دوربین مداربسته + لیست قیمت دوربین مداربسته به همراه راهنمای خرید | boostercctv

دستگاه ان وی آر 8 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 8 عدد دوربین تحت شبکه را دارد. جهت ذخیره تصاویر بر روی ان وی آر باید هارد دیسک در تعداد و ظرفیت معین نصب شود. این روزها که تمامی کارها با گوشی تلفن همراه انجام می شود امکان مشاهده تصاویر دوربین مداربسته روی گوشی همراه شما خالی از لطف نیست. در واقع تنها نیاز است که در پشت دستگاه ضبط کننده شما یک خروجی LAN وجود داشته باشد که اکثر دوربین ها این مورد را دارند و بعد شما باید اپلیکیشن مرتبط با دوربین مورد نظرتان را روی گوشی خود نصب کرده و تصاویر را مشاهده نمایید. دوربین مداربسته داهوا 4.1 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1400MP – دارای لنز 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد IP67 – دارای منوی OSD چند زبانه – مجهز به خروجی HD و SD… یک دوربین مداربسته هوشمند این امکان را به شما می دهد که بدون توجه به مکانی که هستید آن را کنترل و مدیریت کنید و به سادگی از طریق نرم افزار گوشی موبایل خورد به آن دسترسی داشته باشید.

قیمت دوربین هایک ویژن تحت شبکه

۳-نرم افزار های مخرب میتوانند به راحتی در طراحی این سیستم p-2-p انتقال یابند. در آخر، تکنولوژی DNR ، تمایز میان حرکت درست و نویز تصویر را برای شما آسان تر کرده و به DVR این امکان را می دهد که در تشخیص حرکت-مخصوصا در شرایط نور کم ، موثر تر عمل کند. این دوربین ها ، با استفاده از فیلتر هایی نویز های تصویر را حذف می کنند و کیفیت و شفافیت تصاویر به حد مطلوب می رسد . کاهش نویز نقطه‌ای هر پیکسل را با پیکسل کناریش مقایسه می‌کند و نویزهای ناخواسته پیدا شده داخل فریم را ازبین می‌برد.

  • پیش از خرید می توانید با کارشناسان فرافن مارکت تماس گرفته تا ضمن اطلاع از قیمت محصولات، از مشاوره آنها استفاده کنید.
  • دوربین مداربسته یکی از لوازم الزامی برای افزایش امنیت هر خانه یا محیط کاری می باشد.
  • این محصولات را می توانید با ضمانت دوساله شرکت پارس ارتباط افزار تهیه کنید.

معمولاً مجله خبری بوستر دوربین های مطرح کیفیت خود را همچنان در سطح بالا نگه می دارند و البته قیمت بالاتری نیز دارند. دوربین دام نوعی از دوربین های مداربسته است که معمولا به شکل نیم کره ای و به صورت سقفی و در محیط های داخلی نصب و راه اندازی می‌شوند. اصطلاح دام به معنای گنبد است که شکل ظاهری این دوربین‌ها به روشنی بیانگر آن است. دوربین مداربسته وسیله‌ای است که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی که در جهت اهداف امنیتی، نظارتی و شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در حقیقت دلایل پرش تصویر دوربین مدار بسته به عوامل مختلفی مربوط می‌‌شود که می‌‌توان به نوسان ولتاژ، تابش نور به صورت مستقیم به دوربین …

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل HD-001

دوربین مداربسته پین هول دید در شب ندارد و برای نصب آن کافی است یک کابل RG59 و یک سیم برق برای آداپتور 12 ولت بکشید و به دوربین مداربسته سوزنی یا پین هول متصل نمایید. با کمک این دستگاه امکان ضبط، پخش و انتقال تصاویر برای شما فراهم می شود. دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B2A51P – دارای سنسور 1/2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 5 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی با استاندارد مقاومتی IP67… دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1500THP-I8 – دارای سنسور 1/2.7 اینچیCMOS – دارای دید در شب 80 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 5 مگاپیکسل – مجهز به بدنه پلاستیکی با…

http://binacctv.ir

دوربین wifi یکی از انواع دوربین های IP می باشد که راه اندازی ساده ای دارد. تنها به منبع تغذیه دوربین و NVR نیاز دارد و کابلی برای اتصال این دو وجود ندارد. 1) دوربین دام که به صورت گنبدی شکل است و با طراحی بسیار زیبای تولید شده است این دوربین برای محیط های داخلی که به دور از آب و گرد و غبار است استفاده می‌شود و به راحتی می‌توان با محیط های اطراف چیدمان کرد. حتما این روزها با دوربین‌های مداربسته زیادی در ورودی منازل روبه‌رو شده‌اید، وجود این گونه دوربین‌ها از سرقت‌های احتمالی، مزاحمت‌ها و … جلوگیری می‌کند زیرا با ضبط فیلم چهره اشخاص دیگر جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نمی‌ماند.

پکیچ 4 دوربین مدار بسته سیماران