دوربین مداربسته + لیست قیمت دوربین مداربسته به همراه راهنمای خرید | boostercctv

بهتر است به دنبال دوربین مداربسته ای باشید که قابلیت بزرگنمایی داشته باشد تا باعث شود شما نگاه دقیق تری به چهره اشخاص داشته باشید حتی اگر به صورت درست در مقابل دوربین مداربسته نباشد. بعضی از دوربین های مداربسته مجهز به زوم اپتیکال هستند و برخی دیگر مجهز به زوم دیجیتال هستند. دو نوع سیستم دوربین مدار بسته امنیتی در بازار موجود است که با عنوان دوربین مداربسته آنالوگ و IP یا دیجیتال شناخته می شود. مجموعه کیانام ارتباط در زمینه نصب دوربین مدار بسته با استفاده از کادری مجرب از کارشناسان نصب دوربین مدار بسته در خدمت شما عزیزان می‌باشد. قیمت داهوا نسبت به سایر برند های نظارت تصویری دنیا مناسب تر و مقرون به صرفه تر است.

دوربین مداربسته در دورنگاه :

قبل از انتخاب و خرید دوربین مداربسته تصمیم بگیرید که سیستم چه مدت باید تصاویر را در خود ذخیره داشته باشد. مطابق آن تعداد هارد مورد نیاز و در نهایت دستگاه مناسب را انتخاب کنید. دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A21P با رزولوشن 2 مگاپیکسل با برد دید در شب 20 متر است. این دوربین یکی از محصولات سری کوپر داهواست که به دلیل قیمت پایین و کیفیت مطلوب 2 مگاپیکسل، جزو یکی از پرفروشترین مدل های داهوا بشمار می رود.

دستگاه ان وی آر 8 کانال هایک ویژن

علاوه بر این تولیدکنندگان و وارد کنندگان نیز می‌توانند با پیوستن به دیگر تامین کنندگان در ویترین نت ، محصولات خود را از طریق این بازار آنلاین B2Bبه فروش برسانند. همه ی دوربین های مداربسته بی سیم مبتنی بر IP نیستند و برخی از دوربین های بی سیم می توانند از حالت های جایگزین انتقال بی سیم استفاده کنند و انعطاف پذیری بالایی در نصب داشته باشند. دوربین های وریفوکال یا متغیر به گونه ای طراحی شده اند که بدون از دست دادن فوکوس بر روی تصویر بزرگ نمایی و کوچک نمایی می شوند. دوربین های وریفوکال عموما دوربین های مداربسته با دو لنز ثابت و متغیر هستند.

  • لذا امروزه بسیاری از برندهای چینی برای اینکه قیمت تمام شده محصولات آنها کمتر باشد ، دستگاه های DVR خود را با رزولوشن 1080N ارائه می دهند.
  • صدا در دوربین صدا دار داهوا نسبت به میکروفون های خارجی دارای کیفیت بالاتری بوده و از این رو دارای جایگاه ویژه ای می باشد.
  • این سیستم را می توان با استفاده از برنامه های دوربین امنیتی سازگار به آیفون، اندروید، رایانه شخصی یا لپ تاپ شما متصل کرد.

دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان معمولا در فضاهای باز و بزرگ مانند کارخانه ها، کارگاه ها، ادارات و… نصب می شوند و قابلیت چرخش 360 درجه و زوم کردن قوی در یک نقطه خاص را دارند. مهم ترین ویژگی و قابلیت دوربین مداربسته اسپید دام قابلیت پریست است که با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده از مکان های مختلف تصویر برداری و ثبت کرد.

http://binacctv.ir

اما در نهایت، ممکن است احساس کنید که توسط هزینه های مجله خبری بوستر دوربین سرقت شده اید. دوربین مداربسته دیگر صرفاً در مورد امنیت فیلم های نظارتی نیست، زیرا دستگاه های بیشتری به هم متصل می شوند. دوربین مداربسته HDCVI نوعی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ است که از نظر کیفیت تصویر، قیمت و اتصال کابلی و فواصل اتصال، نسبت به سایر تکنولوژی‌های دوربین مداربسته آنالوگ در جایگاه بالاتری قرار دارد. انتقال تصویر دوربین مداربسته به انتقال ، مشاهده یا ضبط تصاویر در محلی دیگر به جز دستگاه ضبط تصاویر مداربسته در محل نصب گفته می شود.

دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد مدل z221