لیست قیمت هایک ویژن به همراه تخفیفات جشنواره 1401 نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن | boostercctv

این فیلم ها می تواند توسط پلیس در هر زمان مشاهده شود و به مجریان قانون اجازه می دهد در زمان بروز تخلف تصمیم گیری درستی داشته باشند و از بی احتیاطی رانندگان جلوگیری کند و از جرایم جدی تری نیز جلوگیری شود و به شناسایی سریع مجرمان کمک کند. همکاران گرامی با توجه به نوسانات قیمت تصمیم گرفتیم لیست قیمت های بروز را در لحظه وارد سایت کنیم. لذا هر لحظه که شما از سایت بازدید کنید جدیدترین لیست قیمت ها را مشاهده خواهید کرد. شما عزیزان میتوانید در قسمت نظرات کاربران هرگونه انتقاد و پیشنهاد و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2AE7230IW-AE

منظور از مداربسته این است كه تصاویر برای چند صفحه نمایش مشخص پخش می‌شود و در واقع یك تلویزیون برای پخش محدود است. در برخی موارد چند مامور امنیتی قادر به مشاهده پخش زنده این تلویزیون مداربسته CCTV هستند. همچنین دستگاه‌هایی برای ضبط و ذخیره فیلم‌ها در محدوده دید دوربین مداربسته وجود دارند.

دوربین های مدار بسته بی سیمنمایش همه

ضبط رنگی یکی از مواردی است که باید در نظر گرفته شود و هر چه میزان رزولوشن بالاتر باشد اندازه فایل نیز بزرگتر است. به همین جهت است که برخی افرای دوربین هایی با کیفیت 4K دریافت می کنند و حسگرهای حرکتی برای صرفه جویی در فضا را فعال می کنند. دوربین های مداربسته روز و شب قابلیت کارکرد در هر نوع محیطی با نور معمولی و نور کم را دارند. این سیستم دوربین مداربسته نیازب به نورپردازی مادون قرمز را ندارند و می توانند ویدیوهای واضحی را در شرایط روشن و تاریک ضبظ کنند.

دوربین مداربسته برایتون مدل UVC74B17

مجله خبری بوستر دوربین مداربسته یکی از لوازم الزامی برای افزایش امنیت هر خانه یا محیط کاری می باشد. تجهیزات دوربین مدارسته شامل دوربین، دستگاه دی وی آر یا ان وی ار و کابل های رابط می باشد. نمایندگی مرکزی هایک ویژن ارائه دهنده تمام تجهیزات دوربین مدار بسته می باشد. دستگاه ان وی آر 4 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 4 عدد دوربین تحت شبکه را دارد.

  • در دوربین های نظارتی وریفوکال موتورایز شما به وسیله دستگاه DVR تصویر را زوم می کنید و تصویر دوربین مداربسته به صورت کاملا اتوماتیک روی تصویر مورد نظر فوکوس می شود.
  • قیمت دوربین مدار بسته که به صورت چرخشی هستند نسبت به سایر مدل ها گران تر است.
  • هرچقدر ظرفیت هارد و همچنین سرعت گردش آن بیشتر باشد قیمت آن بالاتر می باشد.
اگر نظارت و کنترل محلی شبیه حیاط خانه، مدرسه، وغیره را بر عهده دارید، که می­خواهید هشدارها زمانی فعال شود که کسی از روی دیوار وارد خانه می­شود، استفاده از قابلیت تشخیص نفوذ کارآمد نخواهد بود. شما می­خواهید گذر افراد از روی دیوار مشخص شود، اما همانطور که در تصویر مشاهده می­کنید، اگر از قابلیت تشخیص نفوذ Intrusion Detection استفاده کنید ممکن است رفت و آمد افراد در داخل حیاط یا محوطه­ی مورد نظر هم باعث فعالیت هشدارها شوند. برای جلوگیری از این وضعیت و بهره مندی بهتر از دوربین و امکانات آن، پیشنهاد می­شود از قابلیت عبور از خط Line Crossing استفاده کنید. با توجه به محدودیت زیاد سرعت اینترنت در ایران استفاده از شبکه های داخلی برای ایجاد انتقال تصویر بسیار مناسب خواهد بود.

http://binacctv.ir