قیمت دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی هوبانو خرید دوربین مداربسته | boostercctv

از طرفی شما با وجود هزینه های اولیه بالا هزینه های دوره ای خود را به شدت کاهش داده و همچنین سرعت انتقال تصاویر هم برای شما به شدت زیاد خواهد شد. قبل از آنکه دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید شرایط آب و هوایی و میزان دمای منطقه مورد نظر را بسنجید. در صورتی که به دنبال سیستم مداربسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی که از چیپست مناسب استفاده میکنند انتخاب نمایید ما به شما داهوا را پیشنهاد میکنیم.

  • انواع لنز برای دوربین مداربستهیکی از نکات کلیدی در انتخاب دوربین، لنز به کار رفته در آن می باشد.
  • دوربین‌ مدار بسته توربو HD سازگار با سیستم آنالوگ و دستگاه‌های DVR كه قیمت بسیار مناسبی در نسبت با خدماتی كه ارائه می‌دهد، برخوردار است.
  • قیمت دوربین مداربسته تابعی از چندین متغیر است که هر کدام در قیمت نهایی محصول شما تاثیر دارند.
  • فراگستر یکی از شرکت های گارانتی هایک ویژن است که برخی فروشندگان هنگام توضیح ممکن است از عبارت قیمت هایک ویژن فراگستر استفاده کنند.
  • دوربین مدار بسته بی سیم در دو نوع وای فای و تحت شبکه (آی پی) وجود دارد.

رزولوشن تصاویر ارائه شده توسط دوربین های تحت شبکه به مراتب بالاتر از دوربین های آنالوگ است و می تواند تصاویری از 2-3 پیکسل تا حتی 20 پیکسل در برخی محصولات پیشرفته ارائه دهد. کیفیت بالای این دوربین ها به دلیل استفاده از کابل های شبکه CAT5 و CAT6 می باشد که همین امر قیمت دوربین مداربسته IP را بالا می برد. با استفاده از دوربین مدار بسته تحت شبکه شما می توانید جزئیات بالاتری را مشاهده کرده و به طبع سیم کشی پر هزینه تر و قیمت بالاتری نسبت به دوربین های دیگر دارد. به طور مثال دوربین تحت شبکه داهوا که یکی از بزرگترین تولید کننده های دوربین مدار بسته در جهان می باشد. مجهز به ویژگی Motion Detector است که سبب می شود دوربین زمانی روشن شود که حرکتی را تشخیص می دهد.

http://binacctv.ir

در فرایند انتخاب محصول و خدمات مورد نیاز انسان همیشه چندین عامل مهم وجود دارند که تعیین کننده و تاثیر گذار بر تصمیم نهایی هستند. نرخ، کیفیت، سرعت در ارائه خدمات و برخورد و پاسخگویی مناسب و… مسلما از مهمترین عوامل برای تصمیم گیری و اقدام به تهیه برای مشتریان است. به زبان ساده، این یک زنگ در است که دارای دوربین فیلمبرداری با بسیاری از ویژگی های شگفت انگیز است. و ویژگی یکپارچه سازی امکان اتصال با تلفن های هوشمند، تلویزیون ها یا سایر دستگاه های هوشمند مانند الکسا را فراهم می کند. دوربین های تحت شبکه برای کسانی که به طور مداوم در حال حرکت هستند عالی هستند.

دوربین بیسیم بولت آیمو مدل Imou Bullet 2E IPC-F22FP-D

کیانام ارتباط مشاور، طراح و مجری در زمینه‌ی سیستم‌های نظارت تصویری است و به صورت حضوری و آنلاین فعالیت می کند. کیانام ارتباط آماده همکاری با تمامی اصناف و کاربری های مختلف در محیط‌های آموزشی، بیمارستانی، ادارات ، بانک‌ها، مراکز نظامی و دولتی و… است. این فناوری علاوه بر ارائه تصاویر واضح‌تر در شب، برای ضبط ویدیوهای زیبا در روزهای آفتابی روشن نیز تنظیم شده است. بهتر از آن، آنها به خوبی زیر باران، دود، گرد و غبار یا در یک روز سرد مه آلود در زمستان عکس می گیرند. به هر حال، عمدتاً تعیین نیازها و موارد استفاده به شما در انتخاب نوع دوربین امنیتی مورد نظرتان کمک می‌کند.

نکات مهمی که در خرید دوربین مداربسته باید به ان توجه کرد:

در واقع این عبارت بیان کننده این است که ضمانتنامه این محصول توسط مجله خبری بوستر دوربین فراگستر صادر شده است. برای دریافت لیست قیمت هایک ویژن فراگستر کافیست با نمایندگی مرکزی هایک سنتر تماس بگیرید. برای آشنایی با محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات، می توانید به قسمت محصولات در وبسایت هایک ویژن سنتر مراجعه کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات، نحوه خرید، خدمات نصب و … به صفحه تماس نمایندگی هایک ویژن تهران مراجعه نمائید. خریداران می توانند با استفاده از ویترین نت از تامین کنندگان محصولات مختلف و به واسطه ی سیستم RFQ استعلام قیمت محصولات مورد نظر خود را دریافت کنند. ارتباط بدون واسطه بین خریداران و تامین کنندگان از جمله مزیت های ویترین نت است که در اختیار کاربران قرار می دهد.