دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل برند ایرانی پرکسیس پارندسیستم | boostercctv

ما در مورد برند اکسوم در این مقاله توضیح دادیم که میتونین این مقاله رو از این جا بخونین. مجموعه دبجی رانو با بیش از 12 سال تجربه و اجرای پروژه در مقیاس های مختلف اعم از دولتی و غیر دولتی، آماده است تا بتواند در اسرع وقت به شما عزیزان خدمات بدهد. لذا اگر نیاز به مشاوره و بازدید رایگان داشتید میتوانید از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید. و همچنین در این مقاله سعی کردیم که به این سوال جواب بدهیم علاوه بر این چندین ویدئو در این مورد تهیه و در این مقاله قرار داده ایم. محتوای این سایت با هدف ارتقا دانش کاربران و گسترش علم از طرف تیم تخصصی شرکت ویرا صنعت به کاربران تقدیم می شود.

نگاهی نزدیک به خط تولید دوربین مداربسته ایرانی پرکسیس

اگر قصد خرید بیش از یک دوربین را برای نظارت بر محیط‌های تولیدی، کارخانه‌ها یا شرکت دارید، بهتر است به سراغ شرکت‌های بزرگی بروید که در این زمینه فعالیت دارند و بهترین برند دوربین مداربسته به شمار می آیند. پرشیا سیستم با سابقه چند ساله در این زمینه قادر به پاسخ‌گویی به نیازهای شما است. همچنین در کشور ما به دلیل اینکه برند های مختلفی وجود دارد، پیدا کردن بهترین دوربین مداربسته ارزان ایرانی تا حدود زیادی سخت شده است! به همین خاطر در این مقاله قصد داریم به طور کامل شما را با بهترین برندهای دوربین مدار بسته ایرانی آشنا کنیم تا شما بتوانید به راحتی انتخاب خوبی داشته باشید.

http://binacctv.ir

این دوربین های حرارتی با تکنولوژی پیشرفته به بهترین نحو انواع اشیاء نامرئی را در شب، شرایط پر گرد و غبار و مه تشخیص می دهند که این عمل با دریافت انرژی حرارتی اشیاء صورت می گیرد. محصولات این شرکت با هدف صرفه جویی در زمان و هزینه ها توانسته آلارم های کاذب سیستم هایش را به صفر برساند. بنابراین گزینه بسیار مناسبی برای مصارف نظامی و امنیتی محسوب می گردند.

  • از نام‌های شناخته شده دنیای فناوری است که شاید برخی کاربران ندانند که این شرکت در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته فعال است.
  • نرم افزار انتقال تصویر دوربین های هایلوک برای کاربران مفید و ضروری می باشد و دسترسی به تصاویر را در هر نقطه ای که هستند آسان و راحتی می کند.
  • خوشبختانه در ایران هم این مقبولیت زیادی دارد و اگر پای انتخاب و مقایسه به میان آید، نمی‌توان به‌راحتی از نام و برند پاناسونیک عبور کرد.
  • دوربین های شرکت هایلوک در پروژه های بزرگ و وسیع مناسب نمی باشند که این یک نقطه ضعف برای این برند به شمار می آید.
ویوتک در سال 2000 میلادی در کشور تایوان تاسیس شد و در مدت کمی توانست به یک برند پیشرو در زمینه دوربین های امنیتی تبدیل شود. اگر مارک یا برند مذکور در ایران به صورت قانونی ثبت نشده باشند، از نظر قانونی یک برند یا مارک به حساب نمی آیند و اصطلاحا به اینگونه برندها، مارک های ساختگی و یا برندهای ساختگی می گوئیم. بسیاری از کمپانی های چینی دوربین های نظارتی خود را بدون نام و نشان برند به کشورهایی مانند ایران صادر می کنند. زمانی که شخص یا اشخاصی تجهیزاتی را که ساخت یک برند یا کمپانی نیست را با نام آن کمپانی راهی بازار می نمایند، اصطلاحا می گوئیم این تجهیزات دارای مارک جعلی هستند و تولید کمپانی ذکر شده نمی باشند. در رابطه با کیفیت این محصولات نمیتوانم اظهار نظر مستقیم کنم گرچه با این برندها آشنا هستم اما این محصولات از برندهای ایرانی محسوب می شوند.

دوربین مداربسته برند یونی آرک

مجله خبری بوستر دوربین ویژن با بیش از13000 نیروی انسانی و 4000 نفر در بخش تحقیق و توسعه ، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه میان برندهای فعال در این حوزه می باشد. در این مقاله ما به شما برند های پرفروش و پیشگام در توسعه تکنولوژی سیستم های نظارتی و امنیتی، را به ترتیب معرفی می کنیم. محصولات آن در دو دسته Turbo HD و IP و انواع دستگاه ضبط تصاویری DVR & NVR هست.

بررسی بهترین برند دوربین مداربسته هایلوک (Hilook)