دوربین مداربسته ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | boostercctv

قیت بالای این سیستم ها موجب شد کمپانی های سازنده دوربین مداربسته دست به خلاقیت زده و دوربین مداربسته آنالوگ HD را روانه بازار کنند. دوربین مداربسته با تکنولوژی آنالوگ موجود در بازار با نام های دوربین توربو اچ دی، HDCVI, HDTVI و AHD وجود دارند. این نام ها براساس شرکت سازنده آنها انتخاب شده است و تمامی آنها از سیستم آنالوگ HD پیروی می کنند. چنین دوربین هایی طرفداران بسیاری را در بین مخاطبان دوربین مدار بسته پیدا کرد.

لوازم جانبی

مجله خبری بوستر دوربین های ذخیره ساز دروبین مداربسته از تعداد محدودی هارد پشتیبانی می کنند و بعنوان مثال دستگاه DAHUA XVR 5216H نهایتا از دو عدد هارد 8 ترابایتی پشتیبانی می کند. با توجه به کیفیت دوربین مداربسته ( حجم تصاویر دوربین ) و قدرت فشرده سازی دستگاه ( H.264 , H.264+ , H.265 ) مت زمان ذخیره تثاویر بر روی هارد را می توان محاسبه کرد . قبل از انتخاب و خرید دوربین مداربسته تصمیم بگیرید که سیستم چه مدت باید تصاویر را در خود ذخیره داشته باشد. دوربین مداربسته یک ابزار امنیتی و حفاظتی است که از اموال و اشیای باارزش شما مراقبت می کند . شما با استفاده از دوربین های مداربسته می توانید در هر کجای دنیا که باشید از اشخاص و یا اشیا باارزش خود حفاظت کنید تا دست سارقان نیوفتند .

دوربین مداربسته دام

از آنجایی که برند های برتر به دلیل حفظ رضایت مشتری همواره سعی بر این داشته که محصولی با کیفیت با طول عمر بالا تولید کنند. انتخاب کابل دوربین مداربسته چندان ساده نیست و نیاز است تا بر اساس نوع دوربین یا مساحت محیط و با مشاوره کارشناسان انتخاب درستی صورت گیرد. شما به راحتی و با داشتن یک شبکه اینترنت (وای فای یا دیتای موبایل) در هر جایی که باشید می توانید تصاویر دوربین های مدار بسته را از طریق نرم افزار نصب شده روی گوشی خود مشاهده کنید. دوربین مداربسته به انگلیسی Closed Circuit Television نامیده می شود که به طور مخفف آن را با CCTV می شناسیم و به موجب آن به راحتی می توانید هر محیطی را تحت نظارت قرار داده و بستر مناسبی برای حفظ امنیت خود و اطرافیانتان فراهم کنید.

http://binacctv.ir

اگر به دنبال ضبط ویدیوی فعال شده با حرکت برای چند روز یا ضبط تصویر ثابت هستید، یک دوربین با کارت حافظه داخلی کافی است. فروشگاه اینترنتی مالکد میتوانید انواع دوربین مداربسته بیسیم رم خور را برسی و خریداری کنید. اکثر دوربین های مداربسته دارای زاویه دید ثابتی هستند که حدود 83 درجه است زیرا دارای لنز ثابت هستند. علی رغم حاصل شدن پیشرفت های چشمگیر در بهبود کییفیت تصاویر دوربین های آنالوگ، هنوز یکی از ایرادات اساسی آن که عدم اتصال به شبکه بود همچنان حل نشده باقی مانده بود. تا اینکه در اواخر قرن بیستم میلادی دوربین تحت شبکه پا به عرصه ظهور گذاشتند.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW 1200TP

اگر هدفتان گرفتن دزد باشد، وجود برخی ویژگی‌ها (یعنی قابلیت تشخیص چهره، شماره پلاک، زاویه دید گسترده، کیفیت تصویر 1080p hd، دید در شب و زوم بالا) در دوربین امنیتی مورد نظر شما ضروری است. از سوی دیگر، اگر تنها دوربینی با امنیت پایه برای نظارت بر اتفاقات منزل یا محل کارتان می‌خواهید، خرید یک دوربین ساده مانند دوربین مدار بسته ahd نیز کفایت می کند. خرید دوربین بی سیم به دلیل هزینه‌های پایین نصب، صرفه جویی در مصرف کابل، پایین تر بودن قیمت دوربین بیسیم و هم چنین راه اندازی آسان، در بین مصرف‌کنندگان تجهیزات امنیتی مدرن، بسیار محبوب می باشد. دوربین مداربسته بیسیم را می‌توان در مکان‌هایی که قبلاً برای دوربین‌های سیمی استاندارد در دسترس نبود، نصب کرد و از مزیت های افزایش ایمنی با استفاده از خرید دوربین Wireless استفاده کرد. اگر در مورد مدت زمان ضبط دوربین مدار بسته سوالی داشتید نیز میتوانید با کارشناسان دوربین مارکت تماس بگیرید.

  • قیمت دوربین مداربسته با قابلییت استارلایت بیشتر از سایر انواع دوربین مداربسته دید در شب می باشد؛ همینطور این دوربین مداربسته به تعداد محدود در بازار ایران موجود است؛ برای خرید دوربین مدار بسته استارلایت آن را در بین دوربین داهوا جستجو کنید.
  • شما به راحتی و با داشتن یک شبکه اینترنت (وای فای یا دیتای موبایل) در هر جایی که باشید می توانید تصاویر دوربین های مدار بسته را از طریق نرم افزار نصب شده روی گوشی خود مشاهده کنید.
  • در این مقاله سعی داریم دوربین ها را از لحاظ ظاهر، کیفیت، لنز و… دسته بندی کنیم.
  • قیمت دوربین مدار بسته ای پی به نسبت سایر دوربین های مدار بسته بیشتر است.