داهوا لیست قیمت فروش، سفارش و خرید دوربین مدار بسته داهوا DAHUA | boostercctv

برخی حتی می توانند در سرمای سخت و رنج دمایی منفی 30 یا منفی 40 درجه نیز بدون اختلال کار کنند. در حقیقت، برخی از دوربین ها و سیستم های امنیتی می توانند در دماهای بسیار بالاتر و یا بسیار پایین تر از درجه حرارت اعلام شده نیز عملکرد خوبی داشته باشند. دستگاه های ذخیره ساز دروبین مداربسته از تعداد محدودی هارد پشتیبانی می کنند و بعنوان مثال دستگاه DAHUA XVR 5216H نهایتا از دو عدد هارد 8 ترابایتی پشتیبانی می کند. با توجه به کیفیت دوربین مداربسته ( حجم تصاویر دوربین ) و قدرت فشرده سازی دستگاه ( H.264 , H.264+ , H.265 ) مت زمان ذخیره تثاویر بر روی هارد را می توان محاسبه کرد .

نقش مراقبتی دوربین مداربسته

اگر قصد خرید 12 عدد دوربین مداربسته ارزان قیمت و با کیفیت را دارید این مجموعه دوربین مداربسته مجهز به دوربین های 1 مگاپیکسلی Vivok به شما پیشنهاد می شود. یکی از مزیت های این پکیج وجود کلیه تجهیزات مورد نیاز در یک مجموعه می باشد و فقط لازم است کابل و هارد به این پکیج دوربین مداربسته اضافه گردد. دستگاه DVR این پکیج جهت توسعه در آینده، دارای 4 کانال تصویر و 4 کانال صدای رزرو می باشد.

مقالات مفید دوربین مداربسته

البته برای این کار نیاز دارید که هم گوشی و هم دوربین شما به اینترنت قوی متصل باشد. با یک نرم افزار تلفن همراه می توانید فیلم های ویدیویی را در یک زمان واقعی بررسی کنید و از راه دور دوربین ها را به حرکت در آورید و یا حتی از بلندگوی دوربین ها صحبت کنید. کیانام ارتباط با توجه به احترامی که برای مشتریان خود قائل است، سیستم مشاوره رایگان تلفنی و چتی را برای کاربران خود فراهم کرده است. اگر قبل از خرید دچار دودلی شدید اصلا نگران نباشید زیرا خدمات مشاوره قبل از خرید دوربین مدار بسته در کیانام ارتباط کاملا رایگان است پس همین حالا با ما تماس بگیرید.

http://binacctv.ir

مجله خبری بوستر دوربین های مداربسته می توانند در این امر به ما کمک کنند و با دانستن این که از این طریق تحت نظر هستیم و احساس امنیت می کنیم. بهتر است اگر قصد خرید یک دوربین مدار بسته برای خانه یا محل کار خود دارید یکی از آن ها را تهیه کنید و از خود بپرسید که چه نوع دوربین مداربسته ای را باید بخرم؟ این مطلب می تواند به شما در درک درست و تصمیم گیری بهتر کمک کند. تنوع دوربین های مداربسته بسیار بالاست و این دوربین ها در سبک ها و پیکربندی های مختلف تولید می شوند و طیف وسیعی از آن ها با امکانات مختلف در بازار موجود است.

  • کاهش نویز دیجیتال در اصل یک تکنیک پردازش تصاویر است که سعی می نماید با حذف نویز، کیفیت تصاویر را بالا برده و مصرف پهنای باند را در پروسه انکدینگ کاهش دهد.
  • دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 از سنسور ۴٫۱Megapixel CMOS بهره می برد.دوربین مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 جهت نصب در فضای بیرونی ساختمان طراحی شده و در برابر نفوذ آب و سرما و گرما مقاوم می باشد.
  • با این روش دیگر به سیستم DVR نیاز نداریم و ویدیو را می توان مستقیم به یک رایانه شخصی یا NVR وصل و پخش کرد.
این دوربین ها را می توان هم در جهت افقی و هم در جهت عمودی به صورت دستی و یا اتوماتیک به حرکت در آورد. در واقع تنظیم کردن آن در هر دو جهت باعثِ نظارت بیشتری بر روی مکان ها می شود. بنابراین دوربین مدار بسته متحرک، به همراه این ویژگی و ‌قابلیت ها دارای قیمت بالاتری نسبت به دوربین های مداربسته ثابت است. دوربین‌های دیگری نیز وجود دارند كه می‌توان به انواع چرخشی اشاره‌ای داشت كه قابلیت كنترل بیش‌تری را برای مانیتورینگ فراهم می‌كند. دوربین‌های مداربسته ویژگی‌هایی دارند كه منجر می‌شود تا قشر وسیعی امروزه اقدام به تهیه چنین ابزاری كنند.