لیست قیمت دوربین مداربسته و دانلود PDF فروش و نصب دوربین مدار بسته | boostercctv

اگر آن را برای کنترل کلی خانه یا محل کار خود در نظر می گیرید و نیازی به ثبت جزئیات زیادی ندارد، یک دوربین 2 مگاپیکسلی می تواند برای شما کافی باشد. همچنین باید توجه داشت كه محل نصب دوربین در چه جایگاهی است؟ تا چه حد قصد دارید دوربین پوشیده باشد و سوالاتی از این قبیل می‌تواند انتخاب شما را به چند مورد محدود كند. اگر قصد خرید دوربین مدار بسته دارید برای كسب اطلاعات بیش‌تر و آگاهی از انواع دوربین مداربسته می‌توانید با مشاورین دیدنگار به صورت رایگان در تماس باشید و از خدمات ما بهره‌مند شوید. ضمانت اصالت كالا در كنار امكان پرداخت در محل،‌ بازگشت كالا در صورت هرگونه مشكل و ارسال سریع محصول از مزیت های خرید دوربین مدار بسته از دیدنگار است. دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از پرفروش ترین محصولات امنیتی در جهان است. در طی چندین سال گذشته همواره در لیست ده برند برتر دوربین مداربسته در جهان قرار داشته است.

  • اظهارات متخصصان امنیتی که دوربین مداربسته یا محصول مورد‌نظر را آزمایش کرده‌اند مطالعه کنید و سپس با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید.
  • یا اینکه یک درایو تغذیه با آمپراژ بالا برای همه دوربین ها کنار دی وی آر نصب شود که در این صورت باید از کابل ترکیبی برای برق و تصویر استفاده گردد.
  • همکاران گرامی با توجه به نوسانات قیمت تصمیم گرفتیم لیست قیمت های بروز را در لحظه وارد سایت کنیم.
  • این دوربین به دلیل شکل مکعبی خود Cube نامیده می شود که برای کاربری های خانگی و تجاری بسیار مناسب است.
  • دوربین wifi یکی از انواع دوربین های IP می باشد که راه اندازی ساده ای دارد.

مجله خبری بوستر دوربین داهوا به عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مدار بسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است، در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند که این نشان از جدیت این شرکت جهت دستیابی به بازارهای جهانی است. سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مدار بسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کرده و به رکوردهای فروش خوبی در سطح منطقه و جهانی دست یابد.

فروش آنلاین انواع دوربین مداربسته

دوربین مداربسته به انگلیسی Closed Circuit Television نامیده می شود که به طور مخفف آن را با CCTV می شناسیم و به موجب آن به راحتی می توانید هر محیطی را تحت نظارت قرار داده و بستر مناسبی برای حفظ امنیت خود و اطرافیانتان فراهم کنید. همچنین با توجه به امکان راه داشتن پشت بام از خانه های اطراف دیوار ها و مرز بین دیوار همسایه را نیز با دوربین مدار بسته دید درشب قوی پوشش دهید. دوربین مدار بسته برای پشت بام هایکی از محل های ورود به ساختمان پشت بام می باشد و شما باید محل ورودی از طریق پشت بام را با دوربین مداربسته پوشش دهید. اگر در ساختمان یا اداره درب پشتی وجود دارد در این نقطه هم از دوربین مداربسته با پوشش دهی مناسب و همچنین دید در شب مناسب استفاده نمایید.

راهنمای خرید دوربین مداربسته و قیمت دوربین مداربسته

امروزه تقریباً تمام دوربین و دی-وی-آر ها دارای امکان انتقال تصویر هستند و این قابلیت نیز امکان فوق العاده و آپشن خاصی به شما نمی آید. هرچه کیفیت ضبط تصویر روی دستگاه دی-وی-آر بالاتر باشد بصورت صعودی قیمت تمام شده سیستم بالاتر می رود و مثلاً یک DVR حرفه ای با کیفیت پخش و ضبط 5 مگاپیکسل قیمتی حدود چهار برابر یک DVR اکونومی با کیفیت فقط پخش 5 مگاپیکسل دارد. اگر بخواهیم دوربین‌های مداربسته را تقسیم‌بندی كنیم باید به چند مورد اشاره داشته باشیم. در این صورت ما با دوربین‌های آنالوگ، IP یا تحت شبكه و تركیبی از این دو طرف هستیم. Coppyright © 2023 الرت ایران | فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن.

http://binacctv.ir

گفته می شود، می تواند گزینه ای عالی برای راهروها، مراکز خرید، رستوران ها و سایر موارد با نیاز به نظارت بر یک منطقه بزرگ در زاویه وسیع تر باشد. سیستم های دوربین مداربسته Dome یک راه عالی برای جلوگیری از مجرمان و افزایش امنیت در کسب و کار شما بدون جلب توجه است. همچنین دوربین های مدار بسته نظارت تصویری موجب صرفه جویی در هزینه ها و پول شما خواهند شد و حتی به بهبود استراتژی های تجارت شما یاری می‌رسانند. سرقت، خسارت های مالی و پرونده های ناعادلانه، همگی می‌توانند میلیون ها یا میلیاردها تومان هزینه به بار آورند و باعث اختلافات عمده ای شوند. بنابراین با توجه به نوع کسب و کار شما همه این عوامل در هنگام تعیین بودجه جهت انتخاب سیستم نظارت تصویری و امنیتی بسیار مهم است.

با کارپیما