قیمت 12 عدد دوربین مداربسته vivok چین دیده بان | boostercctv

از زمانی كه اولین دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۰ توسط والتر بروش اختراع شد، این فناوری روز به روز در حال توسعه است و افراد مختلفی به استفاده از آن روی آورده‌اند. از كاربری‌های پلیسی و نظامی گرفته تا نصب برای كنترل ترافیك و نظارت‌های نامحسوس برای اماكنی كه مدنظر ما است. همچنین برخی كارفرماها برای نظارت بر كاركنان خود از این دوربین‌ها بهره‌مند می‌شوند. در نتیجه، آن‌ها در شب، زیر نور مستقیم خورشید یا حتی در بازتاب‌های روشن که دیگر دستگاه‌ها قادر به تنظیم نیستند، ویدیوهای واضح ضبط می‌کنند. با توجه به استفاده در فضای باز، این دوربین‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که برای مبارزه با هر گونه عوامل جوی بسیار درشت هستند. گفته می شود، این نوع دوربین های مدار بسته خاص می توانند برای مشاغلی که در ایالت های دارای آب و هوای تصادفی مانند تگزاس، آرکانزاس، اوکلاهما، میشیگان و غیره فعالیت می کنند مناسب باشند.

  • دوربین های مداربسته، عموما به صورت دوربین های ویدئویی و یا دوربین های دیجیتال در دسترس هستند.
  • به طور خلاصه، اگر به چیزی نیاز دارید که بتواند با هر چیزی که کسب و کار شما به آن می اندازد کنار بیاید، سرمایه گذاری در دوربین مدار بسته C-mount را در نظر بگیرید.
  • به دلیل شرایط اقتصادی حال حاضر کشور تمامی اماکن ها نیازمند دوربین مدار بسته می باشند .
  • این نوع تجهیزات به مانند دیگر تجهیزات حفاظتی و نظارتی توسط تامین کنندگان و تولید کنندگان متعددی به بازار عرضه می شوند و برای خریدی مطمئن نیاز به شناخت دقیق آن ها داریم.
  • مناسب است قبل از خرید بررسی کنید و به دنبال دوربینی باشید که بتوانند فرسودگی و فرسایش آب و هوا را کنترل کنند.

کارپیما با سال ها تجربه در صنعت سیستم های امنیتی و نظارتی و با داشتن نمایندگی برند های معتبر داهوا ، هایک ویژن ، یوشیتا و … توانسته تا بزرگترین هایپر سیستم های امنیتی و نظارتی در سراسر کشور شود . و با بیش از 400 مدل تنوع در دوربین های مداربسته هم اکنون جز برترین فروشگاه های اینترنتی در این حوزه می باشد. تقاضای فزاینده‌ای برای شرکت‌های دوربین‌های مداربسته وجود دارد که ویژگی‌هایی را در نظر بگیرند که به آنها اجازه می‌دهد یک امضای دیجیتالی را در حین ضبط فیلم، فریم به فریم، به فیلم اضافه کنند. این تضمین می کند که فیلم یک دوربین مداربسته خاص است و به هیچ وجه دستکاری یا اصلاح نشده است. از آنجا که این یک مسئله قابل حل قابل حل برای تجارت نظارت امنیتی دوربین مدار بسته است، ممکن است یک روش استاندارد شده بر اساس نرم افزار منبع باز و تلاش ها ضروری باشد.

نصب مدل آنالوگ، AHD، HDCVI و HDTVI

این دوربین‌ها سال‌های طولانی می تواند تصاویر و برای شما ذخیره کنند اما با مرور زمان و گذشت سالها کیفیت تصویر هم پایین خواهد آمد. لازم به ذکر است جهت انتقال تصویر روی موبایل نیاز به مودم و اشتراک فعال اینترنت دارید که باید از شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنت مانند ایرانسل ، مبین نت ، شاتل و … آنها را می توان هم در داخل و هم در فضای باز نصب کرد و یک راه عالی برای جلوگیری از جرم قبل از وقوع دارد. یک دوربین امنیتی PTZ می تواند جایگزین 2/3 دوربین های ثابت بدون حرکت سر شود.

نوع دوربین را انتخاب کنید. بر اساس نیاز ها و شرایط محیطی، بهترین دوربین را انتخاب کنید

مجله خبری بوستر دوربین دوربین مداربستههمانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم برای ارسال تصویر دوربین مداربسته به دستگاه دی وی آر DVR از کابل کواکسیال استفاده می شود. یکی از قابلیت های کاربردی که در دستگاه دی وی آر وجود دارد قابلیت انتقال تصویر سیستم مدار بسته می باشد که در ادامه بدان خواهیم پرداخت. برای رساندن برق به دوربین مداربسته تحت شبکه می توانید یا به صورت جداگانه کابل کشی نمایید یا از خاصیت POE در دوربین مداربسته تحت شبکه بهره ببرید. در دوربین های نظارتی وریفوکال موتورایز شما به وسیله دستگاه DVR تصویر را زوم می کنید و تصویر دوربین مداربسته به صورت کاملا اتوماتیک روی تصویر مورد نظر فوکوس می شود. قطعات داخلی دوربین مداربسته چشم ماهی دقیقا مثل دوربین دام و بالت می باشد با این تفاوت که نوع تصویر ارائه شده به خاطر لنز به کار رفته متفاوت می باشد. نقش مراقبتی دوربین های مدار بستهیکی از کاربرد هایی که باعث انتخاب و خرید و قیمت از سوی کاربران می شود نقش مراقبتی دوربین مدار بسته می باشد.

http://binacctv.ir

شکل ظاهری لنز این دوربین ها به چشم ماهی یا فیش آی شباهت دارد و به همین دلیل نیز نامگذاری شده است. این دوربین معمولا به صورت سقفی نصب می شود و به صورت فلت ساخته شده که جای کمی را نیز اشغال می کند از طرفی نصب دوربین چشم ماهی بسیار ساده است. یکی از مزایای استفاده از دوربین مدار بسته چشم ماهی این است که در یک محیط اداری، تجاری یا مسکونی اگر بخواهید از دوربین عادی استفاده نمایید نیاز به هزینه های متعدد دیگری همچون ترانس، دی وی آر، هارد، سیم کشی، نصب و غیره پیدا می کنید. در صورتی که با نصب یک دوربین 360 درجه چشم ماهی تمامی این امکانات در یک دوربین خلاصه می شود.

دوربین پلاک خوان داهوا ITC237 PW1B IRZ ANPR