داهوا لیست قیمت فروش، سفارش و خرید دوربین مدار بسته داهوا DAHUA | boostercctv

دوربین‌های IP از نوع PoE می‌توانند ویدیو، صدا و کنترل‌های PTZ را به عنوان سیگنال داده ارسال کنند که امکان انتقال تا 100 متر را فراهم می‌کند، مگر اینکه از یک سوییچ شبکه PoE برای تکرار سیگنال داده استفاده شود. با این حال، استثناهایی در این مورد وجود دارد، مانند تعدادی از دوربین‌ها با فناوری پیشرفته PoE که از روش‌های اختصاصی برای ارسال سیگنال PoE به دوربین‌های کم مصرف تا 980 فوت استفاده می‌کنند. فروشگاه اینترنتی دوربین فرزاد با بیش از 5 سال سابقه تولید و پخش دوربین های مداربسته در خدمت تمامی هموطنان گرامی ست. این دوربین ها دو ویژگی خوب دارند که زیاد مورد بررسی قرار می گیرد و از این جهت محبوب هستند. ابتدا اینکه قیمت بالایی ندارند و با کمترین قیمت ممکن، می توان به این دوربین ها دسترسی داشت؛ سپس اینکه نحوه راه اندازی و نصب دوربین های آنالوگ، بسیار ساده است.

http://binacctv.irعملکرد این مجله خبری بوستر دوربین بدین صورت است که نور منعکس شده از اجسام مختلف را دریافت و سپس از محیط تصویربرداری می کند. بعلاوه نوع دیگری از دستگاه تحت عنوان دستگاه هیبریدی یا xvr در بازار موجود است که توان پشتیبانی از انواع دوربین مداربسته را دارد. سیستم های نظارت تصویری برای اینکه به بهترین نحو راه اندازی شده و مورد استفاده قرار بگیرند، علاوه بر دوربین مداربسته به لوازم جانبی دوربین نیازمندند.

مزیت استفاده از دوربین مداربسته از نوع بالت یا بولت (Bullet)

در آخر، تکنولوژی DNR ، تمایز میان حرکت درست و نویز تصویر را برای شما آسان تر کرده و به DVR این امکان را می دهد که در تشخیص حرکت-مخصوصا در شرایط نور کم ، موثر تر عمل کند. این دوربین ها ، با استفاده از فیلتر هایی نویز های تصویر را حذف می کنند و کیفیت و شفافیت تصاویر به حد مطلوب می رسد . کاهش نویز نقطه‌ای هر پیکسل را با پیکسل کناریش مقایسه می‌کند و نویزهای ناخواسته پیدا شده داخل فریم را ازبین می‌برد. این تکنولوژی کل تصویر را پردازش کرده و عکسی باکیفیت و واضح را ارائه می‌دهد. دو نوع DNR وجود دارد که شامل 2DNR (DNR دو بعدی) و 3DNR (DNR سه بعدی) خواهد بود.

تجهیزات و متعلقات دوربین مداربسته

تکنولوژی دید در شب دوربین های مداربسته همزمان با کاهش نور محیط فعال می شوند. در این مدل از دوربین مداربسته پروژکتور های نور مرئی فعال شده و نور لازم برای فیلمبرداری دوربین مدار بسته را فراهم می‌کند. با نصب این دوربین مدار بسته جزئیات زیادی را از سوژه مورد نظر دریافت میکنید. قیمت دوربین مدار بسته ای پی به نسبت سایر دوربین های مدار بسته بیشتر است. یکی از قابلیت های این دوربین مداربسته ضبط کردن آن به هنگام تشخیص حرکت است، بدین صورت که در سایر موارد تصاویر را ضبط نمی کند؛ که این ویژگی باعث صرفه جویی زیادی در مصرف هارد و دوربین مدار بسته می شود. در بعضی موارد دوربین مداربسته با هدف نظارت بر اماکن نصب می شود؛ نظارت بر کارمندان در محیط کار یا نظارت بر بر کودکان و حیوانات خانگی یکی از اهداف افراد برای خرید دوربین مدار بسته است.

دوربین مدار بسته شیائومی EC3 مدل (cmsxj25a)

توانایی شمارش دقیق تعداد بازدیدکنندگان و مشتریان می تواند یک مزیت بزرگ برای سازمان های تجاری بوده و موجب بهبود خدمات، ایمنی و حتی فروش می شود. Hikvision با استفاده از دوربین‌های مدار بسته دوگانه با دید استریو سه‌بعدی و الگوریتم‌های یادگیری عمیق، اعلان‌های بصری و آلارم‌های به موقع را هنگامی که تعداد افراد در یک منطقه مشخص به آستانه از پیش تعیین شده می‌رسد، ارائه می‌کند. راه حل های کنترل جریان هایک ویژن با قابلیت شمارش افراد در صف ها و شلوغی ها، کاربران را قادر می سازد تا به عنوان مثال با افزایش پرسنل در زمان اوج مصرف یا سایر اقداماتی که کارایی و کیفیت خدمات را بهبود می بخشد، پاسخ دهند.

  • مهم ترین ویژگی و قابلیت دوربین مداربسته اسپید دام قابلیت پریست است که با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده از مکان های مختلف تصویر برداری و ثبت کرد.
  • دوربین های بیسیم هم چنین در دو نوع بالت و دام در بازار موجود می باشد؛ دوربین های مدار بسته بالت بیشتر برای فضاهای بیرونی و دام ها برای استفاده در فضاهای داخلی مناسب می باشند.
  • دستگاه های ذخیره ساز دروبین مداربسته از تعداد محدودی هارد پشتیبانی می کنند و بعنوان مثال دستگاه DAHUA XVR 5216H نهایتا از دو عدد هارد 8 ترابایتی پشتیبانی می کند.
  • اما دوربین های مداربسته این توانایی را ندارند و اغلب در تشخیص گرید رنگ سفید دچار مشکل می شوند و در بسیاری از مواقع نیز آن را در غالب رنگ های دیگر اعم از سبز، نارنجی و آبی نمایش می دهند.