خرید سیم جوش CO2 سایزهای مختلف بهترین قیمت ابزار ماتریس | foulka

در این روش جوشکاری، از گازهای فعال مانند CO2 یا گاز کربنیک به صورت ساده و یا ترکیب شده با گازهای خنثی مثل آرگون و… استفاده می‌کنند تا از حوضچه مذاب محافظت کند. این محصول، نقش پر کننده، تسریع کننده و استحکام بخش را در فرآیند جوشکاری بازی می کند. با توجه به تنوع فلزاتی که عملیات جوشکاری روی آن انجام می شود، انواع مختلف  سیم جوش  تولید شده است. این مدل سیم در انواع مختلفی چون آلیاژی (فولاد ضد زنگ)، کم آلیاژ و بدون آلیاژ در دسترس بوده و از آن برای تولید جوش های یکنواخت استفاده می شود. کار با این سیم ها از سرعت بالایی برخوردار بوده و از آنها می توان در زمینه های کاری سنگینی چون صنایع کشتی سازی و جوشکاری راه آهن استفاده کرد. سیم جوش CO2 یک سیم از جنس فلز آلیاژی است که آلیاژ آن به عواملی نظیر ترکیب شیمیایی فلز پایه، نوع فرآیند استفاده شده، طرح اتصال و ترکیب شیمیایی سطحی فلز جوش بستگی دارد.

سیم جوش CO2 نورین سایز 0.8 میلی متر حلقه 15 کیلویی

در این روند، اکسیژن به شکل مولکول‌هایی با حرارت بسیار زیاد ساخته می شود و سپس، با مونواکسید کربن به بخش پایینی ستون منتقل میگردد. سیم جوش هسته فلزی یکی از سیم جوش‌هایی است که سبب سرعت بالا در جوشکاری می‌شود. دلیل آن هم این است که این سیم جوش از سطح پاشش کمتری برخوردار است و پس از جوشکاری به پاکسازی کمتری نیاز دارد. این عوامل سبب می‌شوند تا سیم جوش بتواند شرایط سخت را به خوبی تحمل کند. سیم جوش توپودری همچون یک لوله تو خالی بوده که درون آن پودر خاصی وجود دارد. در برخی از سیم جوش‌های توپودری، این پودر تصعید شده و سبب محافظت از حوضچه جوش می‌شود.

جوشکاری CO2 چیست و چه کاربدی دارد؟

همچنین بر روی این سیم ها از یک لایه محافظ از جنس مس استفاده شده است که تأثیر زیادی بر عملکرد مطلوب جوش دارد. این سیم ها به طور گسترده در زمینه کار با جوش مورد استفاده قرار می گیرند و دلیل آن نیز می تواند راندمان و سرعت بالای جوشکاری با آنها باشد. به منظور جلوگیری از ورود هوا و آلودگی فلز، از یک گاز محافظ طی فرایند جوشکاری استفاده می شود. فروشگاه سایش ابزار ارائه دهنده سیم جوش های آما در سایزهای مختلف برای مشتریان گرامی در حال فعالیت می باشد. برای خرید این محصول علاوه بر حضوری می توانید بصورت آنلاین محصول خود را خریداری نمایید.

  • بعضی از آنها حاوی فلزاتی مانند تیتانیوم و زیرکونیوم برای جلوگیری از تخلخل نیتروژن هستند.
  • در جوش Co2 الکترود یا سیم مورد نیاز برای ایجاد اتصال بین دو قطعه به صورت رولی می باشد که توسط تورچ به نقطه اتصال منتقل می شود.
  • این فنرها همگی هم برای سیم جوش های فولادی و هم برای سیم جوش های تو پودری طراحی شده اند.
  • بدین صورت که این سیم ها همانند جوش GMAW به پاکسازی چندانی نیاز ندارند و یک جوش صاف و تمیز تولید می کنند.
خرید سیم جوش CO2 سایزهای مختلف بهترین قیمت ابزار ماتریس | foulka

جوشکاری، فرآیندی مهم در ساخت محصولات و سازه‌های فلزی است، به همین دلیل حین کار حتما باید نکاتی رعایت شود تا علاوه بر بالا رفتن کیفیت کارها، ایمنی فرد جوشکار هم حفظ شود. در هنگام جوشکاری با سیم جوش کربن دی اکسید، باید چند نکته مهم را در نظر داشت که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. این اتفاقات باعث می شود که مولکول‌های اکسیژن حرارت دیده در درون حوضچه مذاب بیشتر شوند که این موضوع باعث می‌شود تمایل به ترک در سطح جوش تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند. سیم جوش co2 آما دارای گرده جوش زیاد، یکنواخت و با قابلیت نفوذ بالا می باشد. که برای جوشکاری میگ، مگ در فولادهای ساختمانی، کشتی سازی و فولادهای لوله استفاده می شود.

این فنرها همگی هم برای سیم جوش های فولادی و هم برای سیم جوش های تو پودری طراحی شده اند. فنر تفلونی تورچ CO2 به شکلی طراحی شده اند که برای سیم جوش های نرم به راحتی حرکت مفتول کنند . یخش وایر فیدر یا همان بخش تغذیه کننده سیم جوش ممکن است دارای مشکل و ایراد باشد.