قیمت دوربین مداربسته خرید دوربین مداربسته قیمت دوربین مدار بسته خرید دوربین مدار بسته | boostercctv

به همین منظور برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته ابتدا باید نیازهای کاربری مورد نظر خود را شناسایی کنید. مدل هایی که در لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن وجود دارند را ما پیشنهاد می کنیم. به این دلیل که این مدل ها در بازار وجود دارند و به راحتی در دسترس هستند. برای دریافت مشاوره رایگان پیش از نصب کارشناسان ما با شرکت تماس بگیرید. یکی از مهمترین موارد و پارامتر های در خرید دوربین مدار بسته میزان توانایی دوربین در هنگام قرار گیری در محیط های تاریک است (دید در شب, مادون قرمز ) . سطوح روشنایی با واحد لوکس اندازه گیری می شوند، هر چه این عدد برای دوربین مداربسته پایین تر باشد نور کمتری برای بازسازی تصویر احتیاج دارد .

http://binacctv.ir

نقش اساسی دوربین مداربسته در کنترل ترافیکیکی از کاربردهایی که برای دوربین مدار بسته از دیرباز تعریف شده است در کنترل ترافیک و پایش شهری می باشد. اولین نیازی که در بکارگیری و خرید دوربین مدار بسته پاسخ داده می شود امنیت یک مکان می باشد. به طور کلی آشنا کرده و یک دید کلی برای خرید دوربین مداربسته داشته باشید.

دوربین مدار بسته سیم کارت خور زومیکس مدل TP-410

بعد از گذشت حدود 20 سال، اکنون کمپانی Dahua Technology نامی آشنا در صنعت نظارت تصویر و بازار دوربین مدار بسته است و در 17 کشور دنیا نماینده دارد. چشم انسان به طور طبیعی این توانایی را دارد که در منابع نوری مختلف با محیط خودش را تطابق داده و بالانس نور سفید را تنظیم نماید. اما دوربین های مداربسته این توانایی را ندارند و اغلب در تشخیص گرید رنگ سفید دچار مشکل می شوند و در بسیاری از مواقع نیز آن را در غالب رنگ های دیگر اعم از سبز، نارنجی و آبی نمایش می دهند. بسیاری از دوربین های مداربسته در بالانس رنگ سفید در تصویر اغلب دچار اشتباه می گردند، علی الخصوص اگر تصویر با یک رنگ غالب احاطه شده باشد و یا اینکه هیچ نور سفیدی با منبع طبیعی در محیط وجود نداشته باشد. در نتیجه منجر به ایجاد رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی در تصویر می گردد. در حال کلی کارفرما باید حقوق انسانی را در استفاده از دوربین مداربسته رعایت کند و به صورت مناسب آن را به کار گیرد؛ نظارت توسط دوربین مداربسته نباید برای کارمندان ایجاد مزاحمت کند.

از طریق آیفون تصویری منزلتان تصاویر دوربین های مدار بسته را ببینید!

مجله خبری بوستر دوربین های مداربسته Dome به دلیل بدنه گنبدی شکل آنها نامگذاری شده اند. آنها یک انتخاب محبوب برای بسیاری از مشاغل و صاحبان خانه هستند زیرا سطح بالایی از امنیت را بدون ایجاد مزاحمت ارائه می دهند. اگرچه ظاهر نسبتاً محتاطانه است، اما به دلیل پوشش 360 درجه در جلوگیری از سارقان بسیار مؤثر هستند.

  • معنی استاندارد و درجه IP65 مقاومت دوربین مداربسته دربرابر نفوذ آب باران است، یعنی این دوربین مداربسته قابلیت استفاده درمحیط های بیرونی را دارد.
  • در تمام مکان های مجاز که دوربین مدار بسته در آن نصب می شود، بنابر قانون باید نصب و راه اندازی برچسب یا تابلو، برای همه افراد اطلاع رسانی صورت گیرد.
  • دوربین های داهوا با اعتبار بالادر اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد .
  • ضمن اینکه رزولوشن دوربین مداربسته و مدت ضبط روی ظرفیت ذخیره سازی تاثیرگذار است.
  • ضمن اینکه لنز بکار برده شده در این دوربین لنز ثابت است و قابلیت تعویض ندارد.
  • دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B2A21P – دارای سنسور CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به تکنولوژی WDR – دارای بدنه آلومینیومی و استاندارد…

این نوع دوربین ها زاویه های مختلفی چون 80 و 90 درجه دارند و زاویه های دوربین با سایز لنز و به صورت عدد مشخص می شود. و هر جه این عدد کوچکتر باشد زاویه دید دوربین بازتر است و هر این عدد بزرگتر باشد زاویه دید کوچکتر است. دوربین های مادون قرمز یا دید در شب این قابلیت را دارند که با استفاده از ال ای دی های مادون قرمز محیط را در تاریکی زیر نظر داشته باشد. این دوربین ها برای استفاده در محیط بیرون و در شب که نور تقریبا صفر است می تواند ایده آل باشد. از دوربین های مداربسته برای نظارت بر ترافیک در خیابان ها و جاده ها استفاده می شود.

در بازار ایران کدام دوربین مداربسته را بخریم؟