قیمت دوربین مداربسته خرید دوربین مداربسته قیمت دوربین مدار بسته خرید دوربین مدار بسته | boostercctv

بنابراین این یک راه بسیار موثر برای جلوگیری از سارقان و خرابمجله خبری بوستر دوربینان بدون صرف هزینه زیاد برای سیستم امنیتی شما است. شما می توانید با بازدیدکنندگان صحبت کنید و آنها را ببینید اما بدون اینکه دیده شوید. به طور کلی، آنها می توانند راهی عالی برای افزایش امنیت در خانه یا محل کار شما باشند. از این رو، مکانیسم جمع آوری نور خورشید و تبدیل آن به برق است که برای شارژ باتری قابل شارژ استفاده می شود. مقدار الکتریسیته تولید شده توسط پنل خورشیدی به اندازه پنل خورشیدی، زاویه تابش خورشید و محل آن بستگی دارد. همچنین می توانید برای استفاده از دوربین های IP بدون اینترنت یک اتصال سیمی نصب کنید.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل HAC-HDW1200M

تحت شرایط استثنایی مثل هنگامی که کارفرما بخواهد از وقوع یک جرم جدی جلوگیری کند، با گرفتن مجوز مربوطه از مراجع قانونی و در یک بازه زمانی محدود، این کار امکان پذیر می شود. اگر نصب دوربین مداربسته به صورت مخفی و بدون مجوز انجام شود، شخص خاطی تحت تعقیب قانونی و مجازات قرار می گیرد و همچنین مدارک حاصل از آن قابل استناد نخواهد بود. پس از ورود دوربین های AHD به بازار, کمپانی های بزرگ دوربین مداربسته به سمت توسعه و بهبود این تکنولوژی رفتند .کمپانی داهوا تکنولوژی بهبود یافته AHD را با نام HDcvi , و کمپانی هایک ویژن این تکنولوژی را با نام HDtvi به بازار معرفی کرد . در سیستم های HDtvi و HDcvi نواقص AHD رفع شده و قابلیت های بیشتری به آن افزوده شده است. دوربین مداربسته ای که در فضای باز نصب می شود باید دارای ویژگی هایی مانند ضد آب و گرد و غبار بودن باشد.

آرامش خاطر با خرید و قیمت مناسب دوربین مداربسته

در هنگام خرید و نصب دوربین مدار بسته ، علاو بر دوربین و DVR/NVR یکسری تجهیزات دیگر لازم است که خریداری و نصب شود. به عنوان مثال دوربین مداربسته‌ای که برای محیط بیرونی و صنعتی استفاده می‌شود با دوربینی که در محیط داخلی اتاق یک شرکت یا پارکینگ مسکونی قرار گرفته است، باید با هم فرق داشته باشند زیرا هر محیطی ابعاد و نوع دوربین خاصی را می‌طلبد. لذا پیشنهاد کیانام ارتباط این است که اگر نمی‌دانید چه دوربینی برای شما مناسب است حتما با کارشناسان ما برای مشاوره رایگان تماس بگیرید. دوربین مداربسته بی سیم دارای چندین مزیت نسبت به سیستم های امنیتی سیمی سنتی است. نصب آن‌ها آسان‌تر است، نیاز به نگهداری کمتری دارند و ظاهری دقیق‌تر و مرتب‌تر ارائه می‌دهند. علاوه بر این، آنها می توانند فیلم را از طریق اینترنت برای دسترسی آسان از هر نقطه منتقل کنند.

  • با تمام ویژگی هایی که عنوان شد باید میزان بودجه ای که برای خرید دوربین مداربسته در نظر داشته باشید و سپس بسنجید کدام ویژگی ها برای شما مهم و با بودجه شما سازگار است را در نظر بگیرید.
  • برای بهره مندی از خدمات گارانتی و پس از فروش هایک ویژن این محصولات را از نمایندگی رسمی آن خریداری کنید.
  • در ایران محصولات شرکت هایک ویژن توسط نمایندگی رسمی آن گارانتی می شود.

با استفاده از RFQ یک درخواست ثبت کنید و از چندین تامین کننده قیمت بگیرید. شما عزیزان با یک بار تجربه خرید از کیانام ارتباط، به مشتری همیشگی تبدیل خواهید شد. دوربین های فلزی معمولا دارای جنس بدنه آلومینیوم می باشند و استفاده از این فلز مقاومت خاصی به آن می بخشد. هوش مصنوعی که امروزه از آن یاد می‌شود در واقع تکنولوژی است که به نحوی قابلیت تفکر دارد.

دوربین بیسیم گردان آیمو مدل Imou Ranger 2-IPC-A22EP-V2-D

تمرکز Hikvision اغلب روی ارتقاء و افزایش کیفیت محصولات و تولیدات خود است. یکی از اهداف کمپانی هایک ویژن فراهم کردن امکان دسترسی به محصولات با کیفیت برای مشتریان با قیمت مناسب است. با مراجعه به لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن و بررسی مشخصات دوربین ها شاهد این موضوع خواهید بود.

http://binacctv.ir