انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید + قیمت نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن | boostercctv

قیمت دوربین مدار بسته در این سری محصولات نسبت به سایر دوربین ها به صورت چشمگیری بالاتر است. نقش مراقبتی دوربین های مدار بستهیکی از کاربرد هایی که باعث انتخاب و خرید و قیمت از سوی کاربران می شود نقش مراقبتی دوربین مدار بسته می باشد. شبکه‌های اعتماد صفر به این معنی است که هر بار که دستگاه یا برنامه به شبکه متصل می‌شود، نمایه امنیتی هر دستگاه و برنامه متصل به شبکه بررسی می‌شود.

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HFW1230SP

دوربین های صنعتی بهتر است از قابلیت دید در شب، کنترل از راه دور و همچنین مقاومت بالا برخوردار باشند. اگر با وجود تنوع دوربین های مداربسته در بازار می خواهید به راحتی انتخاب و خرید کنید این مطلب را بخوانید. در این مقاله سعی داریم دوربین ها را از لحاظ ظاهر، کیفیت، لنز و… دسته بندی کنیم. در زمان فروش دوربین مداربسته معمولاً فروشنده زمان کافی برای ارائه این مطالب به شما را ندارد.

  • از این دوربین بیشتر برای مکان‌های مسقف و داخلی استفاده شده و به سقف نصب می‌شود.
  • ⚠️ نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید ، تمام دوربین های مدار بسته فروشگاه دیده بان دارای دید در شب و انتقال تصویر روی گوشی موبایل هستند.
  • سلام جناب دوستی عزیز، با موردی که شما فرمودید تا کنون مواجه نشده ایم، اما می توانید از برندهای مطرح داخل بازار مانند داهوا یا ایکس ویژن استفاده کنید که همگی در صورت نصب، عملکرد بدون مشکل خواهند داشت.
  • خرید دوربین مدار بسته از لحاظ کیفیت در اولویت اول به میزان جزئیات لازمه شما بستگی دارد.
  • سوکت RG 45بسیار مهم است که انتهای کابل متصل به دوربین مداربسته به درستی محصور شده و از عوامل محافظت شود.

کاهش نویز دیجیتال در اصل یک تکنیک پردازش تصاویر است که سعی می نماید با حذف نویز، کیفیت تصاویر را بالا برده و مصرف پهنای باند را در پروسه انکدینگ کاهش دهد. برای جبران خطاهایی که ممکن است در تنظیمات Sensitivity به وجود بیاید، کاربر می­تواند نسبت فضای اشغال شده توسط جسم متحرک به فضای محدود­ی مورد نظر را تعیین کند. در این حالت مثلا اگر Percentage را ۵۰% در نظر گرفته باشیم، هشدارها زمانی فعال می­شوند که جسم ۵۰% از فضای محدوده­ی مشخص شده را اشغال کند. این دوربین می تواند در رزولیشن ۷۲۰P تصاویر را با حداکثر فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه نمایش دهد. برای مثال اگر در یک محله خطرناک زندگی می‌کنید ممکن است به دوربین پیشرفته‌تری نیاز داشته باشید، نسبت به اینکه هدفتان فقط کنترل رفت و آمد و روابط فرزندان باشد. ضمن اینکه به این نکته توجه کنید که دوربین کیوب ضد آب و گردوغبار نیست و برای کاربری صنعتی استفاده از آن توصیه نمی شود.

http://binacctv.ir

قیمت دوربین مدار بسته وایرلس بر اساس کیفیت آن به انواع مختلفی تقسیم می شوند. در نوع آنالوگ آن تصاویر اول به سیگنال های رادیوی تبدیل می شوند و بعد آن ها را به دستگاه ارسال می کند. امروزه خرید دوربین مدار بسته بی سیم تحت شبکه به شدت افزایش یافته؛ چرا که با اتصال به اینترنت دوربین مدار بسته به راحتی راه اندازی می شود. فعالیت ما در فرافن از سال ۸۵ و با تمرکز بر تجهیز و اجرای پروژه‌های نظارتی و امنیتی آغاز شد و با راه‌اندازی سایت فرافن مارکت به‌عنوان یکی از اولین فروشگاه‌های اینترنتی دوربین مداربسته در ایران، دامنه خدمات و فروش محصولات ما به سراسر کشور گسترش یافت.

پکیج دوربین مداربسته بی سیم (

تعیین این تهمجله خبری بوستر دوربینات در کسب و کار یا تجارتتان، به شما کمک خواهد کرد که از سیستم امنیتی نظارت تصویری خود بیشترین بهره را بگیرید. بودجه ای که به سیستم نظارتی و امنیتی اختصاص می‌دهید، فاکتور مهمی برای خرید محسوب می شود و تأثیر زیادی در انتخاب نوع محصول دارد. دوربین حرارتی یا ترمال همانطور که از نامش پیداست، گرمای اشیاء موجود در محیط را تشخیص داده و هر دما را با رنگ خاصی نمایش می‌دهد. در این نوع دوربین های مدار بسته معمولاً اجسام گرم به‌ترتیب با رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد، و اجسام سردتر به‌ترتیب با رنگ‌های سبز، بنفش و آبی نمایش داده می‌شوند.