قیمت دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی هوبانو خرید دوربین مداربسته | boostercctv

این نقاط شامل درهای ورومجله خبری بوستر دوربین پنجره ها و نقاط کور ساختمان میشود که از چشم صاحب خانه و رهگذران دور بماند. فروشگاه اینترنتی سرای شبکه با هدف تامینتجهیزات شبکه و دوربین مداربسته در سال ۱۳۹۸ شروع به فعالیت کرده است تا در این راستا بتواند کالاها را با بهترین قیمت و تضمین اصالت کالا به مشتریان گرامی خود عرضه کند. امید است که بتوانیم بهترین کالاها ار با مناسب‌ترین قیمت همراه با مشاوره تخصصی در اختیار متخصصین شبکه قرار دهیم. در این مطلب می خواهیم به بحث در مورد دوربین مدار بسته مخفی بپردازیم و انواع گوناگون آنرا به صورت گذرا معرفی نماییم. پیش از شروع باید اعلام نماییم که نصب دوربین مدار بسته مخفی از نظر اخلاقی صحیح نیست و بهتر است در اماکنی که دوربین مدار بسته نصب میگردد بر چسبی با متن ” این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است” نصب گردد تا افراد در جریان ضبط تصویرشان قرار گیرند.

راهنمای خرید NVR هایک ویژن

نحوه نصب همان سیستم آنالوگ است،‌ با این تفاوت كه كیفیت تصویر بسیار بالاتر رفته است. به عنوان مثال می‌توان به دوربین 2 مگاپیكسلی هایك ویژن مدل DS-2CE16DOT-ITF اشاره كرد. از ویژگی‌های دیگر این دوربین دید در شب با برد 30 متر و درجه محافظتی IP67 است. یكی از مزیت‌های دوربین‌ مداربسته آنالوگ HDTVI راحتی نصب و آموزش استفاده از آن است كه نیازی به دانش شبكه نخواهد بود. یکی از خدماتی که شرکت‌های معتبر فعال در زمینه فروش دوربین مدار بسته به شما ارائه خواهند داد، صدور فاکتور رسمی روی خرید شما است.

مناسبترین فضا برای نصب دوربین مدار بسته

اطلاعات خود را باد دقت وارد نمایید تا تامین کنندگان بتوانند با شما تماس برقرار کنند. پس زمانی که دو قیمت مختلف را با هم مقایسه می کنید حتماً به قیمت نصب و متراژ و اجرت کابل کشی توجه نمایید. بخصوص در جاهایی که تعداد دوربین ها زیاد است و یا فاصله دوربین ها تا DVR زیاد می باشد و متراژ کابل کشی زیاد است، این مورد بسیار تاثیر گذار است. هرچقدر ظرفیت هارد و همچنین سرعت گردش آن بیشتر باشد قیمت آن بالاتر می باشد. هارد یک تجهیز گران قیمت است و در مواردی حتی قیمت آن از دستگاه DVR نیز بیشتر می باشد.

دید در شب دوربینهای مداربسته دام

برندهای چینی معمولاً این دوربین های مداربسته را تا کیفیت ۵ مگاپیکسل تولید می‌کنند. که البته معمولاً ۵ مگاپیکسل اعلام شده توسط اکثر برندهای چینی ۵ مگاپیکسل واقعی نمی باشد ولی برندهای معتبر نظیر سامسونگ و امثال آن این دوربین های مداربسته ای اچ دی را تا کیفیت 4 مگاپیکسل تولید می کنند. همچنین شرکت سیماران جدیداً اقدام به عرضه پکیج های دوربین مدار بسته HDTVI با کیفیت 5 مگاپیکسل نموده است . معمولا برای نظارت داشتن بر کلیه اماکن داخلی و خارجی از دوربین های مدار بسته استفاده می کنند. این دوربین ها با توجه به شرایط و محیط می تواند انواع مختلفی داشته باشد.

http://binacctv.ir

دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1400DP – دارای سنسور 3.1 اینچی CMOS – دارای دید در شب 80 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4 مگاپیکسل – دارای ابعاد241.8×90.4×90.4 میلی متر -… دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1200DP – دارای سنسور 2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 80 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای ابعاد 241.8×90.4×90.4 میلی متر -… دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1400TP – دارای سنسور 1.3 اینچی CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد مقاومتی… یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید دوربین مداربسته وضوح تصویر و یا وضوح فیلم ضبط شده است.

  • نحوه کارکرد دوربین مداربسته خورشیدی به این صورت است که انرژی برق مورد نیاز خود را از طریق پنل خورشیدی دریافت می کند و در باتری داخلی خود ذخیره می کند و در مواقعی که نور خورشید نیست از این باتری داخلی بهره می برد.
  • دوربین های مداربسته می توانند در این امر به ما کمک کنند و با دانستن این که از این طریق تحت نظر هستیم و احساس امنیت می کنیم.
  • ضمن اینکه توجه داشته باشید که برای خرید دستگاه dvr و nvr تعداد دوربین اهمیت دارد.
  • همچنین دوربین های مداربسته HD-CVI ، HD-TVI و HD-SDI از همین خانواده می باشد.