بایگانی‌های قیمت دوربین مداربسته ارزان شرکت یوتا الکترونیک | boostercctv

BLC مخفف کلمه back light compensation به معنی جبران نور زمینه می باشد در واقع این قابلیت وظیفه جبران و تنظیم میزان روشنایی نقاط مختلف تصویر را بر عهده دارد. اما اگر دوربین یا سیستم مداربسته خود را مستقیما در نزدیکی یک منبع گرمایی شدید مانند کوره یا بخاری قرار دهید ممکن است به دوربین شما آسیب رسانده و منجر به مختل شدن و یا حتی سوختن آن شود. این لنز ها قابلیت هایی نظیر فوکوس و تنظیم فاصله مرکزی، از مبدا تا نقاط هدف را دارند. این نکته را هم باید بدانید که تغییر زاویه دید، به صورت دستی انجام می شود. نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است. به دلیل تعیین نوع پوشش دوربین ها و تنظیم نور مناسب آنها در محیط های مختلف به طور کلی دوربین ها را به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم بندی می شوند.

http://binacctv.ir

دوربین مدار بسته کلمه ای که این روزها زیاد آن را می شنویم و اکثرا با عملکرد آن آشنایی داریم. به صورت ساده می توان گفت با استفاده از دوربین مداربسته می توانید از راه دور فضای مورد نظرتان را کنترل کنید. در ادامه به بررسی جامعی از این وسیله ی بسیار پرکاربرد می پردازیم تا ضمن آشنایی بیشتر با انواع دوربین مداربسته، بتوانید متناسب با نیازتان بهترین و مناسب ترین دوربین را برای محیط های مورد نظرتان انتخاب نمایید. دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1400TP-A – دارای سنسور 2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 30 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4 مگاپیکسل – دارای میکروفون داخلی جهت انتقال صدا…

نوع و کیفیت سنسور تصویر در داخل دوربین را مشخص کنید

و اصلی ترین دلایلی که افراد از دوربین مداربسته برای امنیت منزل و محل کار خود استفاده نمی کنند، قیمت بالا و عدم اطمینان به خدمات پس از فروش است که دوربین مداربسته اسفیورد یک تجربه متفاوت را برای شما ایجاد می کند. در فروشگاه دوربین مداربسته کیانام ارتباط می‌توانید انواع بی شماری از دوربین های مداربسته را دیده و جزئیات هر یک را باهم مقایسه کنید و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید. جهت مقایسه قیمت دوربین مداربسته در انواع برند موجود در بازار دوربین مداربسته، روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید. این دوربین‌ها معمولاً به منظور نظارت و پیگیری رفت و آمد در هر مكانی كه مدنظر است نصب می‌شوند. امروزه با وجود انواع دوربین مداربسته، كاربردهای متعددی نیز برای مانیتورینگ رفت و آمد پیدا كرده‌اند.

دوربین بیسیم 10X زوم دار binocular

در قسمت Format نیز نوع فایل را انتخاب کنید و در پایان روی شروع پشتیبان کلیک کنید. دستگاه ان وی آر 32 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 32 عدد دوربین تحت شبکه را دارد. دستگاه ان وی آر 16 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 16 عدد دوربین تحت شبکه را دارد. دستگاه دی وی آر 32 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 32 عدد دوربین توربو HD را دارد. معمولا این دستگاه ها می توانند از یک یا دو عدد دوربین IP نیز پشتیبانی کنند. این دستگاه ها دارای پورت و ورودی خروجی های متعدد از جمله VGA ،HDMI ،LAN ،SATA ،USB و … هستند.

مجله خبری بوستر دوربین مداربسته گردان یا PTZ نام دیگر این دوربین ها است که روی پایه ای با قابلیت چرخش نصب می شوند و امکان زوم اپتیکال و دیجیتال دارند همچنین به علت قابلیت چرخش با سرعت بالا در جاهایی که نیاز به امنیتی خاص و ویژه دارید قابل استفاده می باشند. این مدل از دوربین مداربسته از نام Dome یا گنبد الگو گرفته است که در واقع بدنه ای کروی و گنبد مانند داشته به همین دلیل دام نامگذاری شده است. این نوع دوربین معمولا به صورت سقفی نصب می شود و زاویه ای که در حال تصویربرداری آن است از طرف بیننده مشخص نمی باشد.

  • این دوربین ها به دلیل حضور در محیط بیرون و وجود عواملی مثل گرد و غبار، باران و… از مقاومت بیشتری برخوردار هستند.
  • این نکته هم حائز اهمیت است که کیفیت پایین و محدود بودن کارایی های این دوربین ها، از ضعف های دوربین های آنالوگ هستند.
  • این دوربین ها مناسب فضاهای داخلی هستند و به دلیل داشتن فاصله کانونی ثابت و دید در شب پایین، هزینه بالایی ندارند.
  • هایک سنتر با بیش از 47 نفر کارمند اداری، کارشناسان دپارتمان فروش، فعالان بخش واردات و نمایندگان و مجریان نصب تجهیزات در سرتاسر کشور آماده ارائه خدمات است.
  • برای ذخیره تصاویر بر روی دی وی آر باید هارد دیسک در تعداد و ظرفیت معین نصب شود.