لیست قیمت هایک ویژن به همراه تخفیفات جشنواره 1401 نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن | boostercctv

یعنی دوربین مداربسته در نقش فرستنده و تجهیزات ضبط مانند دی وی آر مابین دوربین و گیرنده قرار می‌گیرند. این شرکت به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان دوربین مداربسته که از استاندارد فشرده سازی H.264 / AVC استفاده می نماید، بهترین عملکرد کدگذاری ROI را در مقایسه با همان محصولات از سایر برندهای تولید کننده ارائه می کند. همانطور که می دانید ، در طراحی سیستم های مداربسته پاناسونیک باید قیمت قطعات شامل دوربین های مداربسته پاناسونیک و ذخیره ساز ها و …را هم در نظر داشته باشید . نصب دوربین مداربسته در فضای داخلی ساختمان از نظر اخلاقی و قانونی زمانی مجاز است که همه اعضای خانواده از وجود دوربین مداربسته در خانه اطلاع داشته باشند. به افراد متفرقه و مهمانانی که به آن خانه می آیند نیز باید اطلاع رسانی شود تا آن ها بدانند که توسط دوربین مدار بسته، تحت نظارت قرار گرفته اند. به کارگیری دوربین مداربسته در فضاهای شخصی مثل حمام و سرویس بهداشتی اخلاقی نیست و جرم محسوب میشود و نیاز به اخذ مجوز قانونی دارد.

یو پی اس دوربین مداربسته

فاکتور رسمی دوربین مداربسته تصدیق و تأییدی بر کالای فروخته شده به شما است و با توجه به وجود شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که جنس و کالای قاچاق به فروش می‌رسانند، خرید دوربین مدار بسته همراه با فاکتور رسمی خیال خریدار را راحت می‌کند. اولین و مهم‌ترین قدمی که باید بردارید، این است که شرکتی قابل‌اعتماد پیدا کنید تا دوربین مداربسته، دستگاه DVR یا NVR، نرم‌افزارهای کاربردی جهت انتقال تصویر دوربین مداربسته روی کامپیوتر و گوشی موبایل و هر خدمت اضافه‌ای را از آن تهیه کنید. اظهارات متخصصان امنیتی که دوربین مداربسته یا محصول مورد‌نظر را آزمایش کرده‌اند مطالعه کنید و سپس با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید.

  • دوربین مداربسته پین هول دید در شب ندارد و برای نصب آن کافی است یک کابل RG59 و یک سیم برق برای آداپتور 12 ولت بکشید و به دوربین مداربسته سوزنی یا پین هول متصل نمایید.
  • اگر در ساختمان یا اداره درب پشتی وجود دارد در این نقطه هم از دوربین مداربسته با پوشش دهی مناسب و همچنین دید در شب مناسب استفاده نمایید.
  • این دستگاه ها دارای پورت و ورودی خروجی های متعدد از جمله VGA ،HDMI ،LAN ،SATA ،USB و … هستند.
  • اگر نصب دوربین مداربسته به صورت مخفی و بدون مجوز انجام شود، شخص خاطی تحت تعقیب قانونی و مجازات قرار می گیرد و همچنین مدارک حاصل از آن قابل استناد نخواهد بود.
  • اگر دوربین های مداربسته گزینه های ذخیره سازی مناسبی نداشته باشند نمی توانید به صورت کامل از مزایای یک دوربین نظارتی بهره ببرید.

پیش از نهایی کردن سفارش خود روی سایت، با ما تماس بگیرید تا اقدامات مربوط به دریافت فاکتور صورت بگیرد. انتظاری که از کیفیت تصاویر دوربین مداربسته دارید را پیش از خرید مشخص کنید. بعد از آن می توانید انتخاب خود را با مشورت کارشناسان این حوزه به درستی انجام دهید و در صورت حضور در مراکز رسمی فروش کیفیت تصویر را تست کنید. بعضی دوربین های مدار بسته تنها وقتی حرکتی را در محیط تشخیص دهند شروع به ضبط تصویر می‌کنند. ضبط تصویر تنها زمانی که شخصی در محیط نصب دوربین مداربسته وجود دارد، باعث صرفه‌جویی فراوان در فضای ذخیره‌سازی و انرژی می‌شود. این دوربین با زاویه 180 و 360 درجه از تمام زوایا تصویر برداری می کند، بنابراین برای پوشش محیط به تعداد دوربین مداربسته کمتری نیاز دارید.

http://binacctv.ir

البته مجله خبری بوستر دوربین دوربین مداربسته در برند های مختلف قیمتی متغیر دارد و قیمت یکسانی نمی توان تعیین کرد . با مدرن شدن دوربین های مدار بسته حتی برخی والدین برای کنترل رفتار کودکان با یکدیگر و یا نوع برخورد پرستار با بچه ها، خانه های خود را نیز مجهز به دوربین مداربسته میکنند و می توانند از راه دور با گوشی خود محیط خود را نظارت داشته باشند . ضبط تصاویر در سیستم مدار بسته توسط هارد دیسک در دستگاه DVR-NVR صورت می گیرد. نتیجه عملکرد تمام اجزایی یک سیستم امنیتی نظارتی مدار بسته در هارد دیسک ذخیره می شود. برای 4 دوربین مداربسته و دستگاه DVR دی وی آر و تجهیزات جانبی آن مانند منبع تغذیه شما معمولا به حدود 50 وات توان نیاز خواهید داشت. برای تامین این توان حداقل باید از یک UPS یو پی اس با توان 600VA استفاده کنید.

تفاوت رزولوشن تصویر 1080P با 1080N

دوربین مداربسته برای امنیت در اماکن مختلف نصب می شود.سیستم های امنیتی و نظارتی در انواع مختلفی موجود می باشد . که در ادامه توضیحات کاملی درباره دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی خواهیم داد. خوانایی پلاک یکی از ویژگی های تقریبا هر کس از دوربین های امنیتی انتظار دارد و در پارکینگ و نقاط ورودی که خواندن پلاک ماشین اهمیت دارد قرار میدند. دوربین های مداربسته خورشیدی نسل جدیدی از دوربین های مداربسته هستند که دارای نصب بسیار آسانی هستند.

محدوده دید دوربین های مداربسته