قیمت دوربین مداربسته ⭐️ خرید دوربین مدار بسته ⭐️ دیدنگار | boostercctv

دوربین مدار بسته با نقش حفاظتی و امنیتی که دارد می تواند در زمان رویداد و پیشامد در پیگیری فرد یا افراد خاطی و همچنین پیشگیری اتفاق های آتی جلوگیری نماید. شما می توانید نسبت به بودجه ای که می خواهید دوربین مداربسته تهیه کنید با کارشناسان کارپیما در میان بگذارید تا بهترین پیشنهاد را به شما بدهند . به دلیل شرایط اقتصادی حال حاضر کشور تمامی اماکن ها نیازمند دوربین مدار بسته می باشند . احراز هویت فیلم‌های ویدئویی تولید شده توسط دوربین‌های مدار بسته بسیار مهم است، دقیقاً مانند تأیید پروفایل دستگاه‌ها و برنامه‌های متصل با استفاده از روش اعتماد صفر. موارد اصلاح تصویر و فیلم پس از گرفتن آنها و اعتبار آنها را مورد تردید قرار می دهد. ضرر بعدی و بسیار مهم شما از بین رفتن آرشیو فیلم های دوربین مدار بسته تان است.

دوربین شارژی شیائومی مدل MWC13 با گیت وی

دوربین مداربسته هایک ویژن در انواع متفاوتی تولید می گردد و دارای تنوع بالایی است. یکی از مزیت های hikvision cctv این است که در ایران دارای نمایندگی رسمی است. بنابراین ارائه دهنده خدمات پس از فروش و گارانتی در سراسر ایران می باشند. دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HDBW1220RP-VF – دارای سنسور 2.9 اینچیِ CMOS – دارای دید در شب 30 متری هوشمند – دارای لنز وری فوکال 2.7mm~12mm – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد… دوربین های مداربسته آنالوگ که اولین نوع از دوربین مداربسته ارزان می باشند دوربین های AHD بوده و وضعیت بهتری دارند.

در گذشته بالاترین کیفیت که روانه بازار می‌شود ۲ مگاپیکسل بود اما امروزه با لطف شرکت های چینی می توانید دوربین های ۳ مگاپیکسل ، ۴ مگاپیکسل ، ۵ مگاپیکسل مونتاژ می شوند . این نوع لنزها میدان دید افقی ثابت دارند و باید مکان دوربین را به صورت فیزیکی نزدیک یا دور از ناحیه تحت نظارت خود حرکت دهید تا بتوانید میزان جزئیات قابل مشاهده را تغییر دهید. لنزهای ثابت برای مشاهده عمومی یا زمانی که ناحیه تحت نظارت شما مانند ورودی ها کوچک است کاربرد دارند و به عنوان کم هزینه ترین لنزها شناخته می شوند. دوربین گنبدی یا Dome مقرون به صرفه ترین دوربین در میان دیگر دوربین های مداربسته است. از این دوربین برای نصب در داخل ساختمان استفاده می شود و نام آن از شکل و ظاهر گنبدی شکل آن گرفته می شود.

http://binacctv.ir

این مجله خبری بوستر دوربین ها دارای کیفیت بالایی هستند و قابلیت های بالایی دارند و بیشتر برای کارایی های خاص و حائز اهمیت از ان ها استفاده می شود. قیمت، یکی از مواردی است که خریداران دوربین های مداربسته، اهمیت ویژه ای برای ان قائل هستند. قیمت دوربین های مداربسته، طبیعتا با توجه به نوع امکانات و کیفیت هایی که دارند، متغیر است. اندازه یلنز دوربین مداربستهمعمولا بین 2.8، 3.6، 4، 6، 8، 12 و 16 میلی متر می تواند باشد؛ که به نسبت مکانی که دوربین در آنجا کار گذاشته می شود و میدان دیدی که برای دوربین مورد نظر است، این لنز ها انتخاب می شود. این نوع تجهیزات با اتصال دوربین آنالوگ به یک ضبط کننده ویدیویی از طریق کابل های انتقال کار می کند.

مکان های مناسب برای نصب دوربین مداربسته ارزان

وجود نور مادون قرمز باعث می شود تا سوژه در محیط های کم نور قابل مشاهده باشد. محافظ یا کاوری که روی لنز دوربین های مداربسته دام قرار دارد، باعث شده تا افراد نتوانند جهت لنز دوربین را بخصوص از فاصله دور تشخیص دهند. در واقع مجرمان نمی فهمند که دید دوربین کدام سمت است و همین امر باعث به دردسر انداختن آنها می شود.

  • دوربین مداربسته HDCVI نوعی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ است که از نظر کیفیت تصویر، قیمت و اتصال کابلی و فواصل اتصال، نسبت به سایر تکنولوژی‌های دوربین مداربسته آنالوگ در جایگاه بالاتری قرار دارد.
  • هارد در سیستم دوربین مداربسته دارای ظرفیت های متفاوتی می باشد و هنگام انتخاب هارد اول باید ببینید دستگاه دی وی آر DVR شما چند هارد پشتیبانی می کند.
  • وجود نور مادون قرمز باعث می شود تا سوژه در محیط های کم نور قابل مشاهده باشد.