برندهای دوربین مداربسته | boostercctv

چرا که محصولات تولیدی این برند ارزش خرید بالایی داشته و سنسور های قوی را در خود جای داده اند. توجه داشته با شید که یکی از مهم ترین معایب این برند، داشتن قیمت بالا می باشد. اشخاص یا شرکت هایی در ایران هستند که بر روی این دوربین های مداربسته برند و نام دلخواه خود را چاپ می کنند و یا به صورت برچسبی می چسبانند.

هایک ویژن بهترین مارک دوربین مداربسته

دارای قابلیت POE که باعث تامین انرژی مورد نیاز دوربین، توسط کابل شبکه می شود. این دوریین مداربسته برای مکان هایی مناسب است که محدودیت بودجه دارند. واین شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا،هلند،ایتالیا،روسیه،هنگ کنگ،دبی،ایران و… دارای دفاتر مستقیم فروش میباشد. اما این را در نظر داشته باشید که امکانات و کیفیت و تکنولوژی جدید در اجناس بسیار مهم تر است. اگر واقعاً قصد دارید یک برند را برای خرید انتخاب کنید، ما در ابتدا به مشاء پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره رایگان متخصصین ما در مجموعه نصب برتر کمک بگیرید.

نقاط قوت دوربین مداربسته برند پاناسونیک

به تازگی در سال 2019 این شرکت سری دوربین های مداربسته جدید خود با نام i-pro را معرفی کرده کرد. محصولات تولیدی این برند معمولا پشتیبانی خوبی دریافت کرده و طول عمر بالایی دارند. جدا از همه این موارد، کاربران با خیال راحت می توانند محصولات تولید شده توسط شرکت بوش را برای بالا بردن امنیت ساختمانشان مورد استفاده قرار دهند.

اکسیس (Axis)

به دلیل تحریم ها و مشکلات واردات، در بسیاری از صنایع، مجله خبری بوستر دوربین خارجی به راحتی به دست خریداران نمی رسد و در این کار موانعی وجود خواهد داشت. یکی از صنایعی که موانع، منجر به خودکفایی و تولید محصولات باکیفیت در داخل شد دوربین های مداربسته است. در این مطلببهترین مارک‌های دوربین مداربستهرا از نظر کیفیت، قیمت و ارزش خرید باهم مقایسه کرده‌ایم. بهترین مارک های دوربین مداربسته به ترتیب هایک ویژن (ساخت چین)،‌ ویوتک (تایوان)، اکسیس (سوئد) هستند.

http://binacctv.irاین دوربین‌ها گزینه مناسبی برای نصب در نقاط ورودی و خروجی مکان‌هایی است که نور زیادی ندارند و هنگام خروج از محیط ممکن است کیفیت نور کم شود. پشتیبانی از فناوری H.265 و فشرده‌سازی U-Code باعث شده تا تصاویر ضبط شده توسط این دوربین حجم زیادی نداشته‌ باشند، اما کیفیت در آن‌ها حفظ شده باشد. به‌طور معمول، دوربین‌های ساخت این شرکت برای نصب در محیط‌های کوچک تا متوسط مناسب هستند. در مقاله انتقال تصویر دوربین مداربسته به طور مفصل اطلاعات مربوط به هر کدام از روش ها داده شده است.

  • در تمامی پروژه های ذکر شده، از دوربین مداربسته پرکسیس استفاده شده است.
  • شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته نام برده شده، شرکت هایی هستند که دارای جایگاه خوبی در کشور هستند و در سراسر کشور دارای نمایندگی هستند.
  • یکی از اولین برندهای سیستم نظارتی و بهترین برند دوربین مدار بسته در کشور ایران، دوربین ها و دستگاه های برایتون هستند.
  • بعلاوه، این شرکت راهکارهای سیستم‌های هوشمند ترافیک، خانه هوشمند و غیره را نیز ارائه می‌دهد.
  • ولی باز هم داهوآ در بازار ایران جایگاه خوبی کسب کرده و مردم نسبت به استفاده از آن علاقه زیادی نشان می دهند.
  • و در نهایت امیدواریم که مقاله دوربین مداربسته ایرانی به شما در خرید دوربین مداربسته مدنظر خود کمک کرده باشد.