دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته | boostercctv

پورت های ورودی و خروجی آن شامل پورت های POE ،VGA ،HDMI ،USB ،SATA پورت ورودی و خروجی صدا … است. برای ذخیره تصاویر بر روی دی وی آر باید هارد دیسک در تعداد و ظرفیت معین نصب شود. دوربین مداربسته بولت یا لوله ای دوربینی است برای محیطهای بیرونی از این دوربین مداربسته به این دلیل که در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم است در محیطهای بیرونی استفاده میشود. این دوربینها در دومدل با لنز ثابت و متغییرساخته میشود که در مدل با لنز متغییر دو نوع لنز متغییر دستی و موتورآیز را داریم. قیمت این نوع دوربین در بازار ایران از 150 هزار تومان تا 15 میلیون تومان در برخی مدلهای خاص با امکانات ویژه دیده میشود. بدنه ی این دوربینها معمولا از پلاستیک فشرده و در بعضی از مدلها از فلز تشکیل شده است.

بهتر است در ابتدا بودجه خود را مشخص کنید تا بتوانید بلافاصله گزینه‌های اضافی را کنار گذاشته و دامنه جستجوی خود را محدودتر کنید. اگر تحقیقات خود را به‌خوبی انجام دهید، می­‌توانید دوربینی در محدوده قیمت مورد‌نظر و با قابلیت‌های اساسی مورد‌نیاز خود پیدا کنید. از دیگر اماکنی که به دلیل وجود سرمایه زیاد از دوربین مداربسته استفاده می کنند، می توان به طلافروشی ها اشاره کرد. از این طریق به راحتی احتمال سرقت را کاهش داده و از دارایی خود محافظت می کنند. آداپتور یا منبع تغذیه جزو تجهیزات حساس دوربین مداربسته است و وظیفه تبدیل برق 220 ولت شهری به ولتاژ مورد نظر دوربینهای مداربسته یعنی 12 ولت با آمپر های متفاوت را دارد. دوربین مداربسته کیوب نوعی دوربین رومیزی است که قابل نصب روی دیوار و سقف نیز می باشد.

http://binacctv.ir

دوربین های مداربسته آنالوگ ساده ترین و قدیمی ترین نوع دوربین مداربسته هستند که اتصال با سیم و نصب آسانی دارند. دوربین های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین های مداربسته تحت شبکه کیفیت تصویر پایین تری دارند. این دوربین ها از طریق کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شود و ضبط و نگهداری تصاویر توسط دستگاه DVR انجام می شود.

دوربین مداربسته کوچک بیسیم شارژی TUYA S4

به همین جهت تمامی تلاشهای مجله خبری بوستر دوربینشناسان و هیئت مدیره این مجموعه بر مبنای ارائه محصولات با کیفیت و مورد نیاز مشتری است. در ایران محصولات شرکت هایک ویژن توسط نمایندگی رسمی آن گارانتی می شود. این محصولات را می توانید با ضمانت دوساله شرکت پارس ارتباط افزار تهیه کنید. توصیه می شود محصولات هایک ویژن را حتما از نمایندگی رسمی آن خریداری نمائید. کمپانی هایک ویژن در ایران در طول سال های گذشته دارای سه نمایندگی گارانتی در ایران است.

دوربین پلاک خوان داهوا ITC237 PW1B IRZ ANPR

سیستم ضبط کننده ویدیویی که با عنوان DVR شناخته می شود ویدیو را از دوربین دریافت می کند و بعد از فشرده سازی آن را برای مشاهده زنده یا بر روی هارد دیسک ذخیره می کند. این روش به شما امکان می دهد ویدیو را از طریق اینترنت و برای مشاهد از راه دور منتقل کنید. از طریق سیستم آنالوگ، DVR برای فشرده سازی، تبدیل، ذخیره و پخش ویدیو شارژ می شود. همچنین سیستم آنالوگ مسئول کنترل تمامی قابلیت های داخلی دوربین از جمله تشخیص حرکت، زمان بندی، اعلان ها و غیره است. دوربین های مداربسته در محل کسب کار می تواند به عنوان یک عامل بازدارنده جرم مورد استفاده قرار گیرد و بانک ها، موزه ها، فروشگاه ها، رستوران ها و دیگر مشاغل از این نوع دوربین ها در محل کسب و کار خود استفاده می کنند. دوربین های پرستار نیز در محل کسب و کار پرکاربردند و از این دوربین ها برای نظارت بر کارکنان استفاده می کنند و این امر زمانی به کار می آید که یک کسب و کار به صورت شبانه روزی کار می کند و نیاز به نظارت دارد.

  • در فضایی که دوربین مداربسته قرار دارد به مراتب و به صورت آمار های قابل استناد نسبت به مکان هایی که دوربین های نظارتی وجود ندارد آمار جرم و بزه پایین می باشد.
  • ارتباط دور طرفه ویژگی است که بسیاری از دوربین های مداربسته دارند و این امکان را به شما می دهد تا از طریق بلندگوهایی که دوربین ها دارند صحبت کنید و هر کسی را که در حال تعقیب یا بررسی اموال شما است را از خود دور کنید.
  • انواع دوربین مداربسته بر اساس قابلیت هایی که دارند در کاربری ها و سطوح مختلف جامعه مورد استفاده قرار می گیرند.
  • تنها با نصب نرم افزار مربوط به دوربین بر روی گوشی همراه خود تصاویر را مشاهده کنید.
  • مجهز به ویژگی Motion Detector است که سبب می شود دوربین زمانی روشن شود که حرکتی را تشخیص می دهد.