قیمت دوربین منزل ️خرید دوربین مداربسته خانگی کوچک مخفی بیسیم چرخشی | boostercctv

دوربین های بولت معمولا اندازه کوچکی دارند و در شرایط بد نوری و تاریکی نیز قابلیت تصویر برداری را دارند. سه نوع لنز برای دوربین مداربسته با عنوان لنز ثابت، لنز متغیر یا وریفوکال و لنز زوم یا موتوردار موجود است. هر نوع لنز دارای ویژگی هایی است که با سایرین متفاوت است و بسته به کاربرد جایگاه خود را دارند. فاصله کانونی و قابلیت تنظیم فاصله کانونی تعیین می کند که دوربین چه نوع لنزی دارد. فاصله کانونی برحسب میلی متر محاسبه می شد و هر چه میزان فاصله کانونی کمتر باشد میدان دید بزرگتر است. برای دوربین های مدار بسته میدان دید افقی و عمودی است که تحت تاثیر قرار می گیرد، در حالی که در دروبین های معمولی فقط دید افقی است که بیشتر مورد توجه است.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل HAC-HDW1200M

دوربین گردان یا اسپیددام این دوربین ها دارای قابلیت چرخش در جهت‌های مختلف را دارند و امکان زوم کردن در یک زاویه خاص را برای ما می‌دهند. این دوربین های چرخشی معمولا دارای یک بدنه دام شکل و یک پایه با توجه به شرایط نصب می‌باشد که بستگی به ابعاد و میزان زوم برای محیط های داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دوربین‌های تحت شبكه IP با دید فیش‌آی می‌توان به هایك ویژن DS-2CD2955FWD-I اشاره‌ای داشت. حدوداً 8 متر دید در شب و رزولوشن 5 مگاپیكسلی از خصوصیات این دوربین هستند. دوربین‌های تحت شبكه با توجه به كیفیت و ویژگی‌هایی كه دارند،‌ از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند. داهوا پارس به عنواننمایندگی داهوادر ایران مناسب ترین قیمت خرید دوربین ها و دستگاه های داهوا را به مشتریان و همکاران گرامی ارائه می دهد.

نظارت بر محل کسب و کار

شکل ظاهری دوربین مداربستهاز لحاظ ظاهری و ساختار فیزیکی می توان دوربین های امنیتی را به دو دسته کلی دوربین مدار بسته دامو دوربین مداربسته بالت تقسیم بندی کرد. خرید و قیمت دوربین مداربسته و نصب و اجرای آن می تواند یک آرامش خاطری را برای شما ایجاد کند و همچنین در هنگام بروز حوادث نی تواند در کاهش صدمات احتمالی به طور چشمگیری موثر باشد. شما با خرید دوربین مداربسته به صورت نسبی و نا خودآگاه یک امنیت نسبی را با توجه به نقش بازدارندگی دوربین های امنیتی و نظارتی دارد ایجاد می کنید. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. به محض ورود به کارپیما با یک سایت پر از دوربین مداربسته رو به رو می‌شوید! برای خرید دوربین مداربسته می توانید از سراسر کشور بدون واسطه خرید خودتان را انجام دهید .

http://binacctv.ir

مجله خبری بوستر دوربین DVR دستگاهی برای مدیریت و ذخیره فیلم ها و تصاویر دوربین های مداربسته می باشد . این دوربین ها با توجه به نحوه ارسال تصویر و فیلم به دستگاه ضبط کننده، به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می شوند. در ادامه به معرفی و توضیحات کلی از انواع دوربین های مداربَسته خواهیم پرداخت تا اطلاعات شما کاربران گرامی را تکمیل نماییم و در خرید دوربین به شما کمک نماییم. همچنین می توان ازمدار لوپدر داخل پایه و کاوردوربین مداربسته استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم به صدا دربیاد. راه دیگر اینکه، ازمیکرو سویچ هایمخصوص در زیر پایه دوربین و همچنین کاور دوربین مداربسته استفاده نمایید تا به محض باز شدن درب کاور و یا شل کردن پیچ پایه دوربین مداربسته، آژیر امنیتی به صدا دربیاید.

دوربین تحت شبکه هوشمند شیائومی CMSXJ۱۶A PTZ ۱۰۸۰P

مورد اول انتخاب نادرست کاربران است که به دلیل عدم داشتن اطلاعات فنی در مورد انتخاب صحیح نوع هاردی که باید برای دستگاه ذخیره ساز خود داشته باشند اغلب باعث می شود که هارد مذکور باعث سوختگی شود. 6- پردازش اطلاعات در سیستم نظارتی به صورت بی وقفه و دائمی صورت میگیرد، برای وقوع این امر هارد باید بتواند بین خواندن و نوشتن متناوبا عمل کند. 1- هارد نظارتی به گونه ای طراحی شده است که میتواند در حالت “بدون وقفه” کار کند، این امر باعث عملکرد بهتر در پردازش اطلاعات می شود. ۱-در این شبکه کل سیستم غیر متمرکز است در واقع یک نفر نمی تواند تنظیمات قابلیت دسترسی کل شبکه را تعیین کند.

  • در واقع در دنیای امروزی، وجود حداقل یک دروبین مداربسته برای مراکز اداری یا صنعتی یکی از ملزومات اولیه است.
  • البته توصیه ما این است که اگر دوربین IP مورد نیاز شماست، از دوربین های موجود در لیست قیمت هایک ویژن تحت شبکه انتخاب کنید.
  • و کاربر باید هارد را جداگانه با توجه به نوع نیاز تهیه و در داخل دستگاه DVR قرار دهد.
  • در دوربین های قدیمی، نور IR به صورت یک ساختار دایره ای شکل که از ال ای دی های متعدد تابیده شده در اطراف لنز گرد آوری می شوند.