دوربین مدار بسته خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته با قیمت ارزان فرابین دوربین | boostercctv

نوعی از مجله خبری بوستر دوربین‌های سقفی که کارایی بسیار بالایی دارد دوربین‌های دام یا گنبدی شکل است. این دوربین‌ها در تکنولوژی‌های مختلف آنالوگ و دیجیتال در بازار وجود دارند. نوع طراحی دوربین های دام به شکلی است که بالقوه برای محیط های مسقف محدود استفاده می شوند. این دوربین ها معمولا در محیط های غیر صنعتی و اداری یا خانه ها استفاده می شوند.

http://binacctv.irدوربین مداربسته 2 مگاپیکسل می تواند از دوربین 3 مگا پیکسل ارزان تر باشد به شرط آنکه تمام مشخصات دوربین ها به جز رزولوشن در هر دو یکسان باشد. اگر دوربین 2 مگاپیکسل دارای قابلیتی مانند دید در شب رنگی باشد و دوربین 3 مگاپیکسل دارای دید در شب IR به طور قطع دوربین 2 مگاپیکسل قیمت بالاتری دارد. بنابراین افزایش یا کاهش قیمت دوربین براساس تمام ویژگی ها و نه فقط یک مورد مشخص می شود.

  • معمولا دوربین هایی که خودشان دارای آنتن وای فای هستند، از برد انتقال زیادی برخوردار نیستند و برای استفاده ی حرفه ای از دوربین های به صورت بی سیم باید از آنتن های حرفه ای دیجیتال استفاده کرد.
  • دوربین مداربسته بولت بخاطر ظاهر منحصر به فردی که دارد معمولا در فضاهای باز و محیط هایی بیرونی استفاده می شود.
  • یکی از قابلیت هایی که در سیستم هوشمند دورین­های IP پشتیبانی می­شود، تشخیص نفوذ یا همان Intrusion detection است.
  • تصور کنید یک پکیج دوربین مدار بسته به همراه DVR با کیفیت 5 مگاپیکسل خریداری نموده اید.
  • همچنین می توانید فیلم های دوربین مداربسته را به صورت آفلاین که بر روی حافظه دستگاه ضبط تصاویر ذخیره شده است مشاهده نمایید.

دستگاه DVR دستگاهی برای مدیریت و ذخیره فیلم ها و تصاویر دوربین های مداربسته می باشد . اگر به دوربینی نگاه می‌کنید که می‌تواند پلاک‌های خودرو را در روز و شب ببیند، توجه داشته باشید که این دوربین دارای الزامات سخت‌گیرانه‌ای در مورد قرارگیری است. وسایل نقلیه باید از مسیری عبور کنند که بیش از 15 درجه از لنز دوربین امنیتی پلاک فاصله نداشته باشد. اگر سیم CAT5e یا CAT6 در ساختمان خود دارید، دوربین های IP انتخاب معقولی هستند.

فروشگاه اینترنتی مالکد مرکز فروش انواع دوربین مداربسته با برند معتبر میباشد،میتوانید اطلاعات کامل را درباره محصولات در وب سایت مالکد برسی کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان فروشگاه مالکد تماس بگیرید. در این مطلب می خواهیم به بحث در مورد دوربین مدار بسته مخفی بپردازیم و انواع گوناگون آنرا به صورت گذرا معرفی نماییم. پیش از شروع باید اعلام نماییم که نصب دوربین مدار بسته مخفی از نظر اخلاقی صحیح نیست و بهتر است در اماکنی که دوربین مدار بسته نصب میگردد بر چسبی با متن ” این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است” نصب گردد تا افراد در جریان ضبط تصویرشان قرار گیرند.

انواع لنز دوربین‌های مداربسته

دوربین های پلاک خوان نصب شده در جاده ها و سطح شهر از طریق ثبت پلاک و شناسایی آن قادرند تا متخلفین را تشخیص دهند. از این نوع دوربین برای کنترل تردد در عوارضی ها، کنترل ترافیک و در نهایت مدیریت آسان بر سطح شهر استفاده می شود. دوربین مداربسته پلاک خوان یا سیستم های ANPR قادرند تا با تشخیص پلاک خودرو ها به راحتی شخص خاطی را شناسایی کنند.

دوربین مداربسته دید در شب