خرید دوربین مداربسته ️بهترین قیمت دوربین مداربسته️ فروشگاه اینترنتی کارپیما | boostercctv

تصاویر این دوربین زنده، سریع و بدون لگ است که حتی در فواصل بسیار دور از دستگاه های DVR نیز قابل مشاهده است. بنابراین اگر به دنبال یک دوربین مداربسته ارزان و با کیفیت هستید، دوربین های AHD بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. شما با نصب دوربین مدار بسته در محلِ مورد نظر خود، علاوه بر پیگرد هرگونه جرم، باعث می‌شوید كه اكثر مجرمین و سارقین را از آنجا دور كنید.

انواع دوربین مداربسته دام

ارتباط دور طرفه ویژگی است که بسیاری از دوربین های مداربسته دارند و این امکان را به شما می دهد تا از طریق بلندگوهایی که دوربین ها دارند صحبت کنید و هر کسی را که در حال تعقیب یا بررسی اموال شما است را از خود دور کنید. کنترل از راه دور نیز ویژگی است که می تواند در دوربین های مداربسته کاربرد داشته باشد و از طریق این ویژگی دیگر نیاز نیست نقاط کور را به صورت دستی تنظیم کنید. خرید دوربین مداربسته به مانند هر نوع تجهزات دیگری نیازمند رعایت نکاتی است که باید در نظر بگیرید. یک دوربین مداربسته مناسب می تواند خطر سرقت از منزل یا محل کار تا حد زیادی کاهش دهد و به عنوان شاهد علیه سارق عمل کند. در ادامه این مطب شما را با نکات مهم در هنگام خرید دوربین مداربسته بیشتر آشنا خواهیم کرد.

http://binacctv.ir

مجله خبری بوستر دوربین پین هول قابلیت دید در شب ندارد، بنابراین برای محیط های کوچک و با شرایط نوری مطلوب مناسب است. در واقع کیفیت دوربین های سوزنی نسبت به سایر دوربین های مداربسته پایین تر است. ضمن اینکه لنز بکار برده شده در این دوربین لنز ثابت است و قابلیت تعویض ندارد. دوربین های مدار بسته در اشکال و تکنولوژی های مختلفی در بازار موجود هستند و شرکت های برتر فعال در این حوزه سعی بر این دارند که خواسته های مشتریان خود را به بهترین نحو پوشش دهند. قطعا هدف افراد از خرید دوربین با توجه به مکان نصب و سایر انتظاراتی که دارند متفاوت است و هر یک از ما با در نظر گرفتن کاربردی که انتظار داریم اقدام به خرید می کنیم. شما می توانید با اتصال دستگاه Dvr دی وی آر خود به یک مودم از امکانات انتقال تصویر دوربین مدار بسته بهره مند شوید.

دوربین‌های امنیتی داخلی برای خانه یا محل کار طراحی شده‌اند و می‌توانند برای نظارت بر ورودی‌ها، مانند درها و پنجره‌ها، و همچنین برای نظارت عمومی مناطق نشیمن، راهروها، راه پله‌ها و زیرزمین‌ها استفاده شوند. بسیاری از سیستم های امنیتی خانه شامل یک یا چند دوربین امنیتی داخلی به عنوان بخشی از سیستم کلی هستند. عامل مهم دیگری که هنگام خرید لازم است مدنظر قرار دهید، این است که آیا شرکت مورد نظر شما برای محصولات خود ضمانت و خدمات پشتیبانی ارائه می دهد یا خیر. هر شرکتی که انتخاب می‌کنید، بهتر است تحقیقات کاملی را در مورد کیفیت محصولات و خدمات و مشاوره های تخصصی و پشتیبانی فنی آنها انجام دهید. ضمن اینکه رزولوشن دوربین مداربسته و مدت ضبط روی ظرفیت ذخیره سازی تاثیرگذار است. دوربین ahd (مخفف Analog High Definition) به منظور بهبود عملکرد دوربین های آنالوگ معرفی و تولید شد.

قیمت دوربین هایک ویژن تحت شبکه

ابتدا نقشه مکان موردنظر را تهیه کرده یا بکشید و سپس نقاطی که احتیاج است دوربین مداربسته نصب شود را مشخص کنید. نقاطی که برای نصب دوربین مداربسته مشخص کرده‌اید را مجدداً چک کرده تا مطمئن شوید مانعی در دید دوربین مدار بسته وجود نداشته باشد و همچنین دوربین بهترین زاویه دید را داشته باشد. می توان اینگونه بیان کرد که نصب دوربین مداربسته در منزل چه در زمان حضور شما در خانه و چه در زمان عدم حضور شما مزایای زیادی به همراه دارد. شما با خرید دوربین ip می توانید با خیال راحت سفر کرده و تصاویر منزل خود را از طریق گوشی هوشمندتان دریافت کنید.

  • همانطور که گفتیم به کارگیری نیروی انسانی از سوی کارفرما دارای هزینه های بالایی می باشد و کارفرما می تواند با تهیه و خرید دوربین های نظارتی و امنیتی به طور نامحسوس از هر مکان و از هر نقطه از دنیا محل کار خود را توسط دوربین پایش نماید.
  • در نهایت، شما باید بتوانید در مورد نحوه عملکرد محصولات نظارتی به درکی درست و واقعی دست‌یابید.
  • در هنگام خرید و نصب دوربین مدار بسته ، علاو بر دوربین و DVR/NVR یکسری تجهیزات دیگر لازم است که خریداری و نصب شود.
  • امکان انتقال تصویر این امکان را برای کاربر دوربین مدار بسته فراهم می کند تا در هر ساعت از شبانه روز بتواند محل مورد نظر را مانیتور نماید.
  • از این رو در انتخاب دوربین مداربسته بالاترین کیفیت را با توجه به بودجه و هدف خود انتخاب نمایید .