دوربین مداربسته + لیست قیمت دوربین مداربسته به همراه راهنمای خرید | boostercctv

این دوربین ها را می توان با استفاده از یک پوشش ضد آب کرد و در فضا های باز مورد استفاده قرار داد. همچنین با توجه به اسمی که برای ان گذاشتند، از آن ها بیشتر در صنعت استفاده می کنند. به خاطر شکل ظاهری آن ها، بیشتر این دوربین ها در داخل اماکن مورد استفاده قرار می گیرد.این دوربین مداربستِه اغلب از جنس پلاستیک، و گاهی فلزی است.

http://binacctv.ir

پیش از خرید حتما برآورد هزینه کنید تا بتوانید از بین انواع دوربین مداربسته گزینه مناسب را انتخاب کنید. در واقع برآورد هزینه و بررسی قیمت دوربین مداربسته جزو فاکتور های مهم پیش از خرید به حساب می آید. ابتدا باید بررسی لازم طبق نیاز خود و لیست قیمت دوربین مداربسته صورت بگیرد و میزان هزینه ای که قصد دارید صرف کنید را مشخص و سپس نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید. این نوع دوربین ها نسل اولیه دوربین های مداربسته هستند که برای انتقال تصاویر از امواج آنالوگ استفاده می کنند. نسبت به انواع دیجیتال کیفیت تصویر پایینی دارند و رزولوشن تصاویر آنها بر اساس تی وی لاین سنجیده می شود. دوربین مدار بسته آنالوگ با روی کار آمدن انواع دوربین های با کیفیت نقش کمرنگی را در بازار رقابت پیدا کرده اند.

دوربین مدار بسته سیم کارت خور زومیکس مدل TP-410

یا ساده‌تر بگویم شما با ثبت نام در سرور مربوط و ثبت شماره سریال دستگاه dvr بدون نیاز به آی پی استاتیک و یا ایجاد تغییرات در مودم خود با اتصال کابل شبکه به dvr یا متصل کردن سیم کارت به دستگاه خود امکان ارتباط و انتقال تصویر را دارید. دوربین مداربسته در طول روند فشرده سازی و برای کاهش bitrate بخشی از اطلاعات تصویر را از دست می دهد. در واقع بخش های مختلفی از تصویر ممکن است براثر فشرده سازی جزئیات از بین برود. ROI این امکان را به شما می دهد که منطقه ای که برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است را انتخاب کنید تا این منطقه را کمتر فشرده کند و کیفیت تصویر در این بخش حفظ شود. از طریق این مکانیزم می توان بدون نیاز به افزایش بیش از حد رزولوشن، تصویر مناسبی در مناطق حساس داشت. کاهش نویز دیجیتال یا DNR همان طور که از اسمش پیداست میزان نویز موجود در تصاویر دوربین مداربسته در نور کم را کاهش می دهد.

  • دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع دام و دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع بولت در این لیست وجود دارند.
  • این دوربین ها با توجه به نحوه ارسال تصویر و فیلم به دستگاه ضبط کننده، به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می شوند.
  • در مواقع حساسی که نیاز به کنترل مخفیانه وجود دارد، می توان از دوربین های پین هول استفاده کرد.
  • اگر محصولی که می خواهید را پیدا نکردید و یا با قیمت آن مشکل داشتید، حتما با ما تماس بگیرید.
  • همچنین در دوربین استور انواع تجهیزات جانبی دوربین مداربسته از جمله سیم و کابل ، منبع تغذیه ، هارد و …

مجله خبری بوستر دوربین 6 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای کیفیت تصویر فوق العاده بالایی بوده و تصاویر با کیفیت و وضوح بالایی ارائه می دهد. دوربین مداربسته وای فای 360 درجه برایتون مدل 7832P3 کیفیت فوق العاده تصویر (2 مگاپیکسل) دوربین وای فای دارای نرم افزار و راهنمای گویای فارسی قابلیت چرخش 355 درجه افقی و 90 درجه عمودی پشتیبانی از حافظه جانبی تا 128… در اکثر موارد پاسخ منفی است و کیفیت ضبط حداکثر 1 تا 2 مگاپیکسل می باشد. سیستم های اقتصادی (اکونومی) دوربین مدار بسته معمولاً کیفیت لایو و پخش زنده بالایی دارند ولی تصویری که روی هارد ضبط می شود کیفیت پایین تر دارد. علاوه بر اینكه می‌توانید بعد از اتفاق، آن را پیگیری كنید، با وجود دوربین مداربسته موجب پیشگیری از اتفاق ناگوار نظیر دزدی خواهید شد. نظارت تصویری یكی از كارآمدترین راه‌های پیشگیری و پیگیری جرم و سرقت است.

نکاتی در رابطه با دانلود لیست قیمت دوربین مداربسته

دکل های دوربین مداربسته انواع مختلفی دارند و در ابعاد ارتفاع های مختلفی ساخته می شوند. برای سفارش ساخت و اطلاعات بیشتر در مورد انواع دکل دوربین مدار بسته می توانید به صفحه دکل دوربین مداربسته مراجعه کنید. به صورت کلی خرید کالای الکترونیکی به روش آنلاین امری غریب برای ایرانیان است. که علت آن کاملا مشخص است چون شناخت کالاهای خاص الکترونیکی برای عامه مردم سخت است.

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ10CM