قیمت دوربین منزل ️خرید دوربین مداربسته خانگی کوچک مخفی بیسیم چرخشی | boostercctv

گارانتی هر محصول تضمین کننده کارایی آن توسط شرکت سازنده است و اگر شرکتی گارانتی برای کالاهای خود ارائه نداد، حتما در خرید خود تجدید نظر کنید. کلیه محصولات کیانام ارتباط دارای گارا‌نتی معتبر می‌باشند و در طی مدت زمانی که روی برگه شما مهر گارانتی درج شده است تمامی مسئولیت های ناشی از عدم کارکرد یا کارکرد نا مناسب بر عهده همان برند اسفیورد خواهد بود. دوربین چشم ماهی نوعی از دوربین مداربسته است که معمولا به شکل دایره ای بوده و به صورت سقفی و در محیط‌های داخلی نصب می‌گردد. اصطلاح FishEye به معنای چشم ماهی است که علت نام گذاری دوربین شکل ظاهری دوربین می‌باشد. دوربین بالت به دسته‌ای از دوربین های مداربسته می‌گویند که معمولا به صورت استوانه ای یا مکعب مستطیل که به صورت دیواری و در محیط های بیرونی نصب و راه اندازی می‌شوند.

  • اگر می خواهید از یک منطقه طولانی محافظت کنید، دوربین های مداربسته گلوله ای احتمالا یکی از بهترین گزینه ها هستند.
  • قیمت دوربین های مداربسته با توجه به تعداد دوربین و تجهیزات مرتبط با آن محاسبه می شود، و قیمت سیستم دوربین مداربسته جمعی از تعداد دوربین + کابل+ دستگاه ضبط و هارد می باشد.
  • باتری 9آمپر/ساعت همین زمان را به حدود 1 ساعت می رساند و با دو باتری 7 آمپر/ساعت شما حدود 1 ساعت و چهل دقیقه سیستم را به صورت فعال تغذیه خواهید کرد.
  • دوربین‌های داخلی بی‌سیم به راحتی نصب می‌شوند، زیرا برای انتقال فید ویدیوی خود به کابل نیاز ندارند، اما همچنان باید به برق وصل شوند.
  • سعی کنید تمامی محل های پارکینگ را پوشش دهید و حداقل نقطه کور را داشته باشید.

یكی از تجهیزاتی كه به آن‌ها نیاز خواهید داشت سیستم دریافت تصاویر است. انواع DVR كه اختصاری از Digital Video Recorders است همان دستگاه ضبط فیلم دیجیتال است. دوربین سیگنال‌های دریافتی خود را به این دستگاه ارسال می‌كند و به داده‌های دیجیتال تبدیل و ذخیره می‌شود. نصب سیستم دوربین مدار بسته در خیابان ها و ورودی و خروجی ساختمان هایکی از بهترین فضاهایی که برای نصب دوربین مداربسته می توان در نظر گرفت خیابان ها و گذر های منتهی به ساختمان و محلی است که قرار است دوربین مدار بسته در آنجا نصب شود. تعداد دوربین مدار بسته ارتباط مستقیم با قیمت دوربین مداربسته به صورت تمام شده دارد و دانستن اولویت ها و نیاز های مشتری در کاهش هزینه ها در خرید دوربین مدار بسته کمک شایانی می کند. در هنگام خرید دوربین مداربسته اگر قصد صدا دار کردن سیستم خود را داشته باشید انتخاب دوربین مداربسته صدادار داهوا علاوه بر کیفیت بالا قیمت دوربین مدار بسته را به صورت کلی به صورت کاملا ویژه ای تقلیل می دهد.

بهترین دوربین لامپی

در نتیجه رنگ سفید و سایر رنگ ها تا حدود زیادی به صورت طبیعی جلوه می کنند. تکنولوژی ROI تضمین می کند که اطلاعات مهم از بین نرفته، و می تواند به طور موثری عمل فشرده سازی داده ها را انجام دهد، و مشکلات ناشی از میزان فشرده سازی و کیفیت تصویر را حل کند. سپس دوربین های مجهز به تکنولوژی DNR پاناسونیک ، تصویر چشم نوازتری را ارائه داده و بدین ترتیب تشخیص ابهامات را آسان تر می کنند. ابتدا DNR یک سیگنال واضح تر ،تا حدود ۷۰% ذخیره در فضای دیسک را ارائه می دهد، بنابراین شما امکان ذخیره سازی میزان بیشتری از تصویر را بر روی هارد خواهید داشت. دلیل این امر این است که وقتی دوربین اقدام به عکسبرداری میکند و اگر چراغ اتومبیل روشن باشد نور مازاد تصویر باعث میشود تصویر مخدوش شده و پلاک ماشین ناخوانا باشد و چیزی مشخص نشود. دوربین های مداربَسته مینیاتوری یا مخفی، همان طور که از نامشان پیداست، اندازه ای در حد دو بند انگشت دارند و امکان مخفی کردن آن ها وجود دارد.

بهترین برند های دوربین مداربسته کدام است ؟

اگر دوربین مداربسته ای که قرار است خریداری کنید نمی تواند در این چهار جهت حرکت کند، آن را نخرید! در هنگام خرید دوربین مداربسته آخرین چیزی که لازم دارید محدوده دید محدود است. اگر دوربینی که خریداری کردید قابلیت حرکت در چهار جهت را ندارد باعث می شود شما توانایی نظارت بر چهار گوشه را نداشته باشید.

دوربین وایرلس شیائومی 2k pro

در حقیقت این مجله خبری بوستر دوربین در بستر آنالوگ تصاویر را با رزولوشن بالاتر و با کیفیت HD ثبت می کند. در دوربین های ahd علاوه بر افزایش وضوح تصاویر ما شاهد افزایش برد انتقال تصویر از طریق کابل کواکسیال بدون افت کیفیت هستیم. سعی کنید تمامی محل های پارکینگ را پوشش دهید و حداقل نقطه کور را داشته باشید. در محل قرار گیری انبار ها نیز از یک یا چند دوربین مداربسته با زاویه پوشش دهی واید استفاده نمایید. زیرا فضای داخل کابین آسانسور محدود و کوچک بوده و دوربین مداربسته با لنز واید باعث می شود حداکثر فضا پوشش داده شود. در پروژه های کوچک و متراژ های کوچک از کابل های ترکیبی استفاده می شود.

http://binacctv.ir