دوربین دام لیست قیمت انواع دوربین مداربسته دام | boostercctv

دوربین مداربسته یکی از ادواتی است که برای برقراری امنیت و حفاظت مورد استفاده واقع شده و تنوع گسترده ای چه در شکل ظاهری و چه در عملکرد داخلی دارد. از سوی دیگر افزایش تقاضای مردم برای خرید و نصب این محصول در منزل یا محل کار خود، شرکت های مختلف خارجی و داخلی را از سالها پیش بر آن داشته است تا به رقابتی تنگاتنگ برای ارائه محصولات خود در بازار بپردازند. و نسبت به فروش انواع دوربین مدار بسته در مدل های مختلف و با تکنولوژی های داخلی مختلف اقدام نمایند. دوربین مدار بسته با نام انگلیسی Closet Curcuit Television یا به اختصار CCTV شناخته می شود.

دوربین های مداربسته آنالوگ

با مراجعه به لیست قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن قیمت هایی متفاوت برای مدل های گوناگون را خواهید دید. با توجه به فاکتورهای موثر در قیمت دوربین مداربسته hikvision تحت شبکه می توانید دوربین با یک کیفیت را به قیمت های مختلف تهیه کنید. موارد موثربر قیمت دوربین IP هایک ویژن، رزولوشن دوربین مداربسته هایک ویژن، نوع لنز، و… است.

http://binacctv.ir

سیستم‌های دوربین مداربسته خانگی را نیز می‌توان بر اساس گزینه‌های اتصال و برق آن‌ها دسته‌بندی کرد. بنابراین در این بخش خاص، ما در مورد انواع اتصالات و قدرت صحبت خواهیم کرد که آنها را بیشتر در زیر شاخه های دیگر طبقه بندی می کند. برند دوربین مداربسته یکی دیگر از مواردی است که برای خریداران اهمیت دارد.

دوربین Dome یا گنبدی

مجله خبری بوستر دوربین دوربین مدار بستهیکی از نکاتی که کاربران در هنگام خرید دوربین های امنیتی و نظارتی با آن مواجه می شوند تنوعی است که در انواع دوربین نظارتی و امنیتی وجود دارد که این تنوع باعث گوناگونی فراوان در قیمت دوربین مدار بسته شده است. و علت خرید و قیمت دوربین مداربسته آشنا می کنیم و سعی می کنیم تا شما در انتخاب یک سیستم دوربین های نظارتی و امنیتی به صورت کامل راهنمایی کنیم. مراحل نصب و راه‌اندازی دوربین مدار بسته اچ دی سی وی آی همانند سایر دوربین‌های مداربسته آنالوگ قدیمی ساده و بدون ایجاد تغییر در ساختار آن صورت می‌گیرد.

لیست قیمت فروش، سفارش و خرید دوربین مدار بسته داهوا DAHUA

قیمت این دوربین ها بالا است و در صورتی که نیاز به دوربینی با قابلیت های مشابه و قیمت مناسب تر دارید می توانید از دوربین های مینی اسپید دام استفاده کنید. دوربین مداربسته واید هایک ویژن دوربینی با زاویه دید Wide که برای محیط های داخلی و کوچک بسیار مناسب است. زیرا این نوع از دوربین ها تمام اتاق را به خوبی پوشش می دهند و بخش کمی در نقطه کور دوربین قرار دارد. دوربین مداربسته با لنز 2.8 از دوربین های واید هایک ویژن محسوب می شود.

  • این بدان معناست که حتی در شرایط کم نور، تصاویر ثبت شده واضح و واضح خواهند بود.
  • در صورت نیاز به نصب دوربین مداربسته شما می توانید در هنگام سفارش محصول با کارشناسان ما برای نصب محصول خود هماهنگی های لازم را انجام دهید .
  • استفاده از دوربین مدار بسته مکعبی به شما این امکان را می دهد تا در مخارج خود صرفه جویی نمایید.
  • دوربین مدار بسته AHD یا HD می تواند در بستر آنالوگ تصاویر اچ دی ارائه دهد.