دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته دوربین وایرلس | boostercctv

دوربین های بولت معمولا دارای قابلیت دید در شب بوده و می توانند در محیط های تاریک و کم نور مورد استفاده قرار بگیرند. مقایسه لنز ثابت و متغیر دوربین مداربستهدوربین های مداربسته لنز ثابت نمی توانند زوم اپتیکال انجام دهند زیرا لنز قابل جابجایی نیست. دوربین های مداربسته دارای زوم اپتیکال معمولا به عنوان دوربین های وریفوکال شناخته می شوند. ویژگی زوم اپتیکال قابلیت بزرگنمایی روی فیدهای ویدئویی زنده را با تنظیم لنز بدون کاهش وضوح دارد، دقیقاً مانند یک جفت دوچشمی که به شما امکان می دهد اشیاء را در فاصله دور ببینید.

  • ۴-بسیاری از فیلم ها، موزیک ها و دیگر فایل های کپی رایت ، از این نوع انتقال فایل استفاده میکنند.
  • فیلم دوربین های مداربسته در حافظه دستگاه ضبط تصاویر باقی خواهد ماند و حتی با وقوع آتش سوزی از بین نخواهد رفت و به راحتی می توان آن ها را بازیابی نمود.
  • برای اینکه بتوانیم به این سؤالات پاسخ دهیم، بیایید جزئیات بیشتری را بررسی کنیم تا در مورد دوربین های مداربسته ahd و دوربین های تحت شبکه IP اطلاعات بیشتری کسب کنیم.
  • دوربین های مداربسته ضد آب به طور عمومی استانداردIP بالاتر از 65 دارند.
  • این ویژگی ها باعث شده که این مدل دوربین را به بهترین دوربین مداربسته تبدیل کرده است.
اولین و مهم‌ترین قدمی که باید بردارید، این است که شرکتی قابل‌اعتماد پیدا کنید تا دوربین مداربسته، دستگاه DVR یا NVR، نرم‌افزارهای کاربردی جهت انتقال تصویر دوربین مداربسته روی کامپیوتر و گوشی موبایل و هر خدمت اضافه‌ای را از آن تهیه کنید. اظهارات متخصصان امنیتی که دوربین مداربسته یا محصول مورد‌نظر را آزمایش کرده‌اند مطالعه کنید و سپس با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید. ابتدا نقشه مکان موردنظر را تهیه کرده یا بکشید و سپس نقاطی که احتیاج است دوربین مداربسته نصب شود را مشخص کنید.

پکیج 16 دوربین مداربسته Full Hd کیفیت رنگی

قبل از مجله خبری بوستر دوربین دوربین مداربسته نور محیط را بدقت در شب و روز بررسی نمایید و اگر به تصاویر در تاریکی و شب نیاز دارید دوربین مداربسته دید در شب و مادون قرمز را انتخاب کنید. ضبط کننده ویدئویی قلب سیستم دوربین مداربسته به حساب می آید و وظیفه آن دریافت تصاویر دوربین مدار بسته و تبدیل آن به داده های دیجیتال برای ذخیره سازی بر روی هارد دیسک است. شما می توانید این دستگاه را به صورت 4 کانال (قابلیت نصب تا 4 دوربین)، 8 کانال (قابلیت نصب تا 8 عدد دوربین مداربسته) و به همین ترتیب با 16 و 32 کانال تصویر خریداری کنید. دوربین مدار بسته PTZ قابلیت چرخش 360 درجه افقی و 180 درجه عمودی را دارد. همچنین دوربین اسپید دام می تواند نقاط دور تحت پوشش را از طریق بزرگنمایی با بالاترین کیفیت تصویر برداری کند. دوربین مداربسته بولت ضد آبدوربین Bullet به راحتی نصب می شود و نیازی به باز کردن دوربین در هنگام نصب آن نیست.

دوربین بی سیم دیجیتال یا (IP)

دوربین های آی پی در محل نصب از طریق کابل شبکه به مودم متصل می شوند و از طریق مودم اینترنت تصاویر را ارسال می کنند اما دوربین های وای فای نیازی به کابل شبکه ندارند و فقط کابل برق نیاز دارند. از مزایای دوربین مداربسته بی سیم می توان به هزینه ی نصب پایین تر و راه اندازی آسان تر اشاره کرد. با نصب دوربین مداربسته بیسیم می توانید هوشمند سازی خانه خود را انجام دهید. کارت میکرو اس‌دی در حالی که ارزان است، بسته به مدل دوربین، مقدار فضای ذخیره‌سازی محدودی از 64 تا 128 گیگابایت دارد که حداکثر 10 روز ذخیره‌سازی مداوم ویدیو را فراهم می‌کند.

http://binacctv.irدو نوع کابل رایج مورد استفاده برای نصب دوربین های مداربسته وجود داردکابل دوربین شبکه و کابل کواکسیال کابل RG59U یک کابل کواکسی است که برای دوربین های امنیتی آنالوگ یا HD روی کواکس طراحی شده است. کابل‌کشی شبکه مانند CAT5e یا CAT6 معمولاً برای دوربین‌های IP استفاده می‌شود، اگرچه می‌توان آن را با یک آداپتور ویژه به نام video balun برای استفاده در دوربین‌های HD-over-coax تطبیق داد. هر دو نوع سیم کشی به صورت رول بزرگ یا سیم از پیش ساخته شده با نوک های از قبل نصب شده در دسترس هستند. دوربین مداربسته اسپید دام چرخشیدوربین مداربسته اسپید دام فید ویدیوی زنده از دوربین PTZ را می توان با حرکت، کج کردن، و بزرگنمایی تنظیم کرد. این کار را می توان توسط یک کنترلر جوی استیک، NVR یا حتی یک گوشی هوشمند انجام داد. دوربین های PTZ بیش از هر نوع دیگری قیمت بیشتری دارند اما قابلیت های و امکانات بیشتری دارند.

دوربین داهوا HFW 1400TLP