خرید دوربین مداربستهلیست قیمت به روز 1401 | boostercctv

در هنگام محاسبات مقدار جریان مصرفی برای تامین منبع تغذیه هر دوربین مداربسته در حدود 2 آمپر جریان مصرف می کند. دستگاه های ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRاین دستگاه ها تصویر دوربین های مورد نظر را با یک فرمت فشرده سازی مخصوص روی هارد خود ذخیره می کنند. در محصولات اخیر اکثر دوربین ها دارای لنز فیکس با فاصله کانونی 3.6 و 4 میلی متری می باشند. همچنین دوربین های نظارتی و امنیتی می توانند در محیط های آموزشی و تفریحی و همچنین در محیط های نظامی و تاریخی نیز به کار گرفته شود.

http://binacctv.irبه طور مثال دستگاه با 4 کانال توانایی پشتیبانی تا 4 عدد دوربین را دارد. توجه داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کمتر از تعداد دوربین مورد نظر باشد. دوربین های مدار بسته ای که برای نصب در فضای خارجی طراحی نشده‌اند، با بارش باران و رطوبت زیاد به‌سرعت آسیب می‌بینند، پس این مورد را نیز مدنظر قرار دهید. از این نظر دوربین ها به دو دسته داخلی (ایندور یا Indoor) و خارجی (اوتدور یا Outdoor) تقسیم می‌شوند. در اماکنی خاص نصب دوربین های مداربسته حرارتی کمک شایانی به شناسایی نفوذ غیر مجاز و افراد خرابکار و سارقین می‌کند.

  • از جمله موارد دیگر موثر در قیمت دوربین هایک ویژن می توان به نوع لنز، استاندارهای IP , IK، جنس بدنه و… اشاره نمود.
  • فرافن مارکت دوربین های مدار بسته را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند و تخفیفات خوبی برای مشتریان و همکاران خود در نظر می گیرد.
  • انتخاب از لیست قیمت هایک ویژن به شما این امکان را می دهد تا دوربین های ترند شده و موجود در بازار را خریداری کنید.
  • در واقع این یکی از اصلی ترین مزایای دوربین های دام برای حفظ امنیت است.
  • در محیط های داخلی و بزرگتر از یک اتاق نیز از این دوربین ها استفاده می شود.

معمولا دوربین مداربسته بالت از طریق پایه دوربین نصب می شود که این پایه در دوربین دارای بازوهای حرکتی گوناگون می باشد. عنکبوت ها و دیگر حشرات به طور معمول به سمت گرمای LED های IR جذب می شوند و هرچه این نور گرمتر باشن این حشرات بیشتر جذب می شوند. این حشرات بر اثر تمایل به گرما بر روی لنز دوربین نشسته و باعث کاهش کیفیت تصویر می شوند.

مجله خبری بوستر دوربین های مداربسته با رزولوشن تصویر بالاتر دارای قیمت های بیشتری هم هستند . از این رو در انتخاب دوربین مداربسته بالاترین کیفیت را با توجه به بودجه و هدف خود انتخاب نمایید . دوربین های مداربسته لامپی دارای زاویه دید وسیع و 360 درجه هستند و برای ذخیره تصاویر و فیلم ها از کارت حافظه بهره می برند. هر دوربین مداربسته لامپی می تواند یک سالن نسبتا بزرگ تا حدود ۸۰ متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش دهد. تصاویر دوربین لامپی را می توانید به صورت زنده از طریق موبایل و با اتصال به اینترنت و از طریق نرم افزار مربوطه در هر مکان و زمانی مشاهده کنید.

دوربین چرخشی خورشیدی 5 مگاپیکسل سیم کارتی|قیمت دوربین خورشیدی

در انتخاب نوع دوربین مداربسته برای فضای پارکینگ حتما از دوربین های دام استفاده نمایید زیرا سقف پارکینگ ها معمولا کوتاه بوده و در صورت استفاده از دوربین مداربسته بالت امکان دسترسی و تغییر جهت دوربین امکان پذیر می باشد. البته در سال های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی در زمینه دوربین مداربسته حالت های هوشمند مثل تشخیص چهره نیز به این حالت ها اضافه شده است. برای دوربین وریفوکال به صورت دستی 2 پیچ وجود دارد که پیچ اول فاصله کانونی را در دوربین مدار بسته تنظیم می کند و پیچ دوم نسبت به فاصله کانونی تنظیم شده تصویر دوربین را فوکوس می کند. معوملا از دوربین های امنیتی و نظارتی متحرک PTZ اسپید دام در فضاهای باز استفاده می شود و می توان نقاطی را به صورت اتوماتیک برای جهت دوربین در سیستم دوربین های نظارتی تعریف کرد. همانطور که گفتیم به کارگیری نیروی انسانی از سوی کارفرما دارای هزینه های بالایی می باشد و کارفرما می تواند با تهیه و خرید دوربین های نظارتی و امنیتی به طور نامحسوس از هر مکان و از هر نقطه از دنیا محل کار خود را توسط دوربین پایش نماید.

دوربین مداربسته DMS مدل B9820WIB-M