دوربین مدار بسته خرید و قیمت دوربین مداربسته CCTV | boostercctv

فروشگاه ها از جمله این اماکن به حساب می آیند که همواره برای کنترل مشتریان و اجناس زیادی که در فروشگاه موجود است اقدام به نصب دوربین مداربسته می کنند. برای جلوگیری از ایجاد نویز در دوربین هایی با قابلیت دید در شب توصیه می شود که حداقل آداپتور 12 ولت 2 آمپر خریداری شود. یا اگر تعداد 4 عدد دوربین مدار بسته دارید از آداپتور 12 ولت 8 آمپر استفاده شود. دوربین مداربسته سیم کارت خور از شبکه تلفن همراه برای انتقال داده های ویدئویی استفاده می کند و تنها با نصب یک سیم کارت درون دوربین می توانید داده های ویدئویی را منتقل کنید. دوربین سیم کارتی نوعی دوربین وایرلس محسوب می شود و به آسانی در هر مکانی بدون نیاز به wifi و اتصالات کابلی قابل نصب است.

دوربین بیسیم بولت آیمو مدل Imou Bullet 2E IPC-F22FP-D

محدوده تنظیم لنزی های موتوردار معمولا بسیار بزرگتر از لنزهای متغیر است. دوربین های مداربسته با لنزهای موتوردار به شما اجازه می دهد تا دوربینی را نصب کنید که امکان نظارت با جزئیات از راه دور را دارد. دوربین C-mount کمی پیشرفته تر از دو نوع دیگر است و دارای یک لنز قابل جدا شدن است که به کاربران خود اجاز می دهد آن را مطابق با نیاز خود تغییر دهند. به عنوان مثال، لنزهای استاندارد دوربین های مداربسته فقط می توانند مسافت های بین 10 تا 15 متر را پوشش دهند اما با استفاده از دوربین C-mount می توان از لنزهای ویژه ای استفاده کرد که می توانند مسافت های بالای 20 فوت را پوشش دهند. این مورد یکی از عوامل بسیار مهم در هنگام خرید دوربین مدار بسته می باشد و اکثر افراد از آن آگاهی ندارند. سابقه حضور یک برند در بازار و کیفیت ساخت دوربین مدار بسته آن، معمولاً یکی از عوامل اصلی تاثیر گذار در قیمت است و نیاز به توضیح خاصی ندارد.

دوربین مداربسته پلاک خوان

اصطلاح بالت به معنای گلوله یا لوله است و علت این نام گذاری شکل ظاهری مجله خبری بوستر دوربین می‌باشد. جنس بدنه دوربین های مداربسته بالت عموما فلزی است و همین موضوع وجودشان را در برخی از محیط‌ ها با مشکل مواجه می‌کند. CCTVیا همان Closed Circuit Television به معنای واقعی کلمه، یعنی “تلویزیون برای کاربران بسته” است. به خاطر دارید که در گذشته دوربین مداربسته ویدیوهایی با کیفیت بسیار پایین ارائه می‌داد و در مدت زمان خیلی کم حافظه‌اش به اتمام می‌رسید؟ … در غیر این صورت، با وجود بودجه‌ای كه یاری می‌كند، می‌توان سراغ دوربین مداربسته تحت شبكه IP رفت.

  • دوربین های مداربسته صدا دار و بی صدادر سیستم دوربین مداربسته و با توجه به ویژگی هایی که در دستگاه دی وی آر DVRوجود دارد این امکان برای کاربر فراهم شده است که از یا چند میکروفون به صورت خارجی استفاده نماید.
  • و هر شرکت یا سازمانی که از فناوری هوش مصنوعی استفاده می کند باید همین کار را انجام دهد.
  • ظرفیت هارد مورد نیاز باتوجه به تعداد دوربین ها ، حجم تصاویر گرفته شده(که متناسب با کیفیت افزایش می یابد)، مقدار ساعات تصاویر ضبط شده و تعداد روز های نگه داشتن آنها ، محاسبه می شود.
  • همانطور که مشاهده کردید دوربین های مداربسته دارای تنوع مختلفی است که ما در بالا به تعداد اندکی از آن ها اشاره کردیم.
  • در دستگاه دی وی آر DVR تصاویر دوربین مداربسته یا به صورت دائم و بدون توقف ضبط می شوند یا به صورت تشخیص حرکت که در سیستم دوربین مدار بسته به آن Motion detection می گویند.
  • در واقع مجرمان نمی فهمند که دید دوربین کدام سمت است و همین امر باعث به دردسر انداختن آنها می شود.

سیستم دوربین مدار بسته HDCVI رقیبی جدی برای دوربین های AHD و HDTVI توربو اچ دی هایک ویژن است. پس اگر به دنبال دوربینی با کیفیت از یک برند خاص هستید می توانید به سراغ دوربین های HDCVI داهوا بروید. ظهور دوربین های AHD در کنار دوربین های آنالوگ و تحت شبکه که در دو نقطه مقابل طیف کیفیت و قیمت دوربین قرار داشتند، حد وسطی را برای خرید دوربین های مدار بسته ارزان قیمت ایجاد کرد.

http://binacctv.ir

DNR یا Digital Noise Reduction یک قابلیت دوربین مدار بسته است که به طور دیجیتال نویزهای تصویر را ازبین می‌برد. 3D-DNR نوعی پیشرفته‌تر از این تکنولوژی است که نویزها را بطور خیلی موثرتر حتی در شرایطی که نور محیط کم است، از تصویر فیلتر می‌کند. دوربین های مدار بسته دائما در حال دریافت نویزهایی که توسط دستگاه‌های اطرافش یا دیگر مدارات داخل خودش تولید می‌شوند، است. این نویزهای موجود در محیط توسط دوربین های مداربسته، همراه با تصویربرداری دریافت شده و باعث می‌شود عکس‌ها یا فیلم‌ها برفکی و تار شوند. برای نصب دوربین مدار بسته در مشاعات ساختمان های مسکونی مثل پارکینگ، حیاط و …. تایید کتبی یکی از عضوهای مجمع یا هیئت مدیره ساختمان الزامی است اما اگر مجمع ساختمان این موضوع را تایید کند نظر آن بر نظر مفرد ساکنان از ارجعیت بیشتری برخوردار خواهد بود .

انواع دوربین های مدار بسته :