بایگانی‌های قیمت دوربین مدار بسته الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن | boostercctv

دو نوع DNR وجود دارد که شامل 2DNR (DNR دو بعدی) و 3DNR (DNR سه بعدی) خواهد بود. در مدل DNR سه بعدی علاوه بر پردازش مجزا بر روی فریم و تصویر، بصورت دسته ای نیز روی کل فریمها در پایان هر سیکل، پردازشی مجزا صورت می پذیرد. کاهش نویز دیجیتال در اصل یک تکنیک پردازش تصاویر است که سعی می نماید با حذف نویز، کیفیت تصاویر را بالا برده و مصرف پهنای باند را در پروسه انکدینگ کاهش دهد.

از دیگر ویژگی هایی که در دوربین های مداربسته HD یافت می شود می توان به تشخیص حرکت و مشاهده از راه دور اشاره کرد. تشخیص حرکت به کاربران اجازه می‌دهد دوربین را طوری تنظیم کنند که فقط زمانی شروع به ضبط کند که حرکت در میدان دید آن تشخیص داده شود. این همچنین یکی از گران‌ترین سیستم‌های دوربین مداربسته است که بهترین محافظت را ارائه می‌دهد، زیرا لنز را می‌توان برای مشاهده واضح‌ترین و کامل‌ترین دید از یک منطقه، پانل، کج یا بزرگ‌نمایی کرد. در دوربین مداربسته دام با لنز وریفوکال یا متغیر امکان تنظیم میدان دید (فاصله کانونی لنز) دوربین بصورت دستی هنگام نصب وجود دارد. در واقع کاربر اگر می خواهد که دوربین مداربسته فقط از یک قسمت تصویر برداری کند و میدان دید مشخصی را تحت پوشش قرار دهد، باید از این دوربین ها استفاده کند.

http://binacctv.ir

دوربین های مداربسته تولید شده توسط برند DMS می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید مطمئن و با کیفیت باشد.این برند، یکی از معتبر ترین و باکیفیت ترین برند ها، در زمینه تولید و پخش قطعات دوربین مداربسته می باشد. اما در صورت پشتیبانی سیستم دوربین های مداربسته، توسط یو پی اس، سیستم های شما این توانایی را دارد که در هنگام قطعی برق تصاویر را ضبط کند و دچار هیچ مشکلی نشود. بنابراین شرکت هایک ویژن توصیه می کند حتما در سیستم امنیتی خود از یو پی اس استفاده نمایید.

  • لیست قیمت هایک ویژن، داهوا و هایلوک در ابتدای هر ماه آپدیت می شود، بهتر است برای دریافت قیمت روز با دپارتمان فروش تماس بگیرید.
  • عبارت PTZ مخفف Pan (چرخش افقی)، Tilt (چرخش عمودی) و Zoom (بزرگنمایی) می‌باشد.
  • همانطور که در این قسمت توضیح دادیم دوربین های نظارتی و امنیتی می تواند در نقش های مختلفی ظاهر شود که به بعضی از آن ها اشاره کردیم.
  • شما به راحتی می توانید با قرار دادن آن در مکانی مناسب و اتصال به اینترنت مودم خود مراقب فرزندان خود باشید.
در قسمت تشخیص حرکت گزینه ارسال ایمیل و عکس را فعال کنید، سپس در تلگرام خود، Gmail Bot و ایمیل دریافت کننده آن را فعال نمایید. از کمجله خبری بوستر دوربین روش فشرده سازی ویدئو (MPEG، MJPEG، موجک، h.264، و غیره) برای ذخیره تصاویر استفاده می شود. برای دریافت اطلاعات تخصصی درباره محصولات با کارشناسان فنی گفتگو و مشاوره دریافت کنید. جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

دزدگیر سیمکارت تلفن هایواچ مدل HW-S410L

با این حال، این دستگاه‌های فضای باز به دلیل محدودیت‌های انرژی باتری، قادر به ضبط مداوم نیستند. دوربین های فضای باز بدون سیم کاملا بی سیم هستند که حتی نیازی به اتصال به پریز ندارند. آنها معمولاً با باتری های قابل شارژ کار می کنند و به دلیل فناوری ماشه حرکت هوشمند، مصرف برق بسیار کمی دارند. علاوه بر این، نصب آنها آسان است و میدان دید وسیع تری نسبت به اکثر مدل های گلوله سیمی دارند. آنها را برای برنامه های امنیتی که می خواهید سیم کشی های زیادی را نادیده بگیرید مناسب می بینید. کیفیت ساخت به اندازه کافی خوب است که شرایط آب و هوایی در فضای باز را تحمل کند.

دوربین مداربسته داهوا HAC-HDW1400M