمتداهوا انواع دوربین ها و دستگاه های ضبط تصاویر با قابلیت های متنوع و ویژگی های مختلف وجود دارند که هر کس می تواند بسته به نیاز خود و همچنین متناسب با بودجه خرید خود، محصولات مورد نظر را خریداری کند. بنابراین برای اینکه بهترین دوربین مداربسته دام را انتخاب کنید باید به تمامی موارد ذکر شده توجه کنید. پیش از خرید می توانید با کارشناسان فرافن مارکت تماس گرفته تا ضمن اطلاع از قیمت محصولات، از مشاوره آنها استفاده کنید. ضمن اینکه علاوه بر خرید تکی دوربین های دام می توانید پکیج های دوربین مداربسته دام را با قیمت مناسب تری خریداری کنید. خرید دوربین مداربسته در اماکن صنعتی علاوه بر حفظ امنیت، امکان کنترل و نظارت بر فعالیت کارمندان را به شما می دهد. دوربین های صنعتی بهتر است از قابلیت دید در شب، کنترل از راه دور و همچنین مقاومت بالا برخوردار باشند.

http://binacctv.ir

برخی از مجله خبری بوستر دوربین های دوربین های دام قابلیت چرخش داشته و می توانند در زوایای مختلف تصویر برداری کنند. دوربین مداربسته دید در شب با استفاده از ال ای دی های مادون قرمز قادر است در محیط های با نور کم و تاریک تصویر برداری کند. این نور مادون قرمز توسط چشم انسان قابل رویت نیست و فقط توسط دوربین قابل تشخیص است. برد دوربین های مداربسته دید در شب معمولا 20 متر است اما در برخی مدل ها تا 50 متر هم می رسد. نسل جدید دوربین های دید در شب که به وارم لایت معروف هستند، دید در شب رنگی دارند و تصاویر را همانند روز به صورت رنگی و روشن نشان می دهند.

نصب دوربین مداربسته در منزل :

فرافن مارکت با سابقه و قدمت نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه فروش دوربین مداربسته، شما را در انتخاب بهترین دوربین مداربسته و مناسب ترین پکیج دوربین مداربسته یاری خواهد کرد. دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری و نوع کاربری دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی می باشند. دوربین های مداربسته از نظر ظاهری به دسته ها مختلفی از جمله دوربین مداربسته دام، بولت، اسپید دام، دوربین لامپی، دوربین کودک و … این محصولات توسط شرکت های مختلف و با برند های مختلفی در بازار عرضه می شوند. برای آشنایی بیشتر با برند های مختلف دوربین مداربسته می توانید به صفحه برترین برند‌های دوربین مداربسته مراجعه نمایید.

دوربین مداربسته ی کوچک :

در حالی که گوشه های تصویر به دلیل عدم پوشش دهی مناسب نور IR روشنایی یکنواختی نخواهند داشت. همان طور که ذکر شد ساختار مستطیلی LED ها در فناوری EXIR باعث پوشش دهی کامل و مناسب روشنایی در تمامی تصویر خواهد شد. برای مثال می تواند در حضور منابع نوری مختلف به خوبی با محیط تطابق پیدا کرده و عمل تجزیه و تفکیک نور سفید را انجام دهد که نتیجه آن تولید رنگ هایی زنده و طبیعی است. یکی از قابلیت هایی که در سیستم هوشمند دورین­های IP پشتیبانی می­شود، تشخیص نفوذ یا همان Intrusion detection است. با استفاده از این قابلیت کاربر می­تواند محدوده­ای را در تصویر مشخص کند.

  • به‌طور کلی هیچ سیستم امنیتی منحصربه‌فردی وجود ندارد که برای تمام شرایط و نیازها مناسب باشد.
  • مشاهده نویز در تصاویری که جزئیات بسیار خوبی را نمایش می دهند(که بازهم بهتر از وقتی است که از Gain استفاده نمی شود و تصویر کاملا تیره شوند).
  • اتصال این دوربین ها از طریق کابل شبکه می باشد و در برخی مدل های این دوربین ها امکان انتقال همزمان صدا و تصویر وجود دارد.
  • یا دوربین مدار بسته ارزان، دوربین مدار بسته بی سیم، پکیج دوربین مداربسته، دوربین مداربسته با دید در شب و یا انواع دیگر دوربین مد نظر شما باشد.
  • سپس دوربین های مجهز به تکنولوژی DNR پاناسونیک ، تصویر چشم نوازتری را ارائه داده و بدین ترتیب تشخیص ابهامات را آسان تر می کنند.
  • ظهور دوربین های AHD در کنار دوربین های آنالوگ و تحت شبکه که در دو نقطه مقابل طیف کیفیت و قیمت دوربین قرار داشتند، حد وسطی را برای خرید دوربین های مدار بسته ارزان قیمت ایجاد کرد.