خرید قسطی خودرو فروش قسطی خودرو کارنامه | car

خرید قسطی خودرو فروش قسطی خودرو کارنامه | car

از همین رو قیمت بالاتری را نیز به خود اختصاص داده و خودرو اقساطی ارزش بیشتری دارد. در صورتی که یک اتومبیل دست دوم در ازای قیمت پایین­تر، ممکن است دارای اشکالات و نواقص فنی باشد. خرید خودرو یک تصمیم بزرگ به شمار می­رود بنابراین نباید در مورد آن ریسک کرده و یا مرتکب کوچک­ترین اشتباهی شد. از رو لازم است پیش از خرید تمام جوانب را سنجیده و با اطمینان خاطر کامل وارد معامله شویم.

  • این شیوه اجازه می‌دهد تا خریدارانی که منابع مالی کافی برای خرید نقدی ندارند، به راحتی به خودروی مورد علاقه‌شان دست پیدا کنند.
  • بسیاری بر این باورند که خرید اقساطی خودرو اگر غیر از شرکت سازنده انجام شود، ریسک بزرگی است.
  • می‌توان با کمترین سرمایه و پرداخت حداقل پیش قسط هم صاحب ماشین شد.
  • در خرید خودرو از خودروشاپ طرف حساب شما بانک و شرکت های لیزینگ دولتی میباشند که وابسته به بانک های کشور هستند و هیچ گونه شرایط گذار و یا سرمایه گذار در آن دخیل نمیباشند.
  • این راهی آسان و بدون استرس برای دستیابی به خودروی خوب و به‌روز است.
  • همچنین اگر به دنبال خرید ماشین قسطی هستید، حداکثر توان مالی خود برای پرداخت اقساط را در نظر داشته­ باشید.

از نظر امکانات فنی و ظاهر بنظر ساندرو خیلی عالی هست و کاملا به قیمتش میارزه. از تمامی کارکنان مجموعه سپند خودرو به ویژه مدیریت محترم مجموعه سپاس گزارم. به صورت کاملا حرفه ای و دقیق در زمینه مشاوره و تحویل خودروی من عمل کردند و از تجربه خرید اقساطی پژو ۲۰۸ از این مجموعه کاملا راضی هستم. برای خرید اقساطی خودرو، به غیر از مبلغ پیش پرداخت نقدی، نیاز به پرداخت هیچ مبلغ دیگری نیست و تمام اطلاعاتی که در بخش “محاسبه اقساط” نمایش داده می‌شود، نهایی و قطعی است. حداکثر مبلغ وام برای خودروهای داخلی 400 میلیون تومان و برای خودروهای خارجی 800 میلیون تومان است.

فروش اقساطی ایران خودرو 1402 تحویل فوری

مراحل سخت ثبت نام، قرعه کشی و انتظار برای برنده شدن و تحویل خودرو به قدری طولانی و طاقت فرسا بود که با اعتراض شدید مردم مواجه شد. سایاخودرو با افتخار به شما بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو را ارائه می دهد. با پیشنهاداتی جذاب، کمترین پیش پرداخت ممکن و اقساط ماهیانه مناسب، شما می‌توانید به راحتی و بدون دغدغه به خودروی مورد علاقه‌تان دست پیدا کنید. با سایاخودرو شما میتوانید بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو را تجربه نمایید. با این شرایط، مشتریان ما از بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو بهره‌مند می‌شوند. به همین سبب، در سایا خودرو، ما برای شما بهترین بستر و شرایط را فراهم کرده‌ایم تا به راحتی به خودروی مورد علاقه‌تان دست پیدا کنید.

شرایط فروش اکستریم تی ایکس ال (Xtrim TXL)

اکنون اولین نکته‌ای که به ذهنتان می‌رسد این است که در وضعیت اقتصادی این روزهای بازار که هر صبح که از خواب بیدار می‌شویم، قیمت یکی از کالاهای اساسی، سر به فلک گذاشته است، اصلا خرید اقساطی محصولات ایران خودرو معقول است؟! از سویی لیست قیمت ایران خودرو اقساطی که توسط برخی از مجموعه‌های صاحب نام در عرصه فروش فوری ایران خودرو مانند سایاخودرو را که مرور کنید، متوجه می‌شوید که قیمت‌ها تا چه اندازه واقعی و بر مبنای حاشیه سود منطقی تعیین شده‌اند که به نفع خریدار است. شرایط فروش اقساطی، تعداد اقساط، مهلت زمان بازپرداخت اقساط و … بسته به شرکت، متفاوت است.

وانت پادرا پلاس

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم به ویژه اقشار کم درآمد برای خرید اقساطی خودرو در سال 1403 مبلغ اقساط و مدت زمان بازپرداخت است. طبیعی است که یک کارمند با حقوق ۱۰ میلیون تومانی توان بازپرداخت اقساط ۱۵ یا ۲۰ میلیون تومانی را نداشته باشد. حتی اگر مجبور شود زیر بار چنین طرحی برود، قطعا معیشت عادی او دچار مشکل خواهد شد و اعضای خانواده او متحمل فشار اقتصادی می‌شوند. ایراد دیگری که به طرح‌های پیش فروش ایران خودرو وارد است اینکه شما نمی‌دانید شرایط اقتصادی کشور به کدام سمت خواهد رفت و در هنگام تحویل خودرو، دقیقا باید چه مبلغی بابت دریافت ماشین خود بپردازید. همان‌طور که می‌دانید در طرح‌های پیش فروش، مبلغ نهایی خودرو متناسب با قیمت روز تعیین خواهد شد و این معامله از هر جهت دارای ضریب خطر بالایی به‌ویژه برای اقشار متوسط خواهد بود. فکر میکنم اگر شرایط فروش اقساطی شما نبود به این زودی ها نمیتونستیم صاحب همچین ماشینی بشیم.