بایگانی‌های قیمت دوربین مداربسته ارزان شرکت یوتا الکترونیک | boostercctv

از ویژگی های اصلی این دوربین ها می توان به قیمت مناسب دوربین مداربسته AHD نسبت به HD-CVI و HD-TVI، کد متن باز و کیفیت بالای تصویر آن اشاره کرد. دوربین های مداربسته AHD در رده دوربین های مقرون به صرفه دارای حداقل کیفیت 1.3 مگاپیکسل می باشند که برای استفاده در منازل و ادارات کوچک کاملا کافی و مناسب می باشد. DVR های دوربین AHD می توانند تصاویر را از دوربین های آنالوگ و AHD نمایش دهند. بنابراین اگر قبلاً چند دوربین آنالوگ دارید، می توانید آنها را همراه با AHD استفاده کنید.

تاثیر رزولوشن ضبط تصویر در قیمت

مجله خبری بوستر دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1200TP-A – دارای سنسور اینچی2.7 CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای میکروفون داخلی – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای تکنولوژی بهبود تصویر… دوربین مداربسته داهوا 2 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1200EMP-A – دارای سنسور اینچی1/2.7 CMOS – دارای دید در شب 50 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری و فلزی – دارای میکروفون داخلی – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل -… دوربین مداربسته داهوا 4.1 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1400EMP-A – دارای سنسور 1.3 اینچی CMOS – دارای دید در شب 50 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – دارای میکروفون جهت ضبط صدا -… اگر بخواهیم به طور كلی از دو سیستم مدار بسته بگوییم باید به دوربین‌های مداربسته آنالوگ و تحت شبكه اشاره كنیم. قیمت دوربین مدار بسته تحت شبکه نسبت به آنالوگ بالاتر است .شما در سیستم «دوربین‌های مداربسته تحت شبكه» هم از كیفیت تصویر بالاتری برخوردار هستید و هم به هر تعداد كه بخواهید می‌توانید از دوربین استفاده كنید و محدودیتی از این بابت ندارید. ضبط کننده ویدئویی قلب سیستم دوربین مداربسته به حساب می آید و وظیفه آن دریافت تصاویر دوربین مدار بسته و تبدیل آن به داده های دیجیتال برای ذخیره سازی بر روی هارد دیسک است.

  • دوربین های روز و شب محدوده دینامیکی گسترده ای برای عملکرد در شرایط مختلف مانند تابش خیره کننده، نور مستقیم خوردشید، انعکاس و نور پس زمینه قویرا در هر زمان دارند.
  • دوربین های پرستاری یکی از پرکاربردترین انواع دوربین مداربسته است که می تواند برای افرادی که علاقه بر نظارت بر کار کارکنان خود دارند کمک کند.
  • در صورتی که با نصب یک دوربین 360 درجه چشم ماهی تمامی این امکانات در یک دوربین خلاصه می شود.
  • همچنین از دوربین دام 3مگاپیکسلی برای فضاهای داخلی و از دوربین بولت برای فضای خارجی می توان استفاده کرد.
  • دوربین مداربسته برای امنیت در اماکن مختلف نصب می شود.سیستم های امنیتی و نظارتی در انواع مختلفی موجود می باشد .

زیرا دوربین هایی که می توانند شرایط سخت سرمایی یا گرمایی را تحمل کنند ممکن است قیمت بالایی داشته باشند. اقدام درست این است که دوربینی را بخرید که بتواند زمستان نقطه سکونت شما را تحمل کند. برای مثال لزومی ندارد که دوربینی بخرید که تحمل دمای سرد آن تا منفی 60 تا 80 در جه است زمانی که سردترین دمای منطقه سکونتتان تنها تا منفی 5 درجه است. DVR مناسب برای سیستم مداربسته شما بسته به انتظاراتی که از سیستم دارید متفاوت است.

http://binacctv.ir

یک WDR بالا مانند 120DB، دوربین مدار بسته را قادر می‌سازد عکس‌هایی با تناسب سطح روشنایی بهتری بگیرد. دوربین های مداربسته لامپی از نظر ظاهری همانند یک لامپ می مانند و در سرپیچ به جای لامپ بسته می شوند و برق خود را از سرپیچ لامپ که همان برق شهری است تامین می کنند. ساختار این نوع لنز ها بسیار شبیه لنز های متغیر معمولی است؛ فقط با این تفاوت که این لنز ها دارای فوکوس خودکار هستند. انواع مختلفی از لنز ها وجود دارد و می توان دوربین ها را با توجه به لنز آن ها نیز تقسیم بندی کرد.

تمام ضبط کننده‌ ها یا رکوردر ها برای ذخیره سازی فیلم ‌های ضبط‌شده به هارد دیسک نیازمند هستند. تکنولوژی HD مخفف High Definition است و دوربین های hd نسبت به دوربین های آنالوگ از رزولوشن و وضوح بالاتری برخوردارند. در یک دسته بندی کلی می توان محصولات دوربین مداربسته را به دو دسته برند اصلی و غیر اصلی و گاها no name دسته بندی کرد. انواع لنز برای دوربین مداربستهیکی از نکات کلیدی در انتخاب دوربین، لنز به کار رفته در آن می باشد. معمولا لنز به کار رفته در دوربین را بر مبنای فاصله کانونی به کار رفته در آن استفاده می کنند. قیمت دوربین مدار بسته در این سری محصولات نسبت به سایر دوربین ها به صورت چشمگیری بالاتر است.

در حین خرید دوربین مدار بسته به چه مواردی توجه کنم؟