داهوا لیست قیمت فروش، سفارش و خرید دوربین مدار بسته داهوا DAHUA | boostercctv

این دوربین ها دو ویژگی خوب دارند که زیاد مورد بررسی قرار می گیرد و از این جهت محبوب هستند. ابتدا اینکه قیمت بالایی ندارند و با کمترین قیمت ممکن، می توان به این دوربین ها دسترسی داشت؛ سپس اینکه نحوه راه اندازی و نصب دوربین های آنالوگ، بسیار ساده است. در صورتی که موفق به دانلود لیست قیمت نشدید با شرکت تارتن دژ تماس بگیرید.

کاور لنز دوربین دام

مجله خبری بوستر دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B2A21P – دارای سنسور CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به تکنولوژی WDR – دارای بدنه آلومینیومی و استاندارد… دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1200TLP – دارای سنسور اینچی 1/2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 40 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای میکروفون داخلی – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای… دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1200TP – دارای سنسور اینچی2.7 CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری و فلزی – دارای میکروفون داخلی – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی… دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B1A21P – دارای سنسور CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به تکنولوژی WDR – دارای بدنه پلاستیکی و استاندارد مقاومتی…

دوربین مداربسته تحت شبکه بی‌سیم اسفیورد مدل Z336

از امکانات دیگر در این نوع دوربینها این است که شما میتوانید با اجاره کردن فضایی در خارج از محیط نصب دوربین تمام تصاویر خود را ذخیره داشته باشید. یعنی شما با هزینه ای سالانه حدود 10 دلار میتوانید فضایی را اجاره کنید تا حتی در صورت ربوده شدن دوربین شما تصاویر را داشته باشید. قیمت این دوربینها بسته به ابعاد و تواناییهای آن از 800 هزار تومان تا 4 میلیون تومان میباشد.

  • رزولوشن تصاویر ارائه شده توسط دوربین های تحت شبکه به مراتب بالاتر از دوربین های آنالوگ است و می تواند تصاویری از 2-3 پیکسل تا حتی 20 پیکسل در برخی محصولات پیشرفته ارائه دهد.
  • البته این را هم باید بگوییم که با پیشرفت تکنولوژی، نسل جدیدی از دوربین های مَداربسته آنالوگ ساخته و وارد بازار شد.
  • تولیدکنندگان امنیتی معتبر دارای سابقه طولانی در این صنعت هستند و می‌توانند کارکرد محصولات خود را تضمین کنند.
  • نقش دوربین های مداربسته در مراکز تجاری و صنعتییکی از کاربرد هایی که برای دوربین مداربسته می توان ذکر در مراکز تجاری و همچنین صنعتی می باشد.

محصولاتی از قبیل دوربین مدار بسته، ضبط کننده ویدیویی، دزدگیر اماکن، سوئیچ شبکه و سایر تجهیزات شبکه و امنیتی از بهترین برندهای ایران و جهان همچون هایک ویژن، داهوا، کی دی تی و … . سرای شبکه با سابقه ای نزدیک به 10 سال فعالیت در حوزه فروش و نصب دوربین مداربسته ، انواع محصولات دوربین مداربسته را با قیمت مناسب و تخفیف ویژه برای همکار و با تضمین کیفیت به شما ارائه می دهد. ضمن اینکه برای دریافت مشاوره پیش از خرید دوربین مداربسته ارزان می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. دوربین های مداربسته آنالوگ با کیفیت اچ دی و بالاتر به دوربین مدار بسته AHD معروف می باشند. همچنین دوربین های مداربسته HD-CVI ، HD-TVI و HD-SDI از همین خانواده می باشد.

دوربین آندوسکوپی

قیمت این نوع دوربینها امروزه در بازار ایران از 100 هزار تومان تا 10 میلیون تومان نیز در برخی مدلهایی که از امکانات ویژه یا دوربین های تحت شبکه هستن میرسد. شما می توانید در صورت نیاز به خرید دوربین مدار بسته و یا اطلاع از قیمت انواع دوربین مدار بسته با کارشناسان ما درلایت هوم تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. دوربین های بولت معمولا ضد آب و مقاوم در برابر شرایط محیطی نامساعد هستند به همین دلیل بیشترین کاربرد آنها در محیط های خارجی است. این دوربین ها استوانه ای شکل هستند و می توانند روی سقف یا دیوار نصب شده و از انعطاف پذیری بیشتری نسبت به دوربین های دام برخوردار می باشند. دوربین مدار بسته بولت قابلیت گردش ندارد ولی در عوض می تواند فواصل طولانی را پوشش دهد.

http://binacctv.ir