خرید و قیمت هارد دوربین مداربسته سیگیت 1 ترابایت ا HDD SEAGATE 1TB ترب-امن باش

این نوع هارد نیز تولیدی شرکت سیگیت است که مخصوص سیستم های مداربسته تولید می کند. سرعت چرخش یک هارد دیسک نشان دهنده سرعت آن در نوشتن یا خواندن اطلاعات است. هرچه سرعت چرخش دیسک ها بیشتر باشد هارد دیسک هم عملکرد سریعتری خواهد داشت. پیشنهاد می کنیم هارددیسکی را انتخاب کنید که سرعت دوران آن بین 5400 تا 7200 دور در دقیقه را داشته باشد. بسیاری از شما ممکن است فکر کنید که می توان از یک هارد دیسک معمولی برای سیستم نظارتی خود استفاده کنید و فرض کنید که تمامی هارد دیسک ها از لحاظ کارکردی یکسان بوده و عملکرد مشابهی دارند.

رنگ سوم: هارد وسترن سبز

برای بستن پیچ ها باید دستگاه را بلند کرد و پیچ ها را از زیر دستگاه با دقت ببندید. سلام خیلی ممنونم از مطالب بسیار اموزده وخوبتون.اقای مهندس من میخوام اطلاعات خودم رو در زمینه دوربین های مدار بسته بالا ببرم میشه راهنمایی کنید.من کاردانی الکترونیک هستم و علاقه زیادی به سیستم های حفاظتی دارم.ممنون از سایت خوبتون با تشکر. به صورت کلی کیفیت هارد دیسک های هیتاچی زیاد مناسب استفاده در DVR نیست. اما بهتر است هارد را به یک کامپیوتر وصل کرده و انجا فرمت کنید ممکن است مشکل برطرف شود در غیر این صورت موضوع را با گارانتی هارد در میان بگذارید.

این قسمت توسط Head Arm (بازوی مکانیکی) جابجا می شود و کارآن خواندن و نوشتن داده ها بر روی ذره های ریز موجود در دیسک است. در واقع این بخش به صورت حک کننده اطلاعات و داده ها عمل می کند و به صورت باینری این کار را انجام می دهد. قسمت Head فقط چند نانومتر با Platter فاصله دارد و این فاصله کم به برقرای سریع اطلاعات کمک شایانی کرده است. تصاویر به صورت پیوسته و شبانه روزی در فضای ابری ذخیره سازی می شوند.

روش های تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم خانگی بوش و استعلام محصولات بوش

بنابراین انتخاب بهترین هارد دوربین مداربسته موضوع مهمی است که باید با وسواس بسیار زیادی صورت بگیرد. چرا که انتخاب نامناسب ضمن هدر دادن پول شما، باعث میشود که اطلاعات ارزشمندی را از www.amnbash.ir دست بدهید. هارد دوربین مداربسته کجاست؟ هارد دیسک اکسترنال در سیستم های دوربین مداربسته و در بخش مرکزی آن ها نصب می شود. این قطعه سخت افزاری، تمامی اطلاعات و تصویرهای گرفته شده از طریف دوربین مداربسته را سیو می کند و مهم ترین بخش دوربین ها هستند. در صورت شناسایی شدن هارد توسط دستگاه، شما نام هارد را در لیست مشاهده خواهید کرد با انتخاب آن و کلیک روی گزینه Init هارد شما فرمت خواهد شد.

هارد دوربین مداربسته (فروش+معرفی)

خرید و قیمت هارد دوربین مداربسته سیگیت 1 ترابایت ا HDD SEAGATE 1TB ترب-امن باش

این وسایل شامل کابل SATA (یک کابل قرمز رنگ) و پیچ های مربوط به بستن هارد می شود. با توجه به شباهت زیاد دستگاه DVR و NVR طریقه نصب هارد دیسک نیز در هر دو تقریبا یکسان است. تکنولوژی HDD مربوط به 60 سال پیش است که جهت استفاده در ذخیره سازی اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گرفت. در این نوع هارد اطلاعات به روی یک دیسک مغناطیسی که درون یک محفظه فلزی محصور شده و با سرعت بالایی در حال چرخش است ذخیره می گردد. این هاردهاتوسط شرکت سیگیت تولیدوطراحی شده اندکه کاربردبسیارشبیهی باهاردهای لیبل بنفش دارند و معمولا برای سیستم های نظارتی استفاده می شوند. کاربری اختصاصی هارد دیسک های Seagate از طرف خریداران با استقبال مناسبی روبرو شد و به این شرکت آمریکایی امکان داد به مرور نزدیک به نیمی از بازار این محصول را در اختیار خود بگیرد.

  • پس اگر مغازه یا دفتر شما 4 دوربین دارد، یک هارد 500 گیگ حدودا تا 2ماه میتواند نسخه پشتیبان از تصاویر ضبط شده در اختیارتان قرار دهد.
  • این هاردها پس از تولید و عرضه اول در بازار، به علت اشکالات و عدم کارکرد صحیح به کمپانی تولید کننده برگردانده می شود.
  • در ادامه برخی از این پارامتر ها که در هنگام تست از عملکرد هارد ممکن است با آن مواجه شوید شرح خواهیم داد.