قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور | boostercctv

خرید دوربین مداربسته در ابتدا هر کاربری باید بداند که به چه منظور میخواهد دوربین مداربسته خریداری کند. همانطور که میدانید دوربینهای مداربسته به دو دستهی نظارتی و حفاظتی تقسیم میشوند. دوربینهای مداربسته ای که به صورت چرخشی کار میکنند طبیعتا نمیتوانند یک دوربین مداربسته ی حفاظتی برای ما باشند لذا اینکه بدتنید چه تصویری از محیط خود میخواهید به این امر کمک بسیاری خواهد کرد. برای بهترین خرید و بهترین راه برای درک این موضوع استفاده از کارشناسان مخصوص این امر است و شرکت دورنگاه افق ماد برای ساده تر شدن کار شما مشتریان گرامی از متخصصین این امر به صورت رایگان برای بازدید از محیط شما درنظر گرفته است .

http://binacctv.ir

هرچه دوربین دید در شب بیشتر باشد یا جزئیات و رنگ بیشتری ارائه دهد، قیمت آن بیشتر است. خرید و قیمت دوربین مداربسته / امروزه با ارزشمند شدن کالاهای محیط خانه و محل کار ما داشتن یک سیستم مداربسته و دوربینهای نظارتی تحت کنترل یک امری ضروری است . در ادامه به نکاتی که باید در باره خرید و قیمت دوربین مداربسته بدانید اشاره خواهیم کرد. یکی از کامل ترین انواع دوربین مداربسته، نوع اسپید دام است که در واقع کامل شده ی دوربین دام می باشد و قابلیت چرخش افقی، عمودی و حتی زوم را به وسیله کنترلر و کیبورد دارد. از ویژگی های اصلی این دوربین ها می توان به سرعت بالای چرخش آنها اشاره کرد که می تواند تا 360 درجه در 1 ثانیه هم برسد.

تعداد دوربین مشاعات و پارکینگ آپارتمان، مجتمع مسکونی و برج

دوربین های پلاک خوان نصب شده در جاده ها و سطح شهر از طریق ثبت پلاک و شناسایی آن قادرند تا متخلفین را تشخیص دهند. از این نوع دوربین برای کنترل تردد در عوارضی ها، کنترل ترافیک و در نهایت مدیریت آسان بر سطح شهر استفاده می شود. بهترین و رایج ترین نوع کابل در بین نصاب های دوربین مداربسته، کابل کواکسیال RG59 است که در متراژ 150 و 300 متری در بازار موجود است. این کابل قادر است تا برق و تصویر را منتقل کند و ضمن ماندگاری و دوام بالا برای دوربین های HD ،HDTVI ، HDCVI و AHD مناسب است.

  • دوربین بیبی کم که به دوربین پرستار یا دوربین مراقبت کودک هم معروف است، برای کنترل کودکان و سالمندان بسیار مناسب است.
  • بنابراین اگر به دنبال یک دوربین مداربسته ارزان و با کیفیت هستید، دوربین های AHD بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.
  • امید است که بتوانیم بهترین کالاها ار با مناسب‌ترین قیمت همراه با مشاوره تخصصی در اختیار متخصصین شبکه قرار دهیم.

امروزه استفاده از دوربین های تحت شبکه یا ip رواج بیشتری پیدا کرده است. انتقال دیتا در این دوربین مداربسته در بستر اینترنت و از طریق پروتکل شبکه صورت می گیرد، ضمن اینکه برای انتقال تصاویر از دوربین به دستگاه nvr به کابل اترنت نیاز داریم. در نصب دوربین مدار بسته در ورودی ها دقت داشته باشید که حداقل نقطه کور را داشته باشید و در صورت لزوم از 2 دوربین مداربسته استفاده کنید تا تصاویر همدیگر را همپوشانی داشته باشد. با پوشش خیابان ها و ورودی های اصلی به وسیله دوربین مدار بسته علاوه بر پوشش تصویری در خارج از ساختمان و پیش از امکان وقوع جرم اسباب بازدارندگی نیز فراهم می شود و خاطیان با دانستن پوشش دوربین های امنیتی و نظارتی از جرم های احتمالی صرف نظر می کنند. امکان انتقال تصویر این امکان را برای کاربر دوربین مدار بسته فراهم می کند تا در هر ساعت از شبانه روز بتواند محل مورد نظر را مانیتور نماید.

فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته

در این مجله خبری بوستر دوربین ها در کنار کابل کواکسیال یک کابل برق قرار داده شده که کابل کشی را برای کاربر دوربین های امنیتی و نظارتی آسان کرده است. همچنین یکی دیگر از کاربردهای دوربین های نظارتی و امنیتی برای نگه داری از سالمندان می باشد که در این امر شما می توانید با استفاده از امکانات دوربین های نظارتی و امنیتی مانند صدای طرف ضمن جویا شدن از حال سالمند خود با او نیز در ارتباط باشید. 4- مصرف برق در سیستم نظارتی بسیار مهم است به خصوص وقتی DVR/NVR حامل چندین هارد باشد.هرچه برق مورد نیاز DVR/NVR کمتر شود، دما کاهش مییابد؛ این امر کمک میکند DVR/NVR در محیط پایدارتری کار کند.