دوربین مداربسته خرید دوربین مدار بسته دوربین مال | boostercctv

در حالی که اگر با مفاهیم شبکه کامپیوتری آشنایی ندارید، راه اندازی از طریق شبکه می تواند یک کار دلهره آور باشد، سیستم های دوربین IP با دوربین های plug-and-play و PoE NVR حتی برای مبتدی ترین کاربران به راحتی قابل راه اندازی هستند. از آنجایی که چنین سیستم هایی دارای یک PoE NVR در سیستم هستند تا همه چیز را به هم متصل کند، به آنها دستگاه ضبط دوربین مداربسته nvr نیز می گویند. کابل کشی دوربین کواکسی دوربین های امنیتی HD فناوری جایگزینی برای دوربین های مداربسته قدیمی هستند که از کابل کواکس برای ارسال سیگنال ویدیویی استفاده می کنند. دوربین‌های مداربسته از دهه 1970 مورد استفاده قرار گرفته‌اند و خانه‌ها و مشاغل زیادی وجود دارند که دارای کابل کواکسی هستند. برای کاهش هزینه ارتقاء به یک سیستم امنیتی HD، صنعت دوربین‌های نظارتی HD را روی دوربین‌های کواکسی توسعه داد تا امکان انتقال وضوح تصویر تا 4K را در زیرساخت‌های کابل کواکسی موجود فراهم کند. با استفاده از دوربین های مداربسته تحت شبکه شما می توانید به راحتی با استفاده از اینترنت از راه دور نیز محیط کار خود را زیر نظرداشته باشید تا رفتار کارمندان خود را کنترل نموده و از تعهد کاری آنها نسبت به مجموعه خود مطلع شوید.

اما مجله خبری بوستر دوربین های مداربسته این توانایی را ندارند و اغلب در تشخیص گرید رنگ سفید دچار مشکل می شوند و در بسیاری از مواقع نیز آن را در غالب رنگ های دیگر اعم از سبز، نارنجی و آبی نمایش می دهند. بسیاری از دوربین های مداربسته در بالانس رنگ سفید در تصویر اغلب دچار اشتباه می گردند، علی الخصوص اگر تصویر با یک رنگ غالب احاطه شده باشد و یا اینکه هیچ نور سفیدی با منبع طبیعی در محیط وجود نداشته باشد. در نتیجه منجر به ایجاد رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی در تصویر می گردد. این مساله باعث می شد که تا حدود ۳۰ درصد از کارائی دوربین مداربسته پاناسونیک از بین برود و از طرفی روشن کردن محیط در بعضی از مکان ها به دلایل حفاظتی همیشه مقدور نیست و یا بسیار هزینه بر است . نورپردازی دوربین های مداربسته پاناسونیک در گذشته نه چندان دور، از اهمیت زیادی برخوردار بود و با ورود پروژکتور های مادون قرمز ، و یا دوربین هایی که دارای ” ال ای دی ” مادون قرمز بودند ، این مشکل تا حدودی حل شد . همیشه یکی از درخواست های اصلی کارفرمایان از مجریان و نصابان سیستم نظارتی راه اندازی و تنظیم سیستم نظارتی برای انتقال تصویر و مشاهده ان از مکانی دیگر می باشد.

پکیج 4 عددی دوربین آیمو

دوربین های آی پی نسل جدید دوربین مدار بسته هستند که امروزه بیشتر بازار را در دست خود گرفته اند ومزایای زیادی نسبت به دوربین های آنالوگ دارند. با نصب دوربین های آی پی می توانید تصاویر آن را به صورت زنده بر روی موبایل یا کامپیوتر خود در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت مشاهده کنید. مورد بعدی که بر قیمت دوربین مداربسته اثر می گذارد به این شرح است که عموماً دوربین‌های مداربسته با دو نوع تکنولوژی آنالوگ و دیجیتال عرضه می‌شوند. نوع آنالوگ از قدیمی‌ترین انواع دوربین مداربسته است که با و سیم‌کشی به یک دستگاه ضبط‌کننده ویدئویی متصل می‌شود.

دوربین مداربسته تحت شبکه IP

یکی از مهمترین موارد و پارامتر های در خرید دوربین مدار بسته میزان توانایی دوربین در هنگام قرار گیری در محیط های تاریک است (دید در شب, مادون قرمز ) . سطوح روشنایی با واحد لوکس اندازه گیری می شوند، هر چه این عدد برای دوربین مداربسته پایین تر باشد نور کمتری برای بازسازی تصویر احتیاج دارد . دوربین های مجهز به مادون قرمز در تاریکی مطلق می توانند تصاویر شفافی از محیط ارائه کنند. برخی از سازندگان دوربین مداربسته از جمله داهوا , مکسرون , تیاندی , هایک ویژن و .

http://binacctv.irدوربین امنیتی کمک زیادی به کنترل نامحسوس و نظارت بر موارد حساس می کند. در مواقع حساسی که نیاز به کنترل مخفیانه وجود دارد، می توان از دوربین های پین هول استفاده کرد. دوربین بیبی کم که به دوربین پرستار یا دوربین مراقبت کودک هم معروف است، برای کنترل کودکان و سالمندان بسیار مناسب است. شما به راحتی می توانید با قرار دادن آن در مکانی مناسب و اتصال به اینترنت مودم خود مراقب فرزندان خود باشید.

  • بهترین ویژگی این قابلیت، امکان پردازشی است که بر روی خود دوربین مدار بسته صورت می گیرد و نیازی به پردازش Back-End نیست.
  • نوع آنالوگ از قدیمی‌ترین انواع دوربین مداربسته است که با و سیم‌کشی به یک دستگاه ضبط‌کننده ویدئویی متصل می‌شود.
  • اگر شما نیاز به دوربین مداربسته کوچک یا مخفی دارید باید پول بیشتری هزینه کنید .
  • انتظاری که از کیفیت تصاویر دوربین مداربسته دارید را پیش از خرید مشخص کنید.
  • کابل‌کشی شبکه مانند CAT5e یا CAT6 معمولاً برای دوربین‌های IP استفاده می‌شود، اگرچه می‌توان آن را با یک آداپتور ویژه به نام video balun برای استفاده در دوربین‌های HD-over-coax تطبیق داد.
  • دمای مناسب برای عملکرد صحیح در انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه با یکدیگر متفاوت است.