قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور | boostercctv

چرخش و حرکت این دوربین ها هم از طریق کاربر امکان پذیر است و هم امکان برنامه ریزی نرم افزاری وجود دارد تا دوربین به صورت خودکار بچرخد. برای مشاغل مختلف، دوربین ها می توانند فعالیت های مجرمانه داخلی را شناسایی و کنترل نمایند. زندان ها ممکن است از نظارت ویدئویی برای جلوگیری از انتقال مواد مخدر و سایر کالاهای قاچاق به زندانیان توسط هواپیماهای بدون سرنشین استفاده کنند. دوربین های امنیتی قادر به نظارت بر مناطقی که به راحتی قابل دسترسی نیستند پشت بام ها می باشند. اندازه این دوربین ها بسیار کوچک بوده و می توان آنها را در مکان های مخفی نصب نمود. به علت اندازه کوچکی که این دوربین ها دارند قابلیت جاسازی آنها در مکان های مختلف وجود خواهد داشت.

دوربین لامپی چرخشی v380 مدل Q16S

جهت کسب مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس حاصل نمایید. دوربین مداربسته بی سیم تصور یک سیستم مداربسته بدون سیم و کابل کشی را برای ما تداعی می کند. اما از آنجایی که این دسته از دوربین های مداربسته از ثبات کمتری برخوردار هستند کاربری محدودتری نسبت به سایر دوربین های مداربسته دارند. این دوربین ها نیز در دو دسته دوربین های بی سیم آنالوگ و دیجیتال تقسیم بندی می شوند. در نوع آنالوگ تبدیل سیگنال های تصویری به سیگنال های رادیویی امکان انتقال فراهم می شود. نوع تحت شبکه دوربین های بی سیم برای انتقال تصویر از تکنولوژی Wifi بهره می گیرند که در نتیجه حجم اطلاعات بیشتری ارسال و با سرعت بالاتر انتقال صورت می گیرد.

دوربین مداربسته اسپیددام:

از دیگر انواع دوربین‌های مدار بسته آنالوگ نیز می‌توان به HDTVI، HDSDI و HDCVI اشاره کرد. بهترین روش برای نظارت بر فرایندهای تولید، این است که دوربین های مدار بسته صنعتی را در این محیط ها نصب نمود و از راه دور بر اجزای فرآیند نظارت داشت. بدین طریق علاوه بر این که از ایجاد آسیب های جسمی به افراد جلوگیری می گردد امکان صرفه جویی در زمان نیز وجود داشته و کارخانه به صورت اتوماتیک محصولات مورد نظر را تولید می کند.

http://binacctv.irمجله خبری بوستر دوربین ظاهری دوربین مداربسته بولت استوانه ای بوده و می توان آن را به گلوله تشبیه کرد. دوربین های مداربسته بولت را بیشتر بر روی دیوار نصب می کنند اما امکان نصب آنها بر روی دیوار نیز وجود دارد. بسیاری از دوربین ها ممکن است تنها در روز و وجود نور قادر به دریافت و ثبت تصاویر باشند حال ان که بسیاری از سرقت ها در شب اتفاق افتاده و سارقین از عدم وجود نور برای دیده نشدن ود استفاده می کنند. در این گونه مواقع نیاز است تا افراد از دوربین های مداربسته دید در شب استفاده نمایند. کاربرد این دوربین ها بسیار زیاد بوده و امکان تصویربرداری از فضای مورد نظر در شب و با کیفیت بالا توسط این دوربین ها امکان پذیر می باشد.

سیم و کابل

اگرچه چنین شرکت هایی می‌توانند مشاوره و کمک های مفیدی را ارائه دهند، با‌ این وجود باید عوامل متعددی جهت انتخاب درست محصولات درنظر گرفته شود. ضمن اینکه توصیه می شود از نمایندگی های رسمی نسبت به خرید دوربین مدار بسته اقدام کنید تا در صورت بروز مشکل بدون نگرانی بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید. دوربین های دید در شب با استفاده از فناوری مادون قرمز برای مناطقی که نور ضعیف دارند و برای ضبط فیلم در شب مناسب می‌‌باشند، ضمن اینکه برد دید در شب در دوربینهای مداربسته مختلف متفاوت است.

  • از دیگر اماکنی که به دلیل وجود سرمایه زیاد از دوربین مداربسته استفاده می کنند، می توان به طلافروشی ها اشاره کرد.
  • به هر دوربین مداربسته که قاب آنها طوری طراحی شده باشد که از نفوذ آب به آن جلوگیری کند دوربین های ضد آب می گویند.
  • انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته وجود دارد و دسته بندی های متنوعی برای آنها وجود دارد که یکی از آنها بر اساس شکل ظاهری دوربین مدار بسته می باشد.
  • این ویژگی های منحصر به فرد باعث تبدیل شدن دوربین اسپید دام به بهترین دوربین مداربسته شده است این در حالی ایست که که قیمت دوربین مداربسته اسپید دام از بقیه مدل ها بالاتر است.