قیمت دوربین مداربسته CCTV آی تی بازار | boostercctv

سیستم های مدار بستهدر هنگام خرید دوربین مدار بسته باید در نظر داشته باشید که قیمت دوربین مداربسته در محصولات HD آنالوگ در هر سه فناوری گفته شده نسبت به دوربین مداربسته تحت شبکه پایین تر می باشد. قیمت دوربین مداربسته تابعی از چندین متغیر است که هر کدام در قیمت نهایی محصول شما تاثیر دارند. در صورت خرید از داهوا یا هایک ویژن قطعا با قیمت بالاتری در کنار کیفیت محصولی که دریافت می کنید نیز مواجه خواهید شد. شما باید موقعیتی را که می خواهید از دوربین استفاده کنید در نظر بگیرید.

تاثیر اجرت کابل کشی و نصب در قیمت

این دوربین ها قابلیت تصویر برداری از تمامی جهات را به طور همزمان دارند. نکته ای که برای نصب این دوربین ها حائز اهمیت است، این است که هر چه در در ارتفاع بالاتری نصب شوند، از فضای بیشتری تصویر برداری می کنند. تمامی حقوق مادی و معنوی محتوای موجود در این وبسایت متعلق به شرکت تارتن دژ آریانا است و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز است. در صورت نبودباتری پشتیبانیا همانیو پی اس، دوربین های امنیتی در صورت قطع ناگهانی برق، خاموش می شوند. اگر محصولی که می خواهید را پیدا نکردید و یا با قیمت آن مشکل داشتید، حتما با ما تماس بگیرید.

http://binacctv.ir

از مجله خبری بوستر دوربین‌های مداربسته در 99 درصد مغازه‌ها نیز بهره‌مند می‌شوند و با این کار امنیت کالاها و پرسنل خود را تضمین می‌کنند. در واقع در دنیای امروزی، وجود حداقل یک دروبین مداربسته برای مراکز اداری یا صنعتی یکی از ملزومات اولیه است. نظارت تصویری تخصص هایك ویژن است و از 2001 میلادی توانسته سهم عظیمی از بازار را به خود اختصاص دهد. این كمپانی به خوبی توانسته نیازهای كاربران خود را با تولید با كیفیت دوربین‌ها برآورده كند. هایك ویژن از این نظر نیز موفق به جلب اعتماد افراد در سرتاسر دنیا شده است. شما از یک عمر تقریبا بی نهایت لذت خواهید برد و انرژی های تجدیدپذیر از منابع طبیعی آن را به انتخاب شگفت انگیزتری تبدیل می کند.

  • دوربین مداربسته داهوا 2 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1200MP – دارای سنسور 2.8 اینچی CMOS – دارای دید در شب 30 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی…
  • این نوع دوربین ها زاویه های مختلفی چون 80 و 90 درجه دارند و زاویه های دوربین با سایز لنز و به صورت عدد مشخص می شود.
  • سیستم های مدار بستهدر هنگام خرید دوربین مدار بسته باید در نظر داشته باشید که قیمت دوربین مداربسته در محصولات HD آنالوگ در هر سه فناوری گفته شده نسبت به دوربین مداربسته تحت شبکه پایین تر می باشد.
  • پیش از نهایی کردن سفارش خود روی سایت، با ما تماس بگیرید تا اقدامات مربوط به دریافت فاکتور صورت بگیرد.
  • برای متجاوزان دشوار است که تشخیص دهند دوربین در حال حاضر به چه جهتی نگاه می کند.

نظارت بر تمام نقاط ساختمان، شرکت یا دفتر کار و سایر مکان ها علاوه بر اینکه هزینه‌بر است، ضروری هم نیست. پس شما باید ابتدا اماکن را اولویت‌بندی کرده و نقاطی که اهمیت بیشتری دارند را مشخص کنید. ضمن اینکه اگر سرقت از خانه شما رخ دهد، با بازبینی تصاویر دوربین به راحتی می توانید مراجع قانونی را در جریان بگذارید. دوربین پی تی زد می‌تواند به سرعت تغییر جهت داده و یا زوم شود، حتی می‌تواند بر روی یک جسم در‌حال حرکت در یک نقطه متمرکز شود که این به مدلی که شما خریداری می‌کنید، بستگی دارد. از آنجایی که دوربین برای روشن شدن نیاز به برق نیز دارد، در کنار این کابل کواکسیال یک کابل برق استفاده می شود.

فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته

DVR ها دارای انواع 4 تا 32 کانال می باشند.بهترین کار این است که یک ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRکه خوش نام و با کیفیت می باشد را انتخاب کنید. معمولا چنین دستگاه هایی با پر شدن فضای هارد، شروع به پاک کردن قدیمی ترین ویدیوها می کنند، بنابراین دغدغه خاصی هم در این باره نیز نخواهید داشت . نحوه کارکرد دوربین مداربسته خورشیدی به این صورت است که انرژی برق مورد نیاز خود را از طریق پنل خورشیدی دریافت می کند و در باتری داخلی خود ذخیره می کند و در مواقعی که نور خورشید نیست از این باتری داخلی بهره می برد.