قیمت دوربین مداربسته خرید دوربین مداربسته قیمت دوربین مدار بسته خرید دوربین مدار بسته | boostercctv

تشخیص چهره، شمارش افراد، تشخیص نفوذ و… از جمله مجله خبری بوستر دوربین های پر کاربردیست که در تولید دوربین مداربسته استفاده می شود. تکنولوژی هایی که در دوربین مداربسته به کار می رود عموماً برای رفع نیاز و یا بهبود کارایی در سیستم های نظارتی تعریف می شوند. نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ ها و کنترل ورود و خروج خودروها یکی از کاربردهای دوربین مدار بسته هوشمند است. شناسایی موثر و دقیق این وسایل نقلیه، اجازه ورود و خروج وسایل نقلیه ثبت نام شده و دریافت هزینه پارکینگ، به راحتی با این تجهیزات قابل انجام است. دوربین مداربسته پلاک خوان از انواع دوربین مداربسته است که در کنترل ترافیک، هوشمندسازی پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر مزیت های مهم دوربین بی سیم یا همان دوربین وایرلس این است که این دوربین ها به اندازه دوربین های سیمی به تجهیزات حجیم نیاز ندارند.

هارد در سیستم دوربین مداربسته

مشتریان عزیز می توانند قبل از خرید با کارشناسان ما مشاوره انجام دهند . چندین روش مختلف برای ضبط و ذخیره ویدیو از دوربین امنیتی وجود دارد که در زیر توضیح داده شده است. مطمئن شوید که دوربین شما دور از دسترس عابران است تا نتوان آن را دستکاری کرد. اگر دوربین باید در دسترس کسی باشد، لطفاً از دوربین‌های مقاوم در برابر خرابی و ضربه ما استفاده کنید. دوربین های زوم موتوری – لنز را می توان به صورت الکترونیکی از ضبط، نرم افزار رایانه یا برنامه تلفن کنترل کرد.

http://binacctv.ir

امروزه دوربین لامپی جزو دوربینهای مداربسته پرطرفدار محسوب می شود و این به دلیل مزایای شگفت انگیز آن است. دوربین مداربسته لامپی نوعی دوربین بی سیم است که از طریق ماژول وایفای درون خود به مودم متصل شده و در هر جایی که باشید می توانید تصاویر را روی گوشی همراه خود مشاهده کنید. شما می توانید نسبت به بودجه ای که می خواهید دوربین مداربسته تهیه کنید با کارشناسان کارپیما در میان بگذارید تا بهترین پیشنهاد را به شما بدهند . به دلیل شرایط اقتصادی حال حاضر کشور تمامی اماکن ها نیازمند دوربین مدار بسته می باشند . دوربین چشم ماهی یا Fisheye به دلیل ساختار ظاهری که شبیه چشم ماهی دارد به این اسم نام گذاری شده است.

پکیج دوربین مداربسته داهوا 8 عددی (نقره ای)

امروزه دوربین های مداربسته مخفی با ابعاد بسیار کوچکی وجود دارند که می تواند به راحتی در وسایل مختلف مخفی شده و از محدوده زیرنظر فیلمبرداری نموده و حتی درصورت برخورداری از میکروفون بتواند صدای محیط را هم ضبط نماید. دوربین های مداربسته کوچک دارای قابیلت پشتیبانی از حافظه جانبی SD تا 128 گیگابایت می باشد، که می تواند فیلم های ضبط شده را در حافظه خود ذخیره نماید. دوربین های مداربسته مخفی می توانند با استفاده از کابل یا امواج اینترنت به کامپیوتر شخصی، شبکه های اداری، تلفن هوشمند و غیره متصل شوند. دوربین های مداربسته مخفی بیشتر برای منازل و دفاتر استفاده می شود و به علت ابعاد کوچک کاربرد صنعتی ندارد. دوربین های مداربسته تجهیزات پایش و کنترل محیطی هستند و در قالب ها و تکنولوژی های متنوعی تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند.

پک دوربین مداربسته 16 عددی دید در شب رنگی | خرید دوربین مداربسته

DWDR یا DWR دیجیتال، یک تکنیک نرم‌افزاری است که از طریق تنظیم اشعه گاما برای بهبود نقاط تاریک تصویر کار می‌کند. در WDR برای تصویربرداری از دو پردازنده استفاده می‌شود، یک پردازنده نقاط روشن و دیگری نقاط تاریک تصویر را برداشت کرده و از تلفیق این دو تصویر باکیفیت بدست می‌آید، ولی در WDR این کار توسط نرم‌افزار صورت گرفته می‌گیرد. DWDR از 1 تا 8 قابل تنظیم است ولی باید با احتیاط و با توجه به شرایط نوری تصویر تنظیم شود تا باعث بدتر شدن عکس نشود.

  • رایج ترین دوربین مداربسته مخفی، دوربین پین هول است که با نام های دوربین مداربسته مینیاتوری یا سوزنی نیز شناخته می شود.
  • تکنولوژی ROI تضمین می کند که اطلاعات مهم از بین نرفته، و می تواند به طور موثری عمل فشرده سازی داده ها را انجام دهد، و مشکلات ناشی از میزان فشرده سازی و کیفیت تصویر را حل کند.
  • این تکنولوژی قابلیت عکس برداری و تصویر برداری دوربین مداربسته در نور کم را تقویت می نماید ولی عملا همانطور که شدت نور تصویر را تقویت می کند، نویز را نیز افزایش می دهد.
  • توجه داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کمتر از تعداد دوربین مورد نظر باشد.