لیست قیمت دوربین‌ مدار بسته، ۲۳ بهمن ترب | boostercctv

زوم دیجیتال را می توان روی ویدیوی زنده یا ضبط شده انجام داد – زیرا بزرگنمایی دیجیتالی تصویر است که می تواند در هر نقطه ای انجام شود. پس زمانی که دو قیمت مختلف را با هم مقایسه می کنید حتماً به قیمت نصب و متراژ و اجرت کابل کشی توجه نمایید. هرچقدر ظرفیت هارد و همچنین سرعت گردش آن بیشتر باشد قیمت آن بالاتر می باشد.

http://binacctv.ir

شکل ظاهری دوربین مداربستهاز لحاظ ظاهری و ساختار فیزیکی می توان دوربین های امنیتی را به دو دسته کلی دوربین مدار بسته دامو دوربین مداربسته بالت تقسیم بندی کرد. دوربین مدار بسته های جدید بی سیم از انتقال تصویر دیجیتال به جای آنالوگ هایی که از سیم استفاده می کردند ، استفاده می کنند.شما باید نقاطی را پیدا کنید که کابل ها و سایر دستگاه ها بتوانند به وسیله سیم کشی با هم در ارتباط باشند. این شرکت به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان دوربین مداربسته که از استاندارد فشرده سازی H.264 / AVC استفاده می نماید، بهترین عملکرد کدگذاری ROI را در مقایسه با همان محصولات از سایر برندهای تولید کننده ارائه می کند. در دنیای امروز، کاربرد دوربین های مداربسته بسیار افزایش پیدا کرده است. اکثر افراد با هدف نظارت و افزایش امنیت، در ساختمان تجاری و یا مسکونی خود، دوربین مداربسته نصب می کنند.

  • فروشگاه دوربین مداربسته دوربین مال واقع در خیابان جمهوری تهران از ساعت 8 صبح تا 8 شب باز می باشد؛ در خرید دوربین مداربسته به صورت حضوری فاکتور و ضمانت نامه کتبی کالا به همراه کالا تحویل می گردد.
  • فرافن مارکت با داشتن سیستم مالی شفاف، برای خرید‌های شما فاکتور رسمی ارائه می‌کند.
  • این کابل قادر است تا برق و تصویر را منتقل کند و ضمن ماندگاری و دوام بالا برای دوربین های HD ،HDTVI ، HDCVI و AHD مناسب است.
  • اگر می‌خواهید به طور فعال فید ویدیوی زنده را از یک منطقه بزرگ نظارت کنید، در حالی که همچنان می‌توانید زوم کنید و جزئیات عالی را ببینید، به دوربین PTZ را برسی کنید.در فروشگاه مالکد میتوانید انواع دوربین اسپید دام را برسی و خریداری کنید.
در پاسخ این سوال باید بگوییم که تعداد دوربین مداربسته به چند آیتم مهم بستگی دارد. اولین نکته در هنگام تهیه و خرید دوربین مدار بسته بودجه ای است که کارفرما جهت تهیه سیستم دوربین مداربسته در نظر گرفته و در صورت لزوم می تواند این بودجه را افزایش دهد. نقش بازدارندگی دوربین های نظارتی و امنیتییکی از آیتم های که در هنگام خرید دوربین مدار بسته در نظر کاربران می باشد نقش بازدارندگی است که یک سیستم دوربین های نظارتی ایجاد می کند. تقاضای فزاینده‌ای برای شرکت‌های دوربین‌های مداربسته وجود دارد که ویژگی‌هایی را در نظر بگیرند که به آنها اجازه می‌دهد یک امضای دیجیتالی را در حین ضبط فیلم، فریم به فریم، به فیلم اضافه کنند.

دوربین مداربسته فرزاد AHD مدل 5323-WL

این محصولات توسط شرکت های مختلف و با برند های مختلفی در بازار عرضه می شوند. برای آشنایی بیشتر با برند های مختلف دوربین مداربسته می توانید به صفحه برترین برند‌های دوربین مداربسته مراجعه نمایید. در فروشگاه اینترنتی فرافن مارکت می‌توانید انواع دوربین مدار بسته باکیفیت از معتبرترین برندهای جهان را انتخاب و خریداری نمایید و در صورت نیاز به مشاوره فنی کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. فرافن مارکت با سابقه و قدمت نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه فروش دوربین مداربسته، شما را در انتخاب بهترین دوربین مداربسته و مناسب ترین پکیج دوربین مداربسته یاری خواهد کرد. ابتدایی ترین دوربین های مدار بسته بر اساس تکنولوژی آنالوگ طراحی و تولید می شدند. این سیستم ها نیازهای اولیه به دوربین مدار بسته را برطرف کرد اما به مرور چالش های جدید موجب شد تا سیستم های تحت شبکه طراحی و معرفی شوند.

شما می­خواهید گذر افراد از روی مجله خبری بوستر دوربینوار مشخص شود، اما همانطور که در تصویر مشاهده می­کنید، اگر از قابلیت تشخیص نفوذ Intrusion Detection استفاده کنید ممکن است رفت و آمد افراد در داخل حیاط یا محوطه­ی مورد نظر هم باعث فعالیت هشدارها شوند. برای جلوگیری از این وضعیت و بهره مندی بهتر از دوربین و امکانات آن، پیشنهاد می­شود از قابلیت عبور از خط Line Crossing استفاده کنید. یک WDR بالا مانند 120DB، دوربین مدار بسته را قادر می‌سازد عکس‌هایی با تناسب سطح روشنایی بهتری بگیرد. ظرفیت هارد مورد نیاز باتوجه به تعداد دوربین ها ، حجم تصاویر گرفته شده(که متناسب با کیفیت افزایش می یابد)، مقدار ساعات تصاویر ضبط شده و تعداد روز های نگه داشتن آنها ، محاسبه می شود. یک هارد با ظرفیت یک ترابایت مناسب برای ذخیره تصاویر تا چهار دوربین می باشد.

تماس با ما