دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته | boostercctv

قیمت مقرون به صرفه این سری از دوربین ها و کیفیت مناسب از مهم ترین ویژگی های جذب مشتری آنهاست. اما با وجود قیمت ارزان و سادگی استفاده از دوربین مداربسته بیسیم آنالوگ به دلیل معایبی که دارد، مدتی است که منسوخ شده است. دوربین های مداربسته از نظر تکنولوژی به سه دسته ی آنالوگ، تحت شبکه (آی پی) و دوربین مداربسته AHD تقسیم می شوند. دوربین های آنالوگ قدیمی ترین نسل دوربین های مداربسته هستند و نصب آن ها از طریق کابل کواکسیال انجام می شود و معایب خاص خودشان از جمله نویز پذیری، اختلال در تصویر و …

پرداخت آنلاین با کارت های عضو شتاب

دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان معمولا در فضاهای باز و بزرگ مانند کارخانه ها، کارگاه ها، ادارات و… نصب می شوند و قابلیت چرخش 360 درجه و زوم کردن قوی در یک نقطه خاص را دارند. مهم ترین ویژگی و قابلیت دوربین مداربسته اسپید دام قابلیت پریست است که با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده از مکان های مختلف تصویر برداری و ثبت کرد. قیمت این دوربین ها بالا است و در صورتی که نیاز به دوربینی با قابلیت های مشابه و قیمت مناسب تر دارید می توانید از دوربین های مینی اسپید دام استفاده کنید. دوربین های پلاک خوان دوربین هایی تخصصی هستند که دارای یک نرم افزار داخلی برای شناسایی و ضبط پلاک خودرو ها حتی در هنگام حرکت هستند. این نوع دوربین ها معمولا برای پارکینگ ها ( دوربین مداربسته پارکینگ )، مجتمع های تجاری، ادارات، کارخانه ها و …

پکیج دوربین مدار بسته 2 عددی (داهوا)

شرط قانونی بعدی این است که کارفرما نمی تواند اطلاعات خصوصی کارمندان را از طریق دوربین مداربسته مورد بازرسی قرار دهد. در تمام مکان های مجاز که دوربین مدار بسته در آن نصب می شود، بنابر قانون باید نصب و راه اندازی برچسب یا تابلو، برای همه افراد اطلاع رسانی صورت گیرد. در شکل زیر نمونه ای از تابلوی اعلام نظارت توسط دوربین مداربسته را می بینید. قبل از آنکه اقدام به خرید دوربین مداربسته مورد نظر خود کنید ابتدا لازم است تا دمای مکان مورد نظر را در زمستان بررسی کنید.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IF

به عنوان مثال مجله خبری بوستر دوربین با لنز 2.8mm زاویه دیدی حدود 90 درجه را ارائه می دهد و نمی تواند زاویه دید 60 یا 180 را ارائه دهد. در دوربین با لنز وریفوکال به علت دارا بودن فاصله کانونی قابل تنظیم می توانید میدان دید را برحسب نیاز و متناسب با لنزهای آن تغییر دهید. به این ترتیب که قابلیت تنظیم و زوم به صورت خوکار و از طریق منو را در اختیار کاربر قرار می دهد.

  • از دیگر مزیت های مهم دوربین بی سیم یا همان دوربین وایرلس این است که این دوربین ها به اندازه دوربین های سیمی به تجهیزات حجیم نیاز ندارند.
  • که باعث می شود در هنگام نصب دوربین نصاب قدرت مانور بالایی داشته باشد و از این بتواند دوربین بالت را هم به صورت سقفی و هم به صورت دیواری نصب نماید.
  • امروزه علاوه بر برند های خارجی، تولید کنندگان داخلی دوربین های باکیفیتی را تحت عنوان دوربین مداربسته ایرانی تولید کرده اند.
  • دوربین های بولت معمولا دارای قابلیت دید در شب بوده و می توانند در محیط های تاریک و کم نور مورد استفاده قرار بگیرند.

دوربین های مداربسته آنالوگ ساده ترین و قدیمی ترین نوع دوربین مداربسته هستند که اتصال با سیم و نصب آسانی دارند. دوربین های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین های مداربسته تحت شبکه کیفیت تصویر پایین تری دارند. این دوربین ها از طریق کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شود و ضبط و نگهداری تصاویر توسط دستگاه DVR انجام می شود. قیمت دوربین‌های تحت شبکه یونی ویو بالاتر از آنالوگ است اما شما باید با توجه به نیاز خود یکی از این موارد را انتخاب کنید. دوربین PTZ یا همان Speed Dome دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای، دوران 180 درجه ای، و بزرگنمایی تا 10 برابر حد معمول می باشد.

http://binacctv.ir