خرید و فروش عمده دوربین مداربسته-استعلام قیمت از تامین کنندگان ویترین نت | boostercctv

امروزه مجله خبری بوستر دوربین لامپی جزو دوربینهای مداربسته پرطرفدار محسوب می شود و این به دلیل مزایای شگفت انگیز آن است. دوربین مداربسته لامپی نوعی دوربین بی سیم است که از طریق ماژول وایفای درون خود به مودم متصل شده و در هر جایی که باشید می توانید تصاویر را روی گوشی همراه خود مشاهده کنید. دوربین های دام طراحی ساده‌ای دارند و بیشتر برای نظارت سالن های انتظار و بخش های پذیرش، راه‌روها، فضای باز ادارات، انبارها، محوطه‌های پارکینگ و فضاهای داخلی مناسب هستند. لنز دودی دوربین های مدار بسته دام باعث می‌شود که مجرمان در تشخیص اینکه در مسیر لنز هستند یا نه به دردسر بیفتند. همچنین پیشنهاد می شود دوربین مداربسته به کار رفته در فضای آسانسور را رو به آینه نصب نمایید تا انعکاس تصویر آینه به سمت لنز دوربین، حداکثر پوشش دهی را از دوربین مداربسته خود داشته باشید.

نکات مهم در هنگام خرید دوربین مداربسته

دوربین‌های نورافکن را می‌توان به سیم‌های روشنایی موجود متصل کرد یا می‌توان آن‌ها را از یک پریز تغذیه کرد. اکثر مدل‌ها همچنین دارای حسگرهای حرکتی هستند که می‌توانند هر زمان که شخصی وارد منطقه می‌شود، اقدام و نورافکن را فعال کند تا به‌طور خودکار روشن شود. با توجه به آنچه گفته شد، دوربین‌های امنیتی داخلی و خارجی می‌توانند در چندین زیر مجموعه دیگر مانند – سیمی، بی‌سیم، باتری‌دار، خورشیدی، برق متناوب و غیره قرار بگیرند.

http://binacctv.ir

این تکنولوژی کل تصویر را پردازش کرده و عکسی باکیفیت و واضح را ارائه می‌دهد. از نظر قیمت می توان گفت AHD از ارزان قیمت های بازار است و دوربین های fULL HD 1080P در بازار ایران بین 20 تا 50 دلار فروحته می شوند. تیم دوربین استور آماده ی اجرای انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی مختلف اداری ، تجاری ، خانگی و … می توانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشیاستفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید. توزیع کنندگان مجاز یا نمایندگی Hikvision به عنوان یک رابط مهم در سرتاسر جهان برای ارائه خدمات عالی و ویژه ی قبل و بعد از فروش، از جمله به روز رسانی سیستم عامل و پشتیبانی مهندسی فروش می باشند. تمامی حقوق این وب سایت برای فروشگاه اینترنتی سرای شبکه محفوظ می باشد.

دوربین مداربسته تحت شبکه بی‌سیم اسفیورد مدل Z206

محصولات هایک ویژن در ایران توسط نمایندگی هایک ویژن و با گارانتی شرکت پارس ارتباط افزار به فروش می رسند. در شرکت هایک ویژن فروش محصولات تنها از طریق توزیع کنندگان مجاز در سرتاسر جهان صورت می پذیرد. شرکت هایک ویژن همواره برای شرکای خود ارزش قائل شده و هدف آن همواره توسعه و تحکیم روابط خود به منظور گسترش محصولات و راه کارهای امنیتی نوآورانه است.

دوربین مداربسته لامپی مدل FV-A3608D-1080PH-L

Chu در این باره توصیه کرد از پاورها و منبع تغذیه ای با جریان الکتریکی 3 آمپر استفاده کنید تا مطمئن باشید می تواند توان الکتریکی کافی برای هارددیسکها را نیز تامین نماید. به خصوص اگر تصویر تحت تاثیر یک رنگ غالب بوده باشد و یا اینکه هیچگونه نور سفیدی با منبع طبیعی وجود نداشته باشد. بنابراین با الگو قرار دادن این قابلیت در چشم انسان قابلیتی با نام AWB ابداع گردید. این اشکال به این صورت ایجاد می شود که دوربین مدار بسته میزان باز بودن Iris را برا اساس میانگین نور تصویر محاسبه می کند.

  • با توجه به آنچه گفته شد، دوربین‌های امنیتی داخلی و خارجی می‌توانند در چندین زیر مجموعه دیگر مانند – سیمی، بی‌سیم، باتری‌دار، خورشیدی، برق متناوب و غیره قرار بگیرند.
  • این دوربینها معمولا در سبد کالای برندهای معتبر دنیا جایی ندارد و این نوع دوربینها فقط در کالاهای نونیم یافت میشود.
  • اولین نیازی که در بکارگیری و خرید دوربین مدار بسته پاسخ داده می شود امنیت یک مکان می باشد.