خرید دوربین مداربستهلیست قیمت به روز 1401 | boostercctv

یکی از وسایل اصلی دوربین های مدار بسته ضبط کردن تصاویر و فیلم و ارسال برای دستگاه DVR و یاNVR است. دوربین های مداربسته، عموما به صورت دوربین های ویدئویی و یا دوربین های دیجیتال در دسترس هستند. قیمت دوربین مداربسته با توجه به ویژگی ها و کارایی های آن می تواند بسیار متفاوت باشد. اگر شما هم قصد دارید که یکی از انواع دوربین های مداربسته را خریداری کنید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

با تمام ویژگی هایی که عنوان شد باید میزان بودجه ای که برای خرید دوربین مداربسته در نظر داشته باشید و سپس بسنجید کدام ویژگی ها برای شما مهم و با بودجه شما سازگار است را در نظر بگیرید. دوربین هایی که وضوح بالایی دارند بالاترین قیمت در میان دیگر دوربین ها را دارند در صورتی که دوربین های قدیمی و سیمی می توانند مقرون به صرفه تر باشند اما این نوع دوربین ها هوشمند نیستند. وقتی صحبت از نظارت توسط دوربین های مداربسته به میان می آید گزینه های مهم زیادی است که باید در نظر بگیرید. روشن نگه داشتن دوربین به صورت 24 ساعته باعث می شود منبع ذخیره سازی سریع پر شود به همین جهت مجهز بودن به حسگرهای حرکتی و صوتی برای شروع ضبط می تواند در پر شدن منبع ذخیره سازی به مدت طولانی تری کمک کند. دید در شب اولویت دیگری برای دوربین های مداربسته است که باید در نظر داشته باشد زیرا بسیاری از جرائم در شب اتفاق می افتد و قابلیت دید در شب دوربین های مداربسته تضمین می کند که شما همچنان چهره ها را به وضوح ببینید و تشخیص دهید.

تاثیر متراژ کابل در قیمت خرید دوربین مداربسته

در ادامه محصولات دوربین مدار بسته دید در شب رنگی ، دوربین های دید در شب تمام رنگی یا Full Color به عرصه محصولات نظارت تصویری و سیستم مدار بسته معرفی شدند. دوربین های مداربسته دید در شب رنگی (تکنولوژی استارلایت)با پیشرفت تکنولوژی دوربین مداربسته دید در شب رنگی طراحی و به بازار معرفی شد. رنگ در تصویر دید در شب باعث می شود که جزییات تصویر در هنگام تاریکی و نور کم بیشتر مشخص باشد. در هنگام استفاده از دوربین مداربسته با هریک از فناوری های HD گفته شده باید دستگاه دی وی آر DVR نیز از آن تکنولوژی HD پشتیبانی نماید یا می توانید از دستگاه های XVR داهوا که از تمام تکنولوژی های دوربین مدار بسته پشتیبانی می کنند استفاده نمایید. از دیدگاه ها و منظر های گوناگون آشنا کرده و توضیح می دهیم که هریک از ویژگی های دوربین مداربسته می تواند در نحوه ی قیمت دوربین های نظارتی و امنیتی تاثیر داشته باشد.

http://binacctv.ir

این نوع از دوربین مداربسته دام به دلیل قیمت مناسبی که دارد مورد توجه خریداران قرار گرفته است و اگر به تعداد دوربین مداربسته زیادی نیاز دارید، این مورد گزینه مناسبی برای شماست. با خرید یک دستگاه dvr و کانکت کردن دوربین های دام به آن، به راحتی می توانید تصاویر را بصورت یکپارچه دریافت کنید و از خریدی مقرون به صرفه لذت ببرید. مسلما هر چه کیفیت تصویر دوربین مداربسته بهتر و بالاتر باشد تصاویر شفافتر با قدرت تفکیک پذیری بالاتری ارائه خواهد کرد . همچنین هر اندازه کیفیت دوربین مداربسته افزایش پیدا کند سیستم نیاز به دستگاه های ذخیره ساز قدرتمند تر و حافظه ( هارد ) حجیم تری دارد که هزینه های سیستم را افزایش خواهد داد.

دوربین مداربسته ضد آب

بسیاری از مجله خبری بوستر دوربین های مداربسته دام دارای استاندارد IK08 و IK10 می باشند که نشان دهنده درجه مقاومت آنها در برابر ضربات فیزیکی است. بنابراین اگر قصد دارید آنها را در مکان هایی نصب کنید که احتمال ضربه زدن، آسیب و خرابکاری وجود دارد، خرید دوربین دام ضدضربه انتخاب مناسبی برای شما است. طبق مواردی که در توضیحات بالا به آن اشاره شد و ضمن آشنایی با انواع دوربین مداربسته، کاربرد و قابلیت های هر یک از آنها و سپس با تعیین نیاز ها و بودجه مورد نظرتان به راحتی و با چشمان باز می توانید دوربین مداربسته مورد نظرتان را خریداری کنید. فرافن مارکت با داشتن سیستم مالی شفاف، برای خرید‌های شما فاکتور رسمی ارائه می‌کند. شما می‌توانید دوربین مدار بسته و تجهیزات سیستم نظارتی خود را به‌طور رسمی از ما خریداری کنید.

  • اینها معمولاً دوربین های مدار بسته سیمی هستند که برای نظارت بر فعالیت های داخل خانه یا محل کار طراحی شده اند.
  • این دوربین ها دو ویژگی خوب دارند که زیاد مورد بررسی قرار می گیرد و از این جهت محبوب هستند.
  • شما عزیزان با یک بار تجربه خرید از کیانام ارتباط، به مشتری همیشگی تبدیل خواهید شد.
  • اطلاعات پس از گد گذاری از طریق کابل کواکسیال یا کابل دو زوج منتقل می شوند.
  • دوربین مداربسته در دنیای امروزی، از اهمیت خاصی برخوردار شده است و تا حدودی خیال انسان ها را در مقابله با دزدی ها راحت کرده است.