قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور | boostercctv

قیمت دوربین مدار بسته که به صورت چرخشی هستند نسبت به سایر مدل ها گران تر است. این بدان معناست که حتی در شرایط کم نور، تصاویر ثبت شده واضح و واضح خواهند بود. دید در شب برای مشاغلی که 24 ساعت شبانه روز کار می کنند عالی است، زیرا تضمین می کند که محل آنها همیشه تحت نظارت است.

  • دو نوع DNR وجود دارد که شامل 2DNR (DNR دو بعدی) و 3DNR (DNR سه بعدی) خواهد بود.
  • اما برای تهیه محصولات با کیفیت و اصل این شرکت می بایست به نمایندگان فروش این محصول که زیر نظر کمپانی هایک ویژن می باشند و گارانتی هایک ویژن پارس ارتباط را ارائه می دهند، مراجعه نمائید.
  • دوربین بولت برای ثبت تصاویر به صورت ثابت و در یک مکان خاص طراحی شده است.
  • آخرین چیزی که باید توجه داشته باشید این است که از آنجایی که دوربین های امنیتی مادون قرمز می توانند در تاریکی کامل کار کنند، شما فقط در شب تصاویر سیاه و سفید دریافت می کنید.

برخی از دوربین ها با داشتن قابلیت IR و EIR می تواند در شرایط تاریک و نور کم نیز تصاویر با کیفیت بالا ذخیره و ضبط نماید. همچنین از دوربین دام 3مگاپیکسلی برای فضاهای داخلی و از دوربین بولت برای فضای خارجی می توان استفاده کرد. شرکت سونی اخیرا دوربین های خود را به تکنولوژی وارم لایت مجهز کرده است این تکنولوژی باعث می‌شود که کیفیت تصویر رنگی در شب داشته باشیم که خیره کننده است . دوربین بولت برای ثبت تصاویر به صورت ثابت و در یک مکان خاص طراحی شده است. این نوع دوربین با عنوان دوربین امنیت خانگی نیز شناخته می شود و دارای طراحی استوانه ای و نازک است و در محیط بیرون از خانه و در حیاط و یا باغ مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً دستگاه های DVR و NVR معمولی و پرفروش موجود در بازار کیفیت ضبط تصویری بین 1.3 الی 2 مگاپیکسل دارند.

دوربین مدار بسته بالت زومیکس مدل ZO-998

این مجله خبری بوستر دوربین به دلیل شکل مکعبی خود Cube نامیده می شود که برای کاربری های خانگی و تجاری بسیار مناسب است. رایج ترین دوربین مداربسته مخفی، دوربین پین هول است که با نام های دوربین مداربسته مینیاتوری یا سوزنی نیز شناخته می شود. این دوربین در ابعاد بسیار کوچک حدود 3 در 3 سانتی متر و در مکان هایی که با کاربری خاص که نیاز به ثبت تصاویر به صورت مخفی یا نامحسوس وجود دارد، نصب می شود.

آرامش خاطر با خرید و قیمت مناسب دوربین مداربسته

حتی گاهی دو دوربین مداربسته توربو HD با یک کیفیت تصویر با دو قیمت متفاوت در لیست دیده می شود. به این موضوع دقت داشته باشید که فاکتورهای زیادی در قیمت دوربین هایک ویژن تاثیرگذار هستند. تنها کیفیت تصویر در قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن توربو HD موثر نیست.

http://binacctv.ir

انتخاب کابل دوربین مداربسته چندان ساده نیست و نیاز است تا بر اساس نوع دوربین یا مساحت محیط و با مشاوره کارشناسان انتخاب درستی صورت گیرد. این دوربین طرفداران خاص خود را دارد و به خاطر شکل ظاهری متفاوتی که دارد جزو محصولات پرفروش برخی از شرکت های تولیدکننده دوربین محسوب می شود. دوربین مداربسته اسپید دام معمولا در فضاهای وسیع و بیرونی مانند چهارراه‌ها، میادین شهرها، پارکینگ‌ها، سالن‌های ورزشی، استادیوم‌ها و… نصب می‌شود و دارای تکنولوژی‌های خاصی مانند ردگیری، دنبال کردن سوژه، تشخیص حرکت و… می‌باشد. این نوع دوربین‌ها مخصوص فضای بسته بوده و معمولاً روی سقف نصب می‌شوند اما به‌دلیل اینکه کمتر در دید هستند و فضای کمتری اشغال می‌کنند، در بعضی مواقع دیده شده که در فضای خارجی و روی دیوار نیز نصب می‌شوند.

دوربین مدار بسته اسپید دام های لوک مدل PTZ-T4215I-D