خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت با بالاترین کیفیت | boostercctv

ظرفیت مجله خبری بوستر دوربین مورد نیاز باتوجه به تعداد دوربین ها ، حجم تصاویر گرفته شده(که متناسب با کیفیت افزایش می یابد)، مقدار ساعات تصاویر ضبط شده و تعداد روز های نگه داشتن آنها ، محاسبه می شود. یک هارد با ظرفیت یک ترابایت مناسب برای ذخیره تصاویر تا چهار دوربین می باشد. این قابلیت، توجه بسیاری از خریداران دوربین مَداربسته را به خود جلب کرده است. فروشگاه ها، موزه ها، فرودگاه ها و بسیاری از اماکن بزرگ، اکثرا از این نوع دوربین ها استفاده می کنند.دوربینِ مداربسته اسپیددام یا گردان، این قابلیت را هم دارد که از طریق اپراتور قابل دسترسی باشد. این نکته هم حائز اهمیت است که کیفیت پایین و محدود بودن کارایی های این دوربین ها، از ضعف های دوربین های آنالوگ هستند. البته این را هم باید بگوییم که با پیشرفت تکنولوژی، نسل جدیدی از دوربین های مَداربسته آنالوگ ساخته و وارد بازار شد.

اسپید دام Speed Dome

پس از آن به راحتی می توانید با توجه به انتظاراتی که دارید و بر اساس هزینه ای که در نظر گرفته اید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. در پاسخ این سوال باید بگوییم که تعداد دوربین مداربسته به چند آیتم مهم بستگی دارد. اولین نکته در هنگام تهیه و خرید دوربین مدار بسته بودجه ای است که کارفرما جهت تهیه سیستم دوربین مداربسته در نظر گرفته و در صورت لزوم می تواند این بودجه را افزایش دهد. در ضمن در نظر داشته باشید در پروژه های بسیار بزرگ که متراژ سیستم مداربسته از دستگاه ضبط کننده ویدیویی یا تصویری زیاد است باید سیستم تحت شبکه استفاده نمایید که با کاهش چشمگیر کابل کشی قیمت دوربین مدار بسته به صورت کلی کاهش پیدا می کند. بعنوان مثال به کار گیری دوربین های نظارتی و امنیتی در خط تولید یک کار خانه می تواند علاوه بر اینکه خطای انسانی را کاهش می دهد، نظارت بر تولید به صورت جامع و با هزینه بسیار کمتری با خرید و قیمت دوربین مداربسته صورت می گیرد. قبل از خرید دوربین مداربسته نور محیط را بدقت در شب و روز بررسی نمایید و اگر به تصاویر در تاریکی و شب نیاز دارید دوربین مداربسته دید در شب و مادون قرمز را انتخاب کنید.

  • زیرا دوربین هایی که می توانند شرایط سخت سرمایی یا گرمایی را تحمل کنند ممکن است قیمت بالایی داشته باشند.
  • مکانیزم DNR با شناسایی دیجیتالی این نویز ، در کاهش آن تاثیر گذار می باشد.
  • اما اگر بخواهید برای مکان هایی که بیشتر در معرض آب هستند استفاده کنید باید از استاندارد های بالاتر مانند ip67 و ip68 استفاده کنید.
  • اما تصاویری که در شب توسط دوربین های مداربسته پاناسونیک روی مانیتور نمایش داده می شد ، معمولا همراه با برفک هایی بود و از طرفی تصویر کیفیت و شفاویت مورد نیاز را نداشت .

تصاویر دوربین های مداربسته آی پی را می توانید در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت به صورت زنده مشاهده کنید. این دوربین مداربسته برای طلافروشی و کارخانه ها مناسب بوده و می توانید از آن ها استفاده کنید. گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که در محل کار خود حضور ندارید اما باید تصاویر زنده دوربین را ببینید. برای مشاهده مدل های مناسب کارخانه می توانید به صفحه دوربین مداربسته برای کارخانه مراجعه نمایید.

نصب سیستم مداربسته برای درب اصلی ورودی ساختمانیکی از کلیدی ترین و مهمترین محل ها برای نصب دوربین مداربسته درب اصلی ورودی می باشد. این بزرگی در کیس دوربین مداربسته ارتباط مستقیم با دید در شب دوربین دارد و هر چه کیس دوربین بزرگتر بیشتر ، تعداد و مقدار LED های دید در شب بیشتر بوده و در نتیجه دوربین مداربسته ما متراژ بیشتری را برای دید در شب پوشش می دهد. در این خاصیت برق از طریق همان کابل شبکه به دوربین مدار بسته تحت شبکه ارسال می شود. فاصله کانونی در دوربین های نظارتی و امنیتی برحسب میلی متر می باشد و هر چه عدد فاصله کانونی کوچکتر باشد مقدار پوشش دهی دوربین مدار بسته مورد نظر بیشتر می شود. دوربین مداربسته متحرک را بام های دوربین مدار بسته اسپید دام یا دوربین PTZ نیز می شناسند. دوربین مدار بسته اسپید دام یا متحرک چرخشیدوربین های متحرک دارای تنوع زیادی می باشد و همچنین دارای کاربردهای فراوان می باشد.

دوربین مداربسته تحت شبکه بی‌سیم اسفیورد مدل Z210

برند های داهوا ، هایک ویژن ، دی لینک ، پاناسونیک جزو بهترین برند های دوربین مداربسته در سطح جهانی هستند . در صورت نیاز به نصب دوربین مداربسته شما می توانید در هنگام سفارش محصول با کارشناسان ما برای نصب محصول خود هماهنگی های لازم را انجام دهید . فروشگاه دوربین استور عرضه کننده انواع دوربین مداربسته ، دستگاه DVR ، انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی اماکن ، ادارات و منازل می باشد . دوربینِ مداربسته تحت شبکه، با استفاده از کابل های شبکه به دستگاه متصل می شوند.

http://binacctv.ir