خرید دوربین مداربستهلیست قیمت به روز 1401 | boostercctv

از کاربرد های مهم آن در هنگام تصادفات برای مشخص شدن مقصر حادثه و یا ثبت تصاویر در هنگام طبیعت گردی است. بعضی از آنها دارای دو دوربین هستند و همزمان نقش دوربین دنده عقب را نیز ایفا می کنند. بعضی از مدل های دوربین خودرو سیم کارت خور و دارای سیستم عامل اندروید هستند که قیمت بالاتری دارند. دوربین های اتاق کودک یا همان بیبی کم، دوربین هایی هستند که برای نظارت و ارتباط بیشتر با کودک یا سالمند شما در زمان هایی که خارج از منزل هستید، طراحی و ساخته شده اند. این دوربین ها دارای قابلیت مکالمه دو طرفه، دید در شب و دریافت تصاویر بر روی موبایل هستند. برخی از مدل ها قابلیتی دارند که هنگام گریه کردن یا تکان خوردن نوزادتان به شما هشدار می دهد.

  • امروزه تقریباً تمام دوربین و دی-وی-آر ها دارای امکان انتقال تصویر هستند و این قابلیت نیز امکان فوق العاده و آپشن خاصی به شما نمی آید.
  • دوربین های دید در شب رنگی در ابتدای امر در قالب دوربین دید در شب رنگی starlight ظهور پیدا کردند.
  • تجهیزات دوربین مدارسته شامل دوربین، دستگاه دی وی آر یا ان وی ار و کابل های رابط می باشد.
  • نویز گاوسی توسط یک تداخل تصادفی که ریشه در حرکت الکتریسیته در مدارهای دوربین مدار بسته دارد، رخ می‌دهد.
  • سیم کشی آنها به این صورت است که می توان مانند دوربین های آنالوگ برای هر دوربین یک کابل مجزا کشید.
  • دوربین مدار بسته پین هول دوربین های مخفی نیز نام دارند که اندازه کوچکی داشته و قابلیت نصب و تصویربرداری در هر مکانی را دارند.

دوربین دام جزو پرکاربرد ترین دوربین مداربسته داخلی به حساب می آید، اما پیش از خرید لازم است تا با کاربرد، مشخصات و انواع آن آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید مناسب ترین دوربین مداربسته دام را چه به صورت پکیج و چه تکی خریداری کنید. انواع دوربین مداربسته بر اساس قابلیت هایی که دارند در کاربری ها و سطوح مختلف جامعه مورد استفاده قرار می گیرند. از مکان هایی مانند خانه گرفته تا مکان های عمومی همگی برای ارتقا سطح ایمنی محیط به دوربین مداربسته و سایر تجهیزات امنیتی نیازمندند.

دوربین مداربسته بولت مدل OR-108

با مجله خبری بوستر دوربین نرم افزار رایگان P2P برروی ویندوز یا موبایل و ست کردن شماره سریال دستگاه و کد P2P می توانیم از راه دور به تصاویردوربینهای مداربسته دسترسی داشته باشیم. پس از فراموش کردن رمز ورود DVR / NVR ، دیگر نمی توانید وارد سیستم شوید ، بنابراین نمی توانید تنظیمات را تغییر دهید و یا حتی فیلم ضبط شده را پخش کنید. پس از به روزرسانی امنیتی دستگاه ها ، اکثر محصولات DVR / NVR اکنون نمی توانند از طریق روش شبکه مانند دستور telnet هک شوند. اگر نمی توانید روش دستیابی را پیدا کنید ، دستگاه شما بی فایده خواهد بود.

انواع دوربین دام بر اساس تکنولوژی

بسیاری از خریداران دوربین مداربسته اطلاعات کافی در این زمینه ندارند و محصول مناسب شان را برای خرید انتخاب نمی کنند. مهم ترین پارامتر در سیستم های نظارت تصویر رزولوشن تصویر یا همان کیفیت تصویر است. رزولوشن تراکم پیکسل ها یا همان نقاط نوری است که بر روی مانیتور نمایش داده می شود. دوربین های مداربسته اسپید دام از دسته دوربینهای مدار بسته ی نظارتی هستند و عمدتا در محیطهای باز و بزرگ استفاده میشود. خاصیت دوربین های اسپید دام گردشی بودن آن در دو جهت عمودی و افقی میباسد که در جهت افقی 360 درجه و در جهت عمودی بیش از 90 درجه قابل چرخش هستند. از دیگر تواناییهای این دوربینهای مداربسته قدرت زوم بالای آن است که با x نمایش داده میشود .

دوربین های دید در شب رنگی در ابتدای امر در قالب دوربین دید در شب رنگی starlight ظهور پیدا کردند. را از لحاظ تکنولوژی ساخت می توان به 2 دسته کلی آنالوگ و تحت شبکه دسته بندی کرد. این سری محصولات دوربین نظازتی برای ارائه یک تصویر کلی مناسب می باشد که معمولا در وسط اتاق و به صورت سقفی نصب می شوند. شما به عنوان یک کاربر می توانید تمام محیط حساس و نیمه حساس را با یک یا چند دوربین نظارتی پایش و کنترل نمایید که علاوه بر کاهش هزینه ها باعث دقت بسیار بالا در حفاظت و تامین امنیت محیط های حساس می شود. حتی اگر سالمند دارید سیستم های نظارتی می توانند شما را از نگرانی دور کنند. علاوه بر این، ادغام هوش مصنوعی در لایه‌های اساسی فناوری منجر به استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه‌ سازی و بهبود همه حوزه‌های نظارت تصویری، از تنظیم دوربین گرفته تا بهبود کیفیت تصویر گرفته تا تجزیه و تحلیل می‌شود.

http://binacctv.ir